BMW M5 costă 107.136 euro în România

Publicat vineri, 18.11.2011 13:26 de Sebastian Toma

Super-berlina de la BMW s-a întors. Noul M5 are un preţ de pornire de 107.136 euro, TVA inclus. Timpul 0-100 km/h este de 4.4 secunde şi consumul mixt este 9.9 litri la sută.

Importatorul BMW în România a anunţat preţul noului M5. Super-berlina din Munchen costă 107.136 euro cu TVA inclus. Modelul este oferit într-o singură versiune de echipare şi, evident, alături de o singură motorizare – un V8 de 4.400 cmc, care dezvoltă 560 CP între 6.000 şi 7.000 rpm. Cuplul motor maxim furnizat de această unitate este de 680 Nm şi este oferit între 1.500 şi 5.750 rpm. Accelerarea de la 0 la 100 km/h este realizată în 4,4 secunde, în timp ce timpul 0-200 km/h este de 13 secunde. În ciclul standard de test utilizat în Uniunea Europeană, noul BMW M5 consumă 9.9 litri la sută în regim mixt, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 232 grame pe kilometru.

În comparaţie cu generaţia precedentă, noul M5 este cu 10% mai puternic şi oferă cu 30% mai mult cuplu, deşi consumă cu 30% mai puţin carburant. Acelaşi motor este găsit şi pe X5 M sau X6 M. În timp ce X5 M şi X6 M au la dispoziţie o cutie automată cu opt trepte, noul M5 va fi strunit printr-o transmisie automată cu dublu ambreiaj M DCT, care oferă şapte rapoarte. Viteza maximă este limitată la 250 km/h, dar pachetul M Driver înlătură această restricţie şi permite atingerea unei viteze de 300 km/h.

Noua generaţie BMW M5 a reuşit un timp de 7 minute şi 55 de secunde pe Nurburgring, mai bun decât cel obţinut de Porsche Panamera Turbo şi cu 15 secunde mai bun decât cel al principalului rival, Mercedes E63 AMG. Pentru fanii statisticilor, timpul înregistrat de noul M5 este chiar identic cu cel reuşit de vechiul Ferrari F430 pe Nurburgring în anul 2005. Performanţa este una deosebită dacă ne raportăm şi la vechea generaţie M5, echipată cu un motor V10 de 507 cai putere, care reuşea să parcurgă Nurburgringul în 8 minute şi 13 secunde.

Via | BMW

  • Vlad, vineri, 18.11.2011 14:43
    Mai bine un GTR 2012 cu 3 sec/100km cu 85.000 de Euro!!!

    Trebuie sa fii mare fraier sa cumperi asa ceva cand exista un un GTR 2012 pe piata care ii da clasa si pe sosea si pe circuit ! avem destui cocalari sa cumpere...sorry

  • Benny, vineri, 18.11.2011 14:46
    corect.... dar degeaba!!

    nu stie taranul ce e GTR dar femeiile il vor ptr ca are BMW si e respectat!

  • TIKA, vineri, 18.11.2011 15:09

    Ce tarani compara mere cu pere .....cultura 0 barat!!

  • catalin, vineri, 18.11.2011 15:10
    @ vlad benny

    voi realizati ca faceti comparatie intre 2 masini care fac parte din clase diferite??????

  • Fan Nissan, vineri, 18.11.2011 15:12
    @Vlad

    GT-R nu se comercializeaza oficial in Romania. Atat M5 , cat si GT-R sunt niste realizari tehnice de exceptie si ar trebui admirate fiecare pentru ceea ce sunt. Nu trebuie sa aruncati cu noroi in BMW M5. Chiar nu aveti de ce.

  • seby, vineri, 18.11.2011 15:18
    Masini de exceptie dar tot pe banii tai pierzi!!!

    Cu banii mei trebuie sa cumpar ceea mai bun dar si ce mi se potriveste!!!! Baga mare cu Nissan GTR ;)

  • clantz, vineri, 18.11.2011 15:24
    @Tika, mult praf pe la tara copile!!

    Amaratul de tine nu stie pe lume traieste, scrie mare in titlul ca e vorba de BANI vs PERFORMANTE nu de clase de masini, si chiar asa, copil stupid cum sa nu cumperi o masina din clasa super-car care costa mai putin decat una din clasa berline sport!!????

  • Mertz, vineri, 18.11.2011 15:28
    Subscriu BANI vs PERFORMANTE aleg GTR -ever!!!

    super car la pret de nimic!

