Motor / Transmisie
Motorul cu patru cilindri de 1.329 cmc este o constantă în gama de motorizări Toyota. Oferă 99 CP la 6.000 rpm şi un cuplu motor de 125 Nm la 4.000 rpm. Este suficient de rafinat şi cam atât. Este un cal de bătaie care nu vrea să iasă în evidenţă cu nimic, vrea doar să fie lăsat în pace să îşi facă treaba. Un motor fără prea multe pretenţii, destul de lent în prima parte a turometrului, care nu-ţi dă senzaţia, cel puţin nu pe Yaris, că are aproape 100 CP.
Ce-i drept, nici transmisia manuală cu şase trepte nu ajută motorul foarte mult, având trepte destul de scurte care necesită destul de multe schimbări de treaptă pentru a păstra motorul în zona de cuplu maxim.
Dacă nu ne grăbim prea tare, această combinaţie dintre motorul de 1.33 litri şi cutia manuală cu şase trepte este alegerea cea mai raţională. Va fi probabil alegerea pentru cei care nu pun performanţele pe primul loc şi au nevoie de o maşină de oraş care poate la nevoie să facă fără probleme şi un drum mai lung.
Tot ce mi-a ramas din acest material este ca Mazda 2 are un motor ASPIRAT de 1.5 de DOAR 90 cai dar care face suta in 9.4 sec ceea ce pentru mine e WOW.