Fiat Freemont, în România de la 27.250 euro
Fiat a anunţat preţul noului Freemont pe piaţa din România. Modelul este oferit alături de două versiuni de echipare şi o singură motorizare Multijet şi pleacă de la 27.250 de euro cu TVA inclus.
Fiat Freemont, primul model creat în baza parteneriatului Fiat-Chrysler, a debutat pe piaţa din România. Crossoverul are un preţ de pornire de 27.250 de euro cu TVA inclus pe piaţa internă în versiunea Freemont 2.0 Multijet. Modelul mai este oferit într-o versiune de echipare numită Urban, care pleacă de la 29.950 de euro cu TVA inclus. Freemont a debutat pe piaţa din Italia în luna iunie şi a spulberat aşteptările de vânzări ale mărcii pe întregul an 2011, cei de la Fiat se aşteptau să vândă 13.000 de unităţi Freemont, dar
În standard, modelul are şapte locuri, climatizare automată pe trei zone, radio CD+MP3 cu ecran tactil de 4.3 inch, comenzi pe volan şi şase difuzoare, ABS+BAS, ESP+Hill Holder +ERM, scaune integrate pentru copii pe rândul doi, capotă şi tetiere active şi multe altele. Freemont se luptă cu modele precum Volkswagen Sharan, Ford S-Max, Renault Grand Espace şi Nissan Qashqai +2. Clienţii ţintă ai acestui model sunt cei care au familii mari şi entuziaştii sporturilor în aer liber. Ultimele două rânduri de scaune se pliază uşor în podea, spun cei de la Fiat, lucru care formează un spaţiu de încărcare cu podea plată.
Motivul vânzărilor bune înregistrate de Fiat Freemont stă în spatele reţelei impresionante de dealeri ai mărcii italiene. Un alt element care diferenţiază Dodge Journey de Fiat Freemont este aspectul estetic, modelul cu sigla Fiat având un posterior şi o parte frontală cu un aspect diferit. De asemenea, suspensia a fost optimizată, iar manevrabilitatea a fost îmbunătăţită. Freemont se bucură şi de un sistem de control al remorcii, care controlează acest vehicul în viraje şi în situaţii dificile. Spre deosebire de modelul oferit în Italia, Freemont este disponibil în România doar alături de versiunea de 170 CP a motorizării 2.0 Multijet.
Motorul lui Fiat Feemont oferă un consum mediu de 6.4 litri la sută în regim mixt. Sprint-ul 0-100 km/h este realizat în 11 secunde, iar viteza maximă a modelului este de 195 km/h. Propulsorul oferă 170 CP la 4.000 rpm şi 350 Nm între 1.750 şi 2.500 rpm. Versiunea de top a lui Fiat Freemont are în standard tapiţerie din piele, scaune faţă încălzite, senzori de parcare spate, scaun şofer cu reglare electrică, volan şi schimbător viteze îmbrăcate în piele, sistem handsfree Uconnect, geamuri fumurii, oglinzi laterale pliabile electric şi altele.
Fiat Freemont vs. CONCURENŢA DIRECTĂ | ||||||
MODEL | Fiat Freemont |
Ford S-Max |
Volkswagen Sharan |
Chevrolet Olando |
Peugeot 5008 | Citroen C4 Grand Picasso |
VERSIUNE DIESEL COMPARABILĂ |
2.0 Multijet 170 CP M6 Freemont | 2.0 TDCI 163 CP Titanium | 2.0 TDI 170 CP M6 Comfortline | 2.0 D 16v 163 CP VCDI LT Plus | 2.0 HDI FAP 150 CP M6 Premium | 2.0 Hdi 150 CP Exclusive |
PREŢ (Euro)* | 27.250 |
31.500 | 31.656 | 20.600 | 26.609 | 26.140 |
Via | Fiat
Exact cum spuneam la Dodge. Nu au facut nici-un efort sa il faca sa aduca a FIAT. O sa vanda 10 bucati in RO (asa cum vinde si Dodge dealtfel) toate cumparate de fanii abstractului sau de cei refuzati la loteria vizelor (nu m-am putut abtine). Dati-mi minusuri pe banda. Chiar nu imi pasa: e una din cele mai hidoase masini, un compromis de prost gust, o porcarie. Si mai spun unii ca asiaticii creioneaza mizerii.