Design
Toyota a avut probleme de personalitate cu designul actualei generaţii Yaris. Până la operarea faceliftului, exista o diferenţă semnificativă a părţii frontale între variantele cu motor clasic şi varianta cu propulsie hibridă. Acum, această problemă a fost rezolvată şi nu mai există nici o diferenţă la nivel vizual între Yaris pe benzină, diesel sau hibrid.
Partea frontală a primit cea mai importantă modificare, fiind acum integrată în noua linie de design care a debutat pe modelul Aygo. Tema principală este X-ul stilizat, dar prezent într-o formă ceva mai diluată faţă de cel pe care îl regăsim pe modelul mai mic. Personalizarea este mult mai complexă acum, viitorul proprietar putând să aleagă, în funcţie de nivelul de echipare, între trei tipuri de faruri şi două de stopuri plus o serie de inserţii cromate sau plastic negru lucios. Privită din profil, Toyota Yaris facelift este aproape identică cu modelul pe care îl înlocuieşte.
Tot ce mi-a ramas din acest material este ca Mazda 2 are un motor ASPIRAT de 1.5 de DOAR 90 cai dar care face suta in 9.4 sec ceea ce pentru mine e WOW.