BMW Seria 2 Active Tourer primeşte motorizări noi şi xDrive în ofertă

Publicat miercuri, 17.09.2014 13:44 de Sebastian Toma

BMW va oferi sistemul de tracţiune integrală xDrive şi pentru Seria 2 Active Tourer, iar primul monovolum al mărcii are o gamă extinsă acum cu trei noi motorizări.

BMW Seria 2 Active Tourer va fi oferit şi în compania sistemului de tracţiune integrală xDrive, iar gama de motorizări a monovolumului german va include trei unităţi noi. Prima dintre acestea este o unitate numită 220i, denumire care ascunde un motor cu patru cilindri în linie care livrează 192 CP şi 280 Nm. A doua motorizare nouă introdusă este 220d şi este un diesel cu patru cilindri care asigură 190 CP şi înlocuieşte vechea unitate de 184 CP din gamă. Cel de-al treilea motor diesel din gamă îi revine sub capotă lui 216d Active Tourer, şi este o unitate cu trei cilindri în linie care asigură 116 CP şi cel mai mic consum din oferta modelului german, de 3.8 litri la sută în regim mixt.

Preţuri BMW Seria 2 Active Tourer în România: primul monovolum al mărcii pleacă de la 27.800 de euro

Toate motorizările noi vor fi disponibile pentru comandă începând cu luna noiembrie şi aduc variantele de propulsie la 12 dacă luăm în considerare şi opţiunile de transmisie şi tracţiune din această gamă. Seria 2 Active Tourer este primul model BMW care nu mai are tracţiune spate în standard şi vine şi cu primul motor diesel cu trei cilindri oferit vreodată de producătorul german. Unitatea respectivă nu este cel mai puţin puternic motor oferit pe un BMW modern, asigurând 116 CP şi 270 Nm, suficienţi pentru un timp 0-100 km/h de 10.6 secunde şi o viteză maximă de 195 km/h.

BMW: "Modelele cu tracţiune faţă ar putea reprezenta 40% din vânzări până în 2020"

Transmisia automată este standard pentru toate versiunile Seria 2 Active Tourer cu tracţiune integrală.

Sistemul de tracţiune integrală xDrive va fi oferit doar pentru versiunile de motorizare de top din gama Seria 2 Active Tourer. Vorbim despre BMW 225i şi 220d. Acesta vine în standard cu transmisia automată Steptronic cu opt trepte pentru ambele versiuni de motorizare alături de care este oferit. În cazul versiunii alimentate cu benzină, consumul mixt este de 6.5-6.4 litri la sută, în funcţie de jantele şi anvelopele alese, pe când diesel-ul are un consum mixt anunţat de 4.8-4.6 litri la sută, în funcţie de aceleaşi criterii de mai sus.

Via BMW

  • Sheitan, miercuri, 17.09.2014 14:02

    O "corcitura" intre B-Class de la Merc si Golf Plus (sau cum ii spune acuma) de la VW...... dar o corcitura reusita la exterior!

  • mowgli, miercuri, 17.09.2014 15:28

    Masinuta chiar arata binisor in realitate, nu doar in showroom dar si pe drum, chiar nu ma asteptam sa imi placa, chiar din toate unghiurile. N-as da niciodata banii pe un asemenea BMW, dar pentru cine are nevoie aceasta configuratie, e o varianta de luat in calcul. Interiorul imi place mult si pare foarte confortabil.

  • ShelbyV8, miercuri, 17.09.2014 17:10

    Eu nu le vad rostul acestor monovolume cu 5 locuri. Daca au 7 locuri sa zicem ca sunt utile pentru o familie numeroasa. Dar acest model, ca si multe altele, mi se pare inutil, Este inalt, dar nu are o garda la sol prea ridicata. Portbagajul este mai mic decat al unui break. Spatiul cu care se lauda nu e relevat decat la nivelul capului (la genunchi este chiar mai mic), unde oricum nu sunt probleme in cazul unui break.