Lexus GS facelift primește un nou motor 2.0 turbo și un sistem multimedia îmbunătățit

Publicat vineri, 14.08.2015 13:14 de Sebastian Toma

Japonezii de la Lexus au aplicat un facelift în gama GS. Rezultatul este prezentat la Concursul de Eleganță de la Pebble Beach. Modelul de clasă medie este oferit în premieră și cu o motorizare 2.0 benzină turbo.

Lexus a aplicat o restilizare în gama GS, care a mers mai departe de schimbările estetice uzuale ale unui facelift. Astfel, Lexus GS facelift se bucură de o parte frontală restilizată, cu faruri standard Bi-LED, un sistem multimedia actualizat, noi culori pentru interior și noi opțiuni în materie de ornamente din lemn, mai multă putere și cuplu pentru varianta GS 350 și, nu în ultimul rând, introducerea unei motorizări 2.0 turbo în oferta GS.

Indiferent că vorbim despre varianta 200t a lui GS sau despre versiunea 350, transmisia automată cu opt trepte este standard, iar configurația de tracțiune este de propulsie. Opțional, GS 350 este oferit și cu sistem de tracțiune integrală.

Şeful diviziei europene Lexus: "Maşinile noastre nu trebuie să fie pe placul tuturor"

GS 350 dezvoltă acum 311 CP, în timp ce varianta 2.0 turbo a modelului nipon de segment E oferă 241 CP. Varianta hibridă de top din gama GS, numită GS450h, are un sistem hibrid care totalizează 338 CP și a fost optimizată pentru creșterea performanțelor dinamice și reducerea consumului de carburant. Specificațiile exacte ale lui Lexus GS facelift pentru piața din Europa vor fi publicate odată cu debutul european al modelului, care ar putea să aibă loc încă din această toamnă, la Salonul Auto de la Frankfurt.

ANALIZĂ: Cele mai accesibile maşini hibride şi electrice de pe piața românească

Așa arată farurile actualizate ale lui Lexus GS facelift.

Lexus introduce o dotare inedită în standard: router Wi-Fi pentru toate modelele

Restilizarea a adus în gama GS și sistemul Lexus Safety System +, oferit opțional, care aduce împreună sistemul de frânare pre-coliziune cu detecția pietonilor, sistemul de averitizare la părăsirea benzii de rulare cu asistență la nivelul direcției, faza de drum inteligentă și tempomatul dinamic cu radar. Tot pe partea de tehnologie, Lexus GS facelift are un ecran multimedia de 12.3 inch care poate să afișeze harta pe întreaga sa suprafață atunci când este deschisă funcția de navigație. Recunoașterea vocală a fost îmbunătățită, așa cum a fost și cazul graficii sistemului multimedia. Ecranul poate fi împărțit în două pentru a afișa două funcții diferite.

Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG

Afișajul sistemului multimedia a fost modernizat, iar ecranul este acum mai mare.

Via Lexus

  • Scorpionul_negru, vineri, 14.08.2015 13:24

    Arata ca o locomotiva. Badaran ! Urat. Nu imi place !

  • Lexus, vineri, 14.08.2015 13:29

    Unu din cele mai frumoase sedanuri...5-series , E-class - sucks

  • Madalescu_Georgian, vineri, 14.08.2015 13:47

    Lexus , tot Lexus ramane. Nu mai exista un sedan atat de frumos si aratos in acest segment. Masinile lor arata tot mai bine, pe masura ce se lanseaza generatie dupa generatie. Fiabilitatea este evident de top, conform studiilor JD Power, si asa va ramane mereu. Mai pe scurt trebuie reamintit faptul ca orice Lexus conform JD Power este mult mai bun calitativ decat orice model BMW, Mercedes sau Audi, studiu realizat anual pe un esantion de peste 10.000 de clienti. Cat despre interior, e de stiut ca materialele gasite la interior sunt de cea mai buna calitate. Not comment !

  • dan_grc, vineri, 14.08.2015 14:09

    Dacă înainte de face lift partea frontală era elegantă cât de cât, sau cât de cât elegant cum se zice, acum e grosolană rău, bine că măcar e fiabilă.

  • George, vineri, 14.08.2015 14:14

    Incepe sa semene cu Mirai:)) Si asta nu prea e bine

  • .., vineri, 14.08.2015 14:29

    strugurii sunt acri daca nu sunt *jermani* ....

  • mowgli, vineri, 14.08.2015 14:36

    O masina cu un design nesimtit de vulgar. Arata foarte urat, o gramada de curbe si unghiuri. Vorba lui Dan, bine ca-i fiabila ca altfel... vai de steaua ei.

  • ABC, vineri, 14.08.2015 14:49

    Incerc sa fiu cat de obiectiv pot, dar grila frontala nu arata bine deloc ca sa fiu bland. Poate e o situatie de "love it or hate it". @dan_grc: cu fiabilitatea ramane de vazut, e prima generatie cu motor turbo, dar poate sunt doar eu sceptic. La motoarele mai vechi nu ma indoiesc de fiabilitatea lor.

