Volvo V40 Cross Country

2.0 D4 177 Summum auto

Design

5.0

Este imposibil să nu observi un V40 Cross Country în oraş, pe şosea sau într-o parcare. Maşina are un aer matur, german, dar fără a exagera cu linii stricte care să transforme emoţia în caiet cu pătrăţele şi sentimentele în legi inatacabile.

Versiunea Cross Country a lui V40 este îmbogăţită faţă de modelul "normal" cu o serie de elemente adiţionale care colorează atmosfera. Praguri, spoilere, lumini LED diferite şi un look ceva mai "musculos" care te atrage. Jantele de 18 inch de pe modelul testat sunt botezate Mefitis şi vin în două nuanţe neutre care echilibrează spectacolul oferit de vopseaua arămie. Volvo a creat pur şi simplu o maşină frumoasă.

  • gelu, vineri, 08.03.2013 17:38

    ...deci astept pana in mai....

  • un oarecare, vineri, 08.03.2013 17:58

    Frumoasa masina nimik de spus!Pretul e pe masura dotarilor, dar intotdeauna se poate face un discount!

  • FlorinC, vineri, 08.03.2013 21:32

    Si mie imi place Volvo, dar 45.000 mi se pare aberant de mult pentru ce ofera, sa fim seriosi, sunt o gramada de variante mai bune si ramai si cu minim 10.000 in buzunar. La urma urmei ramane chestie de gusturi. Si pana la urma , 150 sau 177 de cai?

  • amelya, vineri, 08.03.2013 21:33

    masina super faina,daca mi-as schimba masina pe care o am volvo v40,de care sunt multumita sigur asta mi-as lua-o!!! foarte faina!!! volvo nu se compara cu nimic!!!

  • AndreiRN, vineri, 08.03.2013 21:43

    Pt o masina chinezeasca cer enorm de mult.

  • arogantul, vineri, 08.03.2013 23:50

    e D3 sau D4?

  • arogantul, sâmbătă, 09.03.2013 00:07

    cred ca de juma de an cel putin va spun sa testati si un volvo cu powershift ca sa obtineti si un consum decent de combustibil. Pt ca altfel o sa se creeze imaginea falsa ca toate volvourile automate sunt gurmande, ceea ce taranilor gen AndreiRN le convine de minune. Deci , dragi reporteri AM ca sa nu va mai plangeti de consum ca niste mori stricate si la urmatorul test cu volvo, testati si un powershift poate un V60 D2 start-stop Powershift.

  • Andrian, sâmbătă, 09.03.2013 08:50

    @AndreiRN Dar de Range Rover ce zici? O masina indiana??? Enorm de scumpa pt niste parliti si jegosi de indieni?

  • ScorpyonVAG, sâmbătă, 09.03.2013 19:32

    Poate avea orice sistem, de un accident nu te fereste nimeni. Si cum sa dai 45.000euro pe masina asta ? Ia faceti o ,,razie" , chiar si sh la masini de 1 an cu sub 20.000km sa vedeti ce masini superbe va puteti cumpara de banii aia.

  • inexorabil, sâmbătă, 09.03.2013 19:52

    MIrcea, de ce consideri ca performantele acestui V40 sunt slabe? Mie nu mi se pare. Si, oricum, prefer acest Diesel decat cel de Fiat sau de Isuzu, cu care s-a imbarligat GM, desi avea odinioara ditamai Divizia Diesel in spate.

  • legionarul, sâmbătă, 09.03.2013 22:37

    am cateva intrebari retorice de altfel pt unii dintre userii care au comentat mai sus.aveti cumva in buzunar 45.000-50.000 de euro in buzunar???ati testat masina asta macar 2-3 zile sa vedeti daca isi merita banii sau nu???atunci de ce comentati aiurea in tramvai??ca vai ca e prea scump ca nu merita ca nu stiu ce.da,sunt poate pe piata multe optiuni mai mult sau mai putin rentabile dar daca cineva vrea sasi ia acest volvo chiar cu toate optiuniile sa ajunga la 45.000 de euro isi va lua si se va sterge la fund cu pareriile celor care il considera piperat.orce masina premium cu toate dotariile ajunge la preturi din astea cei drept piperate

  • ztele, duminică, 10.03.2013 00:33

    Astept un exemplu de masina NOUA, in aceeasi suma, cu dotari/performante/consum/siguranta mai bune decat acest V40. Concret, nu povesti, ca la povesti ne pricepem toti.

