Volvo XC90 R-Design: suedezii ne prezintă o versiune cu look sportiv a noii generaţii XC90

Publicat joi, 18.09.2014 11:17 de Sebastian Toma

Volvo a publicat primele imagini oficiale ale pachetului R-Design pentru noua generaţie a lui XC90. Acesta va fi expus la Paris alături de versiunea standard a modelului suedez.

Volvo XC90 R-Design reprezintă propunerea mărcii suedeze pentru clienţii care doresc o versiune cu aspect mai sportiv a noului lor SUV. Pachetul R-Design îl face pe XC90 să fie mai agresiv pe partea estetică, schimbând aspectul exteriorului şi al interiorului. Gama de motorizări a lui XC90 rămâne neschimbată, cei de la Volvo considerând că versiunile oferite de modelul standard, care ajung să livreze şi 400 CP, sunt suficiente pentru moment în această gamă.

Noul Volvo XC90: toate informaţiile şi galerie foto completă

Modificările aduse de pachetul R-Design la exterior includ o nouă grilă frontală, o bară faţă modificată, un finisaj special pentru rama geamurilor, capace noi pentru carcasele oglinzilor, bare longitudinale de amarare pe plafon de culoare argintie şi două modele de jante R-Design din aliaj. Habitaclul se bucură de scaunele sport Contour, volanul şi nuca schimbătorului sunt îmbrăcate în piele perforată, ornamente R-Design la interior, covoraşe speciale, pedale sport, praguri ilumintate şi o telecomandă dedicată R-Design îmbrăcată în piele. Sistemul multimedia al modelului, echipat cu un afişaj de 12.3 inch, integrează o interfaţă specială pentru versiunea R-Design.

Volvo: "Proiectul noului XC90 trebuie să funcţioneze. Nu există a doua şansă"

Versiunea R-Design a lui XC90 este uşor de recunoscut din faţă, fiind ”trădată” de frila frontală specială şi de bara restilizată.

Pachetul R-Design este oferit alături de echiparea Momentum şi este gândit încă de la început ca o versiune de vârf a lui XC90. De la echiparea Momentum, clientul poate porni în două direcţii diferite: sportivitate sau eleganţă. În funcţie de acestea, un Volvo XC90 poate fi configurat ca să asigure o experienţă de lux, aferentă echipării Inscription, fie pentru o experienţă cu accente sportive, care va purta denumirea R-Design. Versiunea R-Design a lui Volvo XC90 este a doua pusă în vânzare după seria limitată "First Edition", oferită în doar 1.927 unităţi.

Volvo XC90 First Edition: cele 1927 de exemplare vândute online s-au epuizat în 47 de ore


Via Volvo

  • ioi, joi, 18.09.2014 12:10

    asa parca mai merge; sincer, fata nu-mi placea la modelul de baza.

  • ingerulol, joi, 18.09.2014 18:48

    Pacat ca nu au modificat nimic si la interior ! S Line - Audi este cel mai frumos ca linii , la fel si M de la BMW . AMG nu-mi pare asa radical pe toate modelele ! R Design mai au de invatat de la nemti !

  • unu', vineri, 19.09.2014 15:04

    o alternativa interesant la Range Rover, nu cred, ca poate fi comparat cu X5, Q7, ML, este altceva - mai nobil :-)

  • msm, luni, 22.09.2014 12:40

    dar tot au pus botul la ghiorlania de a face un suv masina sport.

  • BBB, joi, 25.09.2014 14:11

    Volvo marca suedeza? Parca ii cumparasera niste chinezi...