  • Hadouken, vineri, 18.11.2011 18:00

    Cum puteti fi asa infantili incat sa comparati M5 cu GT-R? bine ca nu comparati GT-R-ul cu G63 AMG.

  • Nicu, vineri, 18.11.2011 18:17
    GT-R vs M5

    Per total, mult mai versatil e M5, iar performantele sunt extraordinare pentru o berlina. In plus, se remarca prin designul mult mai rafinat si elegant. Ambele sunt performante, e adevarat, dar e ca si cum ai compara o bere cu un pahar de whiskey.

  • CCC, vineri, 18.11.2011 18:51
    @Nicu Corect ! M5 pt. cei care vor una din cele mai puternice berline

    iar GTR pt. cine o masina cu dou usi cu performante de supercar la un pret decent. Oricum nici una nu are ce cauta in ROMANIA (chiar daca sunt o gramada si pe la noi) pt. ca nu avem unde sa folosim atata putere. Sau daca o folosim, riscam sa murim ca vitele pe soselele noastre de rahat. Asta e....un 530d cu pachet M e suficient la noi.

  • CCC, vineri, 18.11.2011 18:53
    @Nicu Corect ! M5 pt. cei care vor una din cele mai puternice berline

    iar GTR pt. cine vrea o masina cu dou usi cu performante de supercar la un pret decent. Oricum nici una nu are ce cauta in ROMANIA (chiar daca sunt o gramada si pe la noi) pt. ca nu avem unde sa folosim atata putere. Sau daca o folosim, riscam sa murim ca vitele pe soselele noastre de rahat. Asta e....un 530d cu pachet M e suficient la noi.

  • KalEl, vineri, 18.11.2011 19:34
    @toti aia cu GT-R

    si daca ai nevasta si 2 copii, ce faci ? unde ii pui in GTR ? deasupra ?

  • razvan, vineri, 18.11.2011 20:03
    @KalEl

    Cu diferenta de 20 de mii iti mai iei o masina de familie ;)

  • misu, vineri, 18.11.2011 20:12
    @Kaiei du-te frate si ia-ti logan saracule~

    asta era nu aveai loc de nevasta si copilasi in GTR , ptr tine avem logan whatever era vorba de PRET SI PERFORMANTA wtf

  • unckle, vineri, 18.11.2011 20:56

    hmm, noul M5 are mai multi cai .. si proportional mai multi euro pe factura :) CCC - poti sa mori "lejer" si intr-un 520d ... este suficient sa adoarma un sofer de tir care are 18ore de condus si jucarioara aia de-i masoara traseul "masluita" . La banii pe care ii cere M5 primesti mai mult decat o masina in care poti sa mori in cam 4 secunde .. cu plecare de pe loc

  • Fan GT-R, vineri, 18.11.2011 21:22
    @KalEl

    GT-R are 4 locuri reale amice... tocmai asta-i uimitor pentru un supercar

  • dan, vineri, 18.11.2011 22:02
    cam scump

    mai pui 8000 euro si iti cumper noul Audi S8 care are tot 4 usi, e mai rapid 0-100 km/h, e mai luxos si in plus e o clasa superioara.eu unul asta as face, oricum nu avem un circuit in romania (adica singurul loc unde ar putea fi mai rapid un m5 cu un sofer priceput)

  • @dan, vineri, 18.11.2011 23:43

    aici vorbim de masini, nu de audi.

  • ALEX, sâmbătă, 19.11.2011 10:49
    M5

    Tare DANUT asta mi-a placut si el face parte din categoria ETNOBOTANISTILOR.

  • booo, sâmbătă, 19.11.2011 14:13
    Comentatorii de mai sus

    Daca tot comparati M5-ul cu GT-R-ul sau S8-ul, stiiti ca puteti sa va cumparati si un apartament cu 3 camere in Bucuresti la pretul asta ?

  • ALEX, sâmbătă, 19.11.2011 16:13
    m5

    Ooooo sa trezit etnobotanistul de @booooo sa ne spuna el ce sa faca lumea cu bani.De ce nu ne spui ca putem cumpara cu acesti bani 2 mil de paini sau 3 sute de mi de capre....Indiferent de comentariile voastre patetice si jalnice de Romanashi fara 2 lei in buzunar si care nu cred ca a-ti mers peste 90% de aici dintre toti priceputi in domeniul auto cu o masina mai puternica de 80-100 de bhp si va da-ti mari cunoscatori ca aia este mai buna decat aia, BMW M5 se va vinde ca painea calda de 10 ori mai bine decat GTR.Si asta nu pt ca lumea nu cunoaste performantele gtr-ului dar pur si simplu BMW este BMW si va cade greu la stomac sa recunoasteti suprematia pe care BMW o are.

