Interior
De obicei, maşinile dedicate testelor pentru presă sunt echipate cât mai bine. De data aceasta am avut ocazia să mergem cu o echipare inferioară îmbogăţită doar cu câteva opţionale. Caddy-ul primit este echiparea Trendline şi oferă un interior destul de spartan. Mult plastic închis la culoare, cam tare la atingere, dar bun pentru o utilizare de durată a maşinii. Finisările sunt corecte şi sunt efectuate cu precizie nemţească, fără înflorituri inutile. Volanul are forma şi spiţele clasice pentru un Volkswagen, dar este din plastic, fără piele cusută. Ceasurile de bord sunt simple, dar clare şi lizibile, iar între ele avem un display monocrom pentru computerul de bord.
Fiind un automobil utilitar, un lucru de care nu ducem lipsă sunt spaţiile de depozitare. Pe consola centrală sunt trei asemenea locuri, toate de dimensiuni apreciabile. Avem şi o cotieră reglabilă opţională care vine însoţită de trei suporturi de pahare. Apoi, deasupra celui de la volan şi a pasagerului din faţă a fost păstrat un spaţiu de depozitare imens specific automobilelor utilitare. Mai avem câteva spaţii şi pentru pasagerii din spate, care, apropo, fiecare călătoreşte pe scaunul său. Iar cireaşa de pe tort este în spate. Portbagajul este imens la propriu, având un volum de 750 litri. Şi asta cu cele trei scaune din spate în poziţie normală. Dacă le rabatăm şi pe acestea, deja putem transporta obiecte agabaritice. Un minus pentru hayon-ul imens care, deşi permite un acces ireproşabil la spaţiul portbagajului, este greu de manevrat în spaţii înguste, cum este o parcare subterană.
Interesant este că VW Caddy are un portbagaj la media segmentului. Dacia Dokker are un volum de 800 litri, iar noul Tourneo Connect este regele clasei datorită ampatamentului ceva mai mare: volumul portbagajului său este de 1.029 litri.
deci, opriti-va...atatea comentarii si pasiuni cate poate naste un model ca asta...nu pot sa cred :))