  • ScorpyonVAG, duminică, 10.03.2013 08:54

    @ztele: Bmw x5, 2012, max 20.000km, 3.0d, cu 40.000euro, dotari full, sunt o multime. Sau noul a6, 3.0tdi full, tot din 2012 cu max 30.000km, Seria 5 3.0d, 2012 cu 800km, Mercedes GLK nou, AUDI Q3, Q5, VW TOUAREG NOU. Si in plus explica-mi si mie cand vei folosi toate sistemele ? Din cate observ nimeni nu are nevoie mai multa decat incalzire in scaune, directie asistata, xenon, aer conditionat automat, senzori de parcare si un sistem audio bun, tempomat. In rest cand le folositi celelalte ? Sunt o multime de variante. Nu am voie sa pun linkuri. Nu isi merita banii. Mai bine as alege un XC60.

  • @ztele, duminică, 10.03.2013 09:43

    Vei mai avea de asteptat pana copie si germanii sistemele de siguranta :)) Apoi probabil ca vei afla un raspuns. Pana atunci jafurile SH germane sunt foarte bine vazute si cumparate la un pret deosebit :) Oricum nu conteaza cat polueaza si ca au cate 300.000 km reali, insa in bord indica doar 100.000 :) Expertii romani se pricep cel mai bine la masini, deci sa nu-i contrazicem. Luati SH-uri germane cu motoare inventate de Otto.

  • @ScorpyonVAG, duminică, 10.03.2013 09:49

    Ai uitat sa mai metionezi ceva din dotarile cele mai importante ale unei masini pentru ROmania: antena si statie care iti da voie sa circuli cu masinile enumerate de tine cum vrea muschiul tau pentru ca stii unde e politia si unde trebuie sa fii "cuminte". I rest, daca avem masina germana suntem cei mai tari. Sistemele de siguranta sunt proiectate de cele mai mutle ori sa functioeze doar o data si bine.

  • arogantul, duminică, 10.03.2013 11:34

    scorpionVAG a demonstrat mai mult decat suficient ce meltean este. Ztele vrea exemple de masini NOI, si el da exemple de masini SH, ztele vrea exemple de masini care ofera aceeasi siguranta si S-VAG da exemple de masini care au fost depunctate serios la testele IIHS de anul trecut ( A6, seria 5 )

  • ScorpyonVAG, duminică, 10.03.2013 14:54

    Explicati-mi si mie ce sisteme asa sofisticate are masina asta de o tot laudati atata ? La ce folosesc ? Nu te ajuta la viteza mare nici tata sistemului. Trebuie sa conduci preventiv pentru evitarea pericolelor. Asa ca lasati-ma cu sistemele astea . Despre reversul medaliei nu v-ati gandit ? Cand se defecteaza un sistem din asta cat costa ???

  • bubu, luni, 11.03.2013 09:05

    bai vag mai pleca cu sh tale nu mai ridica masinile vag in slavii, peste cativa ani nu o sa mai deosebsti vw de audii sau de skoda sau de seat sau de ce mai au ei. nu vin cu nimic nou toate o apa si un pamant

  • Catalin, luni, 11.03.2013 09:37

    Bai fratilor. Nu mai comentati ca e scumpa, ca nu merita banii... Pentru venituri modeste exista DACIA LOGAN. Daca iti iei un VOLVO nou, inseamna ca ai venituri lunare de cel putin 2-3000 de euro/luna. E o masina scmpa de intretinut... Cine doreste un VOLVO vrea altceva..... mai deosebit. Niciodata VOLVO nu va avea ca target sa vanda cat Skoda.