  • ALEX, sâmbătă, 19.11.2011 16:42
    BMW

    Si asta asa ca o cotitura, vorbiti de performantele lui gtr ce campionat sau campionate a castigat gtr ca eu nu stiu? Va dau tema pt acasa ia uitativa ce a castigat BMW de curand in ALMS ai ce masini a invins si ce premi a luat,nu pre am vazut gtr-ul pe acolo........Sa ne fie clar eu nu critic masina gtr in sine eu mor pe voi cunoscatori....dar studiati si voi mai mult si apoi dativa cu parerea, gtr are drum lung pana la faima siglei M-POWER la care nu o sa ajunga nici o data...

  • Hadouken, sâmbătă, 19.11.2011 18:07
    @ALEX

    ai auzit de JTCC?

  • SnowM3, sâmbătă, 19.11.2011 21:16
    pret M5

    La 7 ani de la lansarea vechii generatii evolutia tehnologica impresioneaza. Diferenta de pret de pe la 79.000 E (fara TVA) la circa 86.000 E (fara TVA) pare sa acopere doar inflatia. Putere mai mare, cutie mai buna (robotizata cu dublu ambreiaj fata de robotizata cu un singur ambreiaj), consum mai mic, impozit mai mic (marginal) atractiv ... Singurul aspect negativ e greutatea mai mare. Nu stiu cum au facut dar masina a luat vreo 100 kg in greutate, in conditiile in care motorul V8 ar trebui sa fie mai usor decat predecesorul V10. Din perspectiva proprietarului, m-ar inspaimanta deprecierea. Masini din vechea generatie, care au costat in 2005-2006 circa 130000 Euro cu tot cu TVA se vand acum cu 30-35.000 Euro. Practic in primii ani pierzi cam 2000 de Euro pe luna ... Restul e doar superlativ, asa cum pot fi si senzatiile la volanul M5-ului la mana a 2-a, luat dupa 6 ani cu doar 35.000 Euro :-)

  • Alex, sâmbătă, 19.11.2011 22:08
    @haduken

    Prietene pe ce lume traiesti? tu compari jtcc cu alms unde sunt marci de prestigiu precum porsche corvette ferrari......cu caruta asta de Datsun nissan ai ma ce dreaq credeam ca vb cu un cunoscator auto,pai cine dreaq baga in seama JTCC.Alms este mult mai titrat si vizionat decat nu stiu ce campionatel din nu stiu ce colt al lumi,dar nu ti-o iau in nume de rau pt ca sunteti atat de disperati sa aratati ca nus ce masina este peste bmw va inteleg frustrarile

  • dan, sâmbătă, 19.11.2011 23:38
    unii dintre voi sunteti nebuni

    era doar o parere.eu am spus ce as face eu.mi se pare cam scum m5 si mai bine mi-as lua un s8.nu v-am zis ce sa faceti voi cu banii. faza cu "aici vorbim de masini nu de audi" asta e gluma de scoala generala. si tot pe tine te intreb cand face si bmw o masina sa concureze cu R8? daca tot esti glumet? nu imi spune ca bmw nu are nevoie ca nu te cred.

  • ALEX, duminică, 20.11.2011 11:32
    M5

    BMW M5 2012 a realizat un timp de 1:12.9 minute pe Hockenheim Posted: 19 Nov 2011 03:29 AM PST Publicatia germana Sport Auto a dus noul BMW M5 2012 pe circuitul de la Hockenheim si a reusit un timp de 1:12.9 pentru o tura pe celebrul circuit. M5-ul de 560 CP a impresionat prin dinamica longitudinala si a reusit deasemenea sa scoata un timp de tura foarte bun. Generatia anterioara M5 E60 inregistrase pe acelasi circuit un timp de 1:15.6, in vreme ce modelul mai puternic ALPINA B5 BiTurbo a inregistrat performante usor mai bune: 1:14.5. Concurenta a ramas cu o secunda mai in urma: Mercedes CLS 63 AMG a terminat o tura de circuit in 1:13.9 minute. Un timp usor mai bun a fost inregistrat de Porsche Panamera Turbo – 1:13.7. BMW M5 F10 a accelerat de la 0 la 100 km/h in 4,1 secunde, iar dupa 12.4 secunde de la start era deja la 200 km/h. Aceeasi publicatie a relatat si faptul ca M5 a dezamagit la capitolul consum de carburant. Astfel, consumul mediu inregistrat a fost de 17.9 l/100 km.