  • Tony_LPP, vineri, 14.08.2015 14:50

    Eu nu inteleg cum pot fii lasati haterii sa faca ''trolling'' atat. Inteleg ca este o opinie pro si contra, dar parca comentariile userilor : @Scorpionul si @dan_grc mi se par ca intriga la dispute . In sfarsit ! Din experianta care am avut-o eu la volanul lui GS450H F Pre Facelift, am ramas cu urmatoarea parere, si voi clasifica pe rand : *Avantaje fata de concurenta directa : -Design deosebit ( Premium, se defineste si prin acest capitol ) -Calitate de fabricatie ( aici nu poti sa gresesti pentru ca toate masinile Lexus suna Made in Japan in timp ce BMW, Audi si Mercedes sunt de fapt Made in China ) -Fiabilitate Lexus -Comportament sport suspensie F-Sport ( pt cei sportivi recomand un GS350 V6 ) -Cel mai bun sistem audio Mark Levinson din segment -Lipsa taxa de mediu raportata la cilindre -Consum real foarte mic in oras *Dezavantaje fata de concurenta directa : -Cutia CVT putin sportiva chiar si in modul Sport+ -Imaginea marcii intr-o piata dominta de '' 2.0 TDI '' -Valoare de revanzare mica intr-o tara unde 80% din masinile BMW si Audi sunt 2.0 diesel In alta ordine de idei, varianta facelift arata mult mai bine. Muchiile sunt mai pronuntate, iar stilul atletic si sportiv o va face sa atraga mai multe priviri. Iar Lexus, reuseste acest lucru din plin.

  • Rogers, vineri, 14.08.2015 15:05

    @Dan Grecu , lasa ca e Bemve seria 5 ''mult prea putin marlanesc'' , mai ales cand pe geamul lor sar coji de seminte si bubuie manelele la maximum. Ma uit la pozele cu seria 5 facelist si p-f si nici macar nu am ce vedea, pur si simplu banale si anoste. Nu-ti inspira nici o emotie cand te uiti la ele. Nu mougly ?

  • TC1900, vineri, 14.08.2015 16:39

    mai ales cand pe geamul lor sar coji de seminte si bubuie manelele vazusem recent la nunta unor romulani din timisoara printre mertane si bmw si lexus , asa ca asta cu semintele nu se mai aplica

  • Tony_LPP, vineri, 14.08.2015 16:49

    @Rogers, nu fi ''hater'' si tu. BMW, incepand din 2008 ( odata cu lansarea seriei 7 ) in coace au inceput sa faca masini ''mai normale'' pt a defini cu consimtamant fenomenul de ''premium'' , doar ca se situeaza sub Mercedes la nivel de confort, si sub Lexus la nivel de calitate . As putea spune ca ''musca'' putin din Audi A8 si VW Phaeton, doar ca performantele sunt ceva mai bune decat cele doua. In schimb, urasc politica BMW-Audi-Mercedes de a asambla pe piete ca China, acolo unde nu prea se i-a in calcul nivelul de calitate, iar asta ma duce cu gandul ca acest aspect, nu reprezinta pt nemti un reper primordial, cu toate ca vorbim de marci premium. Asta este singurul minus. Lexus din fericire, a ramas cam singurul care este 100% Japan, si am sa dau exemple : -Lexus GS : asamblare: Japonia (Tahara / Aichi) -Lexus CT: asamblare: Japonia (Kyushu) -Lexus IS : asamblare: Japonia (2 locaţii – Tahara / Aichi şi Kyushu) -Lexus LS: asamblare: Japonia (Tahara / Aichi) -Lexus RX : asamblare: Japonia (Kyushu) * Chiar si modelele destinate pietei SUA sunt asamblate respectiv in Japonia : - Lexus GX : asamblare: Japonia (Tahara / Aichi) -Lexus ES: asamblare: Japonia (Fukuoka) -Lexus LX : asamblare: Japonia (Tahara / Aichi) -Lexus LF-A : asamblare: Japonia (Motomachi).

  • ABC, vineri, 14.08.2015 17:16

    @Tony_LPP: Vrei sa zici ca nu se mai produc BMW-uri (ca tot ai luat exemplul asta, nu ca as fi fan BMW) in Germania pentru piata europeana? Ma indoiesc ca cele pt piata europeana sunt aduse din China.

  • Tony_LPP, vineri, 14.08.2015 17:27

    @ABC Daca ai si un argument concludent pentru aceasta afirmatie, il astept cu mare drag. Daca nu, comentariul tau este de prisos. Eu am spus ce am avut de spus. Cu consideratie,

  • mowgli, vineri, 14.08.2015 17:52

    @tony BMW-urile vandute pe piata din Europa ies de pe portile fabricilor din Germania: Munich, Leipzig, Regensburg, Dingolfing etc, iar componentele provin din o multime de alte fabrici din Germania, UK sau Austria. Cea mai mare fabrica de motoare, se afla in Austria la Steyr. Daca nu te pricepi si nu ai argumente, ar fi mai bine sa nu induci oamenii in eroare. Chiar si asa, fabrica BMW din Spartanburh SUA, a fost premiata pentru standardele inalte de calitate, acolo fiind asamblate X5, X3, Z3, X4 si X6. Instruirea personalului se face foarte atent, iar standardele sunt la acelasi nivel, in orice unitate de productie. Aici nu vorbim de Dacia, draga Tony, pe vremea cand panourile se ajustau cu ciocanul. Ca sa stii si tu.

  • ABC, vineri, 14.08.2015 17:58

    @Tony_LPP: ca sa fiu mai exact, cu date exacte(am luat seria 5, competitorul lui GS sa fim on topic): BMW 5-series (F10/F11/F07): Assembly Dingolfing, Germany Cairo, Egypt(BAG) Toluca, Mexico[27] Rayong, Thailand Shenyang, China(BMW Brilliance)[28] Kaliningrad, Russia (Avtotor) Shah Alam, Selangor, Malaysia[29][30] Chennai, India Jakarta, Indonesia (Gaya Motor) Ