Design
Hilux îţi atrage atenţia. N-ai cum să nu te uiţi la el. Este un monstru de cinci metri lungime, care îşi face prezenţa simţită pe şosea. Ceilalţi conducători auto vă vor observa cu singuranţă, nu încape îndoială. Singura critică pe care i-o putem aduce lui Hilux la nivelul design-ului vine la adresa modelului testat - bullbar-ul este preluat direct de la faza unu a acestui model şi vine cu un set de proiectoare suplimentare. Acestea sunt fixate într-un mod mai puţin estetic, iar bullbar-ul în sine nu are niciun rol funcţional, cum ar trebui să aibă la un pick-up adevărat. Sfatul Automarket: nu comandaţi acest element. Ascunde modificările aplicate lui Hilux şi nu vă ajută cu nimic. Dacă doriţi totuşi un bullbar adevărat, apelaţi la profesionişti.
-
razvanis, miercuri, 18.01.2012 11:29@mog
hilux sau i200 e ultima masina pe care o vrei pentru drumuri lungi, suspensia cu foi pe spate nu stie ce inseamna confort, deci nu e potrivita deloc pentru un cruiser de autostrada, care e problema cu masinile gandite special pentru asta ? estate, combi de dimensiuni mari, gen 5 , a6, e class masini gandite sa transporte in confort maxim familia si bagajele in calatorii lungi ? 4x4 se pot pune si pe masinile astea, sa fim seriosi nu vor vedea decat asfalt paote cu niste zapada. visul romanului - sa vada vecinii ca are "gip" in rest ....
-
mog, miercuri, 18.01.2012 11:36...
nu ma refeream la cruise pe autostrada.stiu ce poate face masina asta si in ce conditii, stiu pe cineva care are un model mai vechi. tocmai, ca hilux nu e "gip" .. ML e gip, Q7 e gip - strutocamile din astea....nici offroader dar nici masina de oras. eu sunt cu muntele si iarna in general...si de asta visez ceva ce pt tine pare exclusivist...
-
dumbravaandrei, miercuri, 18.01.2012 11:52@automarket
Numai familistilor nu se adreseaza... Nu aveti si voi o categorie gen Company Car/ Masini Utilitare? Nici exclusiv offroad nu as pune-o. Este o masina utilitara folosita in principiu de agentii economici sau de oameni care stau in zone greu accesibile si isi permit asa ceva. In principiu sunt masini de santier :)
-
grecu, miercuri, 18.01.2012 11:56@razvanis
Corect , in nici un caz un pick up ( truck ) nu e facut pentru confort, nu asta e menirea lui( arcurile lamelare de pe spate fac din suspensie una potrivita pentru teren accidentat ) . Pentru confort, drumuri lungi ,autostrazi, etc exista cu totul alte modele din alte clase , gen cele enumerate de tine. Din pacate , asta e mentalitatea pe piata auto din Romania, tot ce e mare e si bun si merge oriunde . Nu am vazut la noi un truck gen Hilux pus intr-adevar la treaba , la remorcat, la carat materiale, echipamente, etc , ceea ce stie sa faca cel mai bine , le-am vazut doar in oras, pe asfalt , cu muzica la maxim si culmea, unele dintre ele parcate in fata teraselor de pe Dorobanti :P Apropo, daca Hilux e un monstru , dupa cum il ' alinta' Sebastian , atunci truck -urile adevarate gen serie F, Ram, Silverado ,Tundra ,etc( vorbim de dimensiuni de aproape 6 m, greutate proprie de peste 2.5 tone, garda la sol de peste 25cm , capacitate de tractare de 5-7 tone , motorizari V8 de 5-7l cu sute de cp , etc) ce sunt ?!!! :P
-
edi80, miercuri, 18.01.2012 12:44mda setati pe vw baietii de la automarket!!
