
Skoda Yeti facelift
Uniformizare
Pe Yeti nu l-a plăcut nimeni la prima vedere. Părea un broscoi cu linii pătrăţoase, care venea într-un segment în care existau şi maşini mai frumoase.
Chiar şi aşa, după ce ajungeai să-l cunoşti de aproape, broscoiul se transforma uşor într-o maşină digerabilă. Nu într-un Făt-Frumos ce-i drept, dar designul său nonconformist a adunat ceva adepţi.
Chiar şi subsemnatul s-a simţit oarecum atras de curajul unui designer Skoda, care a decis să rupă conservatorismul cu doi ochi bulbucaţi, amplasaţi frontal.
Personalitatea puternică a ţinut însă până la facelift, când, de teama publicului şi din dorinţa de a uniformiza designul produselor din gamă, broscoiul a dispărut.
A apărut în schimb un Yeti mai matur, mult prea serios şi prea puţin comunicativ. Am urcat la volanul noului crossover pentru câteva zile, în încercarea de a regăsi spiritul jovial al primului Yeti.
Citeste si
-
4.5/5Peugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
4.5/5Prin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.7/5După mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.0/5MG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
4.1/5Nu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
Dacia Plant, joi, 03.04.2014 13:47
As alege oricand Octavia 2 Scout.
-
Florin, joi, 03.04.2014 15:08
Masina din foto are nivel de echipare Ambition, nu Elegance.
-
LUCCI, joi, 03.04.2014 20:09
Singurul punctaj cu care sunt de acod este cel de la Pret.In rest....in viziunea dvs de salariati ai Renaultului, Duster e mai bun, cu 4.1, iar S Cross e un gunoi Asa e!!!Cand e zi de salariu???
-
rolex, vineri, 04.04.2014 01:46
Mai bun e Renault Koleos.
-
mog, vineri, 04.04.2014 11:23
pe vag nu`i injura nimeni cand vin cu 2.0 tdi si 110 cp, 280 nm. dar cand zice cineva ceva de bine de motorul 2.0 120 cp de la mazda, ii sariti in cap.
-
Dacia Plant, vineri, 04.04.2014 12:51
@mog: Cand o sa intelegi ca atunci cand spui cuvantul TDI ii motorul suprem ? Nu conteaza cati cai are. :))
-
gigi_frana, vineri, 04.04.2014 14:03
Caricatura asta inutila si lenesa 27000 Euro? Asta da gluma de 1 aprilie. Din pacate, e 4 aprilie si farsa continua... un CX5 2.2D 150 CP , mai spatioasa,mai fasneata, cel putin la fel de bine doata...28000.
-
mog, duminică, 06.04.2014 13:50
@gigi_frana, as lua oricand cx5 ula, chair si benzina de 160cp in loc de skoda asta. recunosc, are atuurile ei, sunt sigur ca e o masina robusta, solida, numai buna pt RO si te poate tine o viata, dar nu are nici un dram de rafinament, nu iti creeaza nici o emotie cand o vezi/conduci...
-
Anonim, duminică, 06.04.2014 15:45
Nu arata grozav dar este verificat o masina robusta si fiabila prefer un astfel de model .
-
alex, luni, 07.04.2014 18:18
Masina asta are un singur mare atu: dupa 5 ani si 100 k km iti iei inapoi jumate din pretul dat pe ea. In rest nu exceleaza prin nimic. E doar cinstita la fiecare capitol. Nu are motor 1.6, nu are peste 120 CP, nu e ieftina nici la cumparare nici la optionale, nu e nici capabila in offroad, nu e nici 4x4 veritabil. Dar e o afacere a naibii de buna in termeni de valoare reziduala.
-
RAUL, marţi, 08.04.2014 18:42
O PORCARIE DE MASINA !
-
zen, joi, 10.04.2014 11:17
@alex Esti sigur ca iei pe ea dupa 5 ani 13,600E, adica jumatate? Eu ma indoiesc.
-
dan.mark, marţi, 15.04.2014 15:49
Mie imi place acest model , consider ca in general Skoda este o marca care se potriveste drumurilor din Romania. Yeti e o masina care-si face treaba bine , si ai o senzatie placuta atunci cand o conduci , si aici nu ma refer la viteza sau offroad , ci la un mers normal
-
Adrian, miercuri, 14.05.2014 20:43
Eu am un Roomster de 7 ani și vreau să schimb mașina anul ăsta, nu pentru că Roomsterul ar avea vreo problemă, dimpotrivă. Mă uit cu interes la Yeti dar mă uit și la CX5 și la Kuga. Pentru că eu vreau transmisie automată se pare că Yeti este soluția. Mie mi-a plăcut modelul anterior de Yeti. Are cineva vreun sfat?
-
Dan, duminică, 24.09.2023 16:30
e urat cu spume, dracu gol, si scump, daca esti nebun cumpara, eu am ales Mitsubishi Outlander in 2012 si nu mi a parut rau, in asta nu mi incapeau nicic genunchii, cica e Yeti, da, deala de 10 cm...Portbagaj minuscul, fiabilitate de rahat, varu mai tembel al lui Volkswagen, daca era om VW era la puscarie acum pentru toate tepele...
nici urat, nici frumos, dar... are volan de Audi :)))))