Tinuta de drum
La acest capitol, inginerii Toyota au lucrat pentru a îmbunătăţi suspensia şi direcţia. Până la facelift, direcţia nu era punctul forte al lui Yaris, fiind mult prea uşoară mai ales la viteze mari. Acum, acest lucru a fost remediat. Suspensia este acum mult mai comunicativă, maşina fiind mai bine "plantată" pe viraje. Modificările constau atât în adoptarea de arcuri elicoidale mai moi, precum şi a unei bare de torsiune mai rigide. Tot la capitolul îmbunătăţiri, Toyota mai spune că a rigidizat suplimentar caroseria noului Yaris adăugând 36 de noi puncte de sudură. Există însă în continuare sunetul destul de pregnat la vânt şi la rularea cu viteze ridicate.
Toyota spune că toate modificările au fost aduse după ce a studiat feedbackul clienţilor. Putem spune că a funcţionat, pentru că Yaris este acum un automobil mult mai plăcut şi mai confortabil faţă de modelul fără facelift.
masina ideala pentru o familie formata din 4 personae!