toate comparatiile se fac cu vw de ce?cotizeaza baietii? hillux e o masina perfecta pt munte si off road cum a zis si mog! se poate carosa pt a avea loc pt bagaje , schiuri ,placa etc....iar inauntru incap 5 pers f bine! este o masina f rezistenta cu care faci fata gropilor si drumurilor de pe plairile mioritice dar mai ales pe drumurile montane forestiere pt ca daca vrei ceva frumos sa simti natura si sa ajungi in locuri de neuitat doar pe astfel de drumuri poti merge,asta daca nu vreai ceva de 5 stele si prefri ceva rustic unde sa simti natura ... e o masina care inpune respect!cum poti compara un dric cu un off road pur sange? defapt ce ma mai mir vazand ce se int in tara si ce oameni sunt.....grecu...cred ca ai confundat tara si lumea in care traiesti!
-
ion, miercuri, 18.01.2012 16:14
edi inpuscate
-
ScorpyonVAG, miercuri, 18.01.2012 16:14@
Interesant motorul de 3.000cmc3 si 4 cilindrii.
-
Codrin, miercuri, 18.01.2012 16:43off
daca vrei ceva sa aiba 5 locuri si sa mergi la munte sau undeva extrem fara sa te rupa la buzunar LADA NIVA 9500 euro cu toate taxele 4x4 rusesc
-
razvanis, miercuri, 18.01.2012 16:45@mog
In primul post ai spus "drumuri mai lungi in afara orasului..." Nu munte si zapezi si etc. Eu prin drumuri lungi inteleg autostrazi... trebuia sa te exprimi corect. Un truck nu are cum sa fie exclusivist. O masina de munca e de munca . E foarte placut sa te ploua pe bagaje sau sa ninga sau se umple de praf ... nice... foarte rafinat. Din ce spui imi dau seama ca nu ai urcat in viata ta intr-o masina de asta de munca exclusivista, probabil ca nici permis nu ai, dar ai dreptul la o parere, parere formata de altii din pacate.
-
razvanis, miercuri, 18.01.2012 16:48@edi
Daca vrei sa simti natura sa te bucuri de ea, care e problema cu drumetiile perpedes cu rucksacul in spate? De ce trebuie sa conduci prin natura ca sa te bucuri de ea? Nu poti parca masina la poalele muntelui civilizat si sa faci o drumetie pe jos? La mare iti parchezi masina unde se sparg valurile? Ca am vazut destui . Daca vorbesti despre pasiunea pentru 4x4 e cu totul altceva dar acolo nu admira nimeni in primul rand natura.
-
edi80, miercuri, 18.01.2012 17:03@razvanis
ca sa ajungi la o cabana trebuie sa urci pe mune...la unele urci cu ruscasul in spate cum ai zis si tu iar la unele poti urca cu masina iar de acolo sa ai acces la multe trasee montane pe care sa le faci la pas!nu m-am referit la o drumetie de 5-6 ore sa zicem 10. ma refeream ca vrei sa mergi la o cabana si sa stai o sapt sa zicem iar acolo sa te bucuri de toate frumusetile imprejurimilor la pas! spun asta din perspectiva unui pasionat de munte unui iubitor de munte si oricat ai incerca sa miscorezi bagajul pt o sapt nu il poti reduce la un rucsac chiar si singur fiind sa nu mai luam in considerare ca ai o fam si poate si 1-2 copii!! sau poate vrei sa mergi si la o vanatoare organizata desigur...sau poate vrei sa escaladezi un perete vertical sau poate vrei sa partici la actiunile celor de la silvic de supraveghere din foisoare in perioada cand boncane cerbul,etc etc!
-
edi80, miercuri, 18.01.2012 21:03neniu peniu
ai macar bunul simt sa te loghezi! iar daca invidia ta atinge cote maxime e doar prob ta nu ma implica! fiecare face ce-i place si ce simte daca pt tine sunt vise atunci continua si viseaza cu brelocul sub perna eventual!!
-
edi80, miercuri, 18.01.2012 21:04@neniu
si mai bine ai pune mana pe putina gramatica ca ti-ar prinde bine!!
-
Toxic, miercuri, 18.01.2012 21:59
Ala nu e podul de la Gradista?
-
mog, joi, 19.01.2012 10:48@razvanis
n`ai o treaba.faci afirmatii aberante, de altfel.oricum aberezi si cand dormi tu, am mai vazut comentarii de`ale tale. tocmai, ca am zis ca stiu cum e masina, ca am mers cu ea, ca are un cunoscut...un model mai vechi, insa. in al doilea rand, e treaba mea ce`mi doresc si ce vreau si la ce visez.din ce spui tu, incerci sa ma convingi ca nu e bine cum vreau eu ci e bine cum spui tu.ceea ce e total prostesc din partea ta, de plictiseala ai zis "hai sa`i raspund si astuia" da, mi`as dori o masina de genul asta,pe langa una mica de oras, poate nu fix asta, dar ceva mai pretat pt offroad. oricum, nu cred ca e o problema sa mergi 3-4 sute de km pe autostrada cu ea, asta in caz de vom avea vreodata autostrazi spre munte. deci, vezi de treaba ta, si comenteaza la obiect, ca deja esti ridicol si penibil.
-
sandman, joi, 19.01.2012 10:50toyota
masina nu este facuta pentru Romania: motor prea mare, rezulta taxe mari, impozit mare, consum mare, scumpa, nu ai unde sa o parchezi. si ca sa o tii doar pentru 3-4 drumuri pe an in afara orasului, nu merita.
-
Hilux, vineri, 20.01.2012 10:21concurenta sta mai bine
Cam simplut si ieftin interiorul comparativ cu Nissan Navara. Si la motorizare se putea mai bine. Iarasi Navara ii este superioara. Designul insa imi place.
-
Carlos, vineri, 20.01.2012 10:28@sandman
Nu ti se potriveste tie, dar asta nu inseamna ca n-are clienti target in Romania. O masina de genul asta e facuta sa se adapteze oricaror conditii climaterice, iar cei care au terenuri la tara sau mici afaceri, ii vor gasi foarte bine utilitatea.
-
taran, duminică, 22.01.2012 23:10bucuresti
majoritatea comentariilor sunt facute de bucuresteni, (nu ai unde sa o parchezi, nu motor prea mare etc.) Ei bine, sandman Romania nu inseamna numai Bucuresti, iar genul asta de masini sunt facute pentru ce-i care JOB nu inseamna la birou. E o masina de santier, dar nu vad nimic rau in a imbina utilul cu placutul. Despre taxe: cred ca o poti inmatricula ca autoutilitara si atunci impozitul se sachimba nu e acelasi cu ML320CDI, acum sper sa intelegi de ce genul asta de masini sunt pentru cunoscatori. O seara buna! P.S E frumos ce imi place mie! Gusturile nu se discuta! Cat despre fiabilitate: da un search pe Google sa vezi pretul unui model de 10 ani si comparal cu alte masini de varsta ei!
-
punct7, luni, 23.01.2012 21:46@ domnului Sebastian Toma
imi puteti spune si mie va rog prin ce metoda s-a calculat consumul si cum de s-a facut o comparatie intre hilux de 3.0 si amarok de 2.0 in conditiile in care cel mai vandut motor este de 2.5? articolul dumneavoastra este prea putin despre hilux si prea mult despre ceea ce considerati ca ar fi model de top in segmentul acesta. ceea ce ne interesa mai mult, respectiv motorizarea 2.5 nu apare nici macar ca optiune de a cumpara sau prezentarea motorizarilor. nu imi ramane decat sa va transmit un singur lucru: decat sa fi scris acest articol mai bine..... va imipedicati ! taxe aproximative platite pentru motorizarea de 2,5: impozit anual: 390 lei rovigneta: 415 lei rca: 1125 lei
de multe ori ma gandeam ca poate candva, cand imi voi permite doua masini, sa am un smart sau un iQ pentru oras si un hilux sau un l200 pt concedii, drumetii sau drumuri mai lungi in afara orasului...