BMW Seria 6 Gran Turismo debutează în România: prețurile pornesc de la 63.200 de euro cu TVA

Publicat vineri, 27.10.2017 14:10 de Cornel Șocariciu

BMW Seria 6 Gran Turismo este disponibil și pe piața din România. Modelul constructorului german va fi oferit cu trei motorizări, iar cel mai accesibil Seria 6 GT pleacă de la 63.250 de euro cu TVA.

Noul BMW Seria 6 Gran Turismo, înlocuitorul lui Seria 5 GT, poate fi comandat și pe piața din România. Cel mai accesibil Seria 6 GT poartă indicativul 630i Gran Turismo și are un preț de pornire de 63.250 de euro cu TVA.

Noul Seria 6 GT măsoară 5.091 de mm lungime, 1.902 mm lățime și are o înălțime de 1.538 de mm. Amaptamentul are 3.070 de mm, iar portbagajul poate "înghiți" 610 de litri. Prin rabatarea scaunelor spate, spațiul de depozitare oferit de Seria 6 GT crește până la 1.800 de litri.

Noul model pregătit de BMW integrează o zonă frontală care se înscrie în filozofia deja cunoscută. Linia plafonului este una specifică modelelor de tip coupe, iar partea din spate primește stopuri care oferă un look 3D (premieră pentru limbajul de design BMW). Interiorul lui Seria 6 GT preia elementele de pe Seria 5 și Seria 7. Clienții se vor bucura de un ecran tactil de 10.25 inch, dar și de modulul de control prin gesturi.

Trei motorizări pune la dispoziție BMW pentru noul Seria 6 GT. 630i folosește un propulsor de 2.0 litri care produce 258 de cai putere și 400 Nm. Cuplat la o cutie automată cu opt trepte, 630i GT accelerează de la 0 la 100 km/h în 6.3 secunde, în timp ce consumul mediu mixt anunțat de producător este de 6.5 litri/100 de kilometri.

A doua motorizare pe benzină poate fi regăsită sub indicativul 640i GT. Disponibil și cu un sistem de tracțiune integrală xDrive, 640i mizează pe un motor de 3.0 litri care produce 340 de cai putere și 450 Nm. Fanii motoarelor diesel vor putea alege doar varianta 630d GT. Propulsorul de 3.0 litri produce 265 de cai putere și 620 Nm, iar consumul mediu mixt anunțat de BMW pentru această versiune este de 5.1 litri/100 de kilometri.

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
LINIE DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Versiune Putere
(CP)
Transmisie Standard Sport Line Luxury Line
630i Benzină
258 CP
Aut8 63.250 65.925 66.212
640i Benzină
340 CP
Aut8
Aut8/xDrive
69.080
71.698
71.499
74.117
72.042
74.660
630d Diesel
265 CP
Aut8
Aut8/xDrive
67.890
70.508
70.565
73.183
70.852
73.470

În același timp, BMW pune la dispoziția clienților și o serie de opționale grupate sub forma unor pachete speciale. Pachetul M Sport poate fi comandat pe toate cele 5 versiuni disponibile și are un preț de 5.638 de euro (640i), respectiv 5.894 de euro (630i, 630d). Pachetul Business Class pleacă de la 2.354 de euro, în timp ce pachetul First Class Upgrade începe de la 5.013 euro. Pachetul Safety costă 2.403 euro indiferent de versiunea de motorizare aleasă, iar Pachetul Innovation poate fi comandat începând cu 2.196 de euro. 

Noul BMW Seria 6 GT vs. Concurența

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
BMW Seria 6 GT
630d, xDrive
265 5.7 6.0 70.508
Audi A7
3.0 TDI, quattro 
272 5.2 5.7 70.960
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • ±, vineri, 27.10.2017 15:09

    Masina asta nu merita numele de Serie 6. Trebuia sa ramana la 5GT

  • Dudu, vineri, 27.10.2017 15:13

    @± Ai dreptate, dar totusi va aparea seria 8 care va lua loc fostei serii 6, asa ca e ok :)

  • Arogantul, vineri, 27.10.2017 15:50

    Cat de frumoasa era fosta seria 6 Aeta e o hidosenie

  • dany, vineri, 27.10.2017 15:57

    e clar ca BMW sunt intr-o criza prelungita a ideilor de design... asa cum erau si Mercdes in perioada cand au scus S-ul W220, dar Mercedes si-a revenit si are acum un design superb, chiar daca masinile sunt matrioska... ce e mai ciudat la acest BMW este ca masina e mai mare ca seria 5, deci nu sunt aceleasi panouri de caroserie si aceleasi faruri dar trebuie sa ai un ochi fin ca sa vezi vreo diferenta... vorbeam de faruri? intre timp am vazut stopurile... bleah! un seria 6 la acest pret trebuia sa aiba pe vino-ncoa”...

  • LOL, vineri, 27.10.2017 19:36

    nu pot sa spun ca-i urata, dar daca m-as afla printre norocosii care au buzunar pt asa ceva, din punct de vedere al design-ului, nici n-as lua-o in calcul. Poate gresesc, dar masina asta tre sa fie echivalentu lui A7? Adica acelasi gen de masina? Eu n-o prea inteleg...cum am inceput, nu pot spune ca-i urata, dar nici cu frumusetea n-are vreo treaba. Revenind pe planeta pamant, ma indoiesc ca parerea mea are vreo relevanta, mai ales in contextu in care n-o sa mi-o permit vreodata.

  • @dany, sâmbătă, 28.10.2017 01:05

    Acest model va fii diferentiat doar de catre pasionatii auto, adica noi cei care comentam pe platformele de stiri auto si suntem in permanenta la curent cu noutatile din acest domeniu. Amatorii nu vor stii daca este seria 5 sau 6 GT.