Design
Toyota a investit 85 milioane de euro în proiectul noului Yaris, iar designul exterior a fost complet modificat. Cea mai importantă schimbare este adoptarea designului ce a debutat pe fratele mai mic Aygo. X-ul pe care îl regăsim pe partea frontală a modelului Aygo a fost transplantat şi la modelul Yaris, dar într-o formă mai diluată. Partea din faţă este acum mult mai expresivă şi jucăuşă, Yaris ieşind din anonimat.
În funcţie de nivelul de echipare, exteriorul poate fi diferit. Avem inserţii de plastic negru lucios sau baghete de crom. Există trei tipuri de faruri şi două stopuri, deci nivelul de personalizare al modelului Yaris este acum mult mai ridicat, tocmai pentru a satisface clienţii care renunţau să aleagă un Yaris din cauză că nu puteau alege unul care să se potrivească cu personalitatea lor.
Din profil, silueta a rămas neschimbată, Yaris-ul fiind uşor de recunoscut. Dacă până acum versiunea Hybrid era cumva separată de restul gamei prin câteva elemente de design, odată cu faceliftul această diferenţiere a dispărut. Modelul Hybrid este un Yaris ca toate celelalte versiuni, singura diferenţă fiind dată de sigla albastră şi de logo-urile Hybrid afişate pe lateral.
masina ideala pentru o familie formata din 4 personae!