  • inexorabil, luni, 11.03.2013 12:52

    Bile albe de la mine pentru @legionarul si @Catalin. Ne-am cam "expertizat" cu totii; in curand vom cuteza sa-L consiliem si pe Dumnezeu cum sa-Si faca treaba "fara fisuri". Dintotdeauna Volvo si Saab (dar si marcile premium GM si japoneze) sunt scumpe la achizitie si costisitoare la mentenanta tocmai fiindca folosesc materiale de calitate, ca asa sunt educate din nastere! (dar na! nu fac casa buna cu trufia noastra de a tanji dupa superbolizi care sa se vanda cu preturi de aprozar - "triada" germana cunoaste perfect aceasta slabiciune a noastra si de aceea procedeaza in asa fel incat sa ne arda......la buzunar, caz in care acceptam cu capul plecat, cu foamea in gat spoliati de banci, fara sa ne mai pese de cerbicia initiala de a plati putin, ca de! capra moare de raie, dar tine coada sus :D). Dintre ele, Griffin-ul a falimentat din cauza nerentabilitatii comerciale, dar vina poate fi atribuita doar miopiei omenirii, care n-a apreciat-o, nu politicii manageriale a unui concern. Care ar fi putut sa-i aplice n-shpe mii de gadget-uri, zorzoane, spoilere si leduri si s-o promoveze cu munti de publicitate, caci tot in zadar ar fi fost, fiindca, de obicei, cu prejudecatile si preferintele oamenilor, ca si cu tampeniile lor, te lupti fara sanse de izbanda. Repet a nu stiu cata oara: nu agreez Volvo, insa preturile acestei marci sunt perfect justificate. Ajunge doar sa pipaiesti "produsul" si te vei convinge in acest sens, fara drept de apel si fara sa fii vreun avizat sau, hm, "expert". Dar - nota bene - din scaunul rotativ confortabil, acaparati de ticul nervos si obsesiv al tastarii, chiar ne simtim "inexorabili" in "judecarea realitatii inconjuratoare". Si totul din cauza dezvoltarii fara stavila a tehnologiei, care nu urmareste decat "interconectivitatea sterila a masinilor vii"......Noi am devenit acelea! Asa ca nu greseste cine ne recomanda "get a life!" :D

  • mbz, luni, 11.03.2013 13:39

    cam multicel pentru un focus cu steroizi.

  • Andy.ro, luni, 11.03.2013 14:58

    Ps. "Puteţi intra în posesia unui V40 Cross Country cu acest motor şi cu această transmisie de la 36.100 de euro. " Pretul este de 31,950 Euro nu 36.000. Pachetul Summum testat de voi este 4150 Euro + Vopsea+ Navigatie + Trapa+ Cruise control Adaptiv, lane departure warning, + camera spate + senzori fata spate + pachet lumini + multe alte lucruri ajung la suma vehiculata mai sus. Un V40 cross country 1.6 Diesel 115cp, cutie manuala are pret de 24,150 Euro cu TVA. Adica ceva mai mult peste noul golf.

  • Tinu, miercuri, 13.03.2013 14:18

    Pentru "amelya" masina super faina,daca mi-as schimba masina pe care o am volvo v40,de care sunt multumita sigur asta mi-as lua-o!!! foarte faina!!! volvo nu se compara cu nimic!!! Reformulare: Volvo se compara cu orice! Nimic nu se compara cu Volvo!

  • ANONIM, luni, 01.04.2013 21:11

    ODATA PE VREMEA LUI CEASCA AM FOST PLECATI IN AFARA TARII!,NU AM MAI FOST IESITI NICIODATA PANA ATUNCI! CAZATI LA HOTEL ,DIMINEATA NE-AM ASEZAT LA MASA SA LUAM MICUL DEJUN! ASTEPTAND LA MASA VREO 10 -15 MIN SA NE SERVEASCA CINEVA ,APRE UN CHELNER SI NE SPUNE CA DIMINEASA RESPECTIVA AVEAM BUFET SUEDEZ!!!! LA CARE UNUL DINTRE NOI SPUNE ! PAI CAND VIN SUEDEZII NOI O SA NE SCULAM!!

  • mm, sâmbătă, 24.08.2013 08:33

    cineva spunea ca pentru o masina de 40.000 de euro tre sa ai venituri de 2000-3000 euro/luna, asta insemnand numai pentru achizitie doi ani de munca, dar nu-I nimic, mananci paine cu margarina si te dai cu Volvo. natie de cretini, la 2000 de euro/luna iti poti permite cel mult o fabia, acum inteleg si eu de ce e plina tara de masini de top, romanul prefera sa se dea mare decat sa-si traiasca viata, oare cati din posesorii de bemveuri,volvalauri, etc isi permit sa cheltuiasca 2000-3000 de euro pe o saptamana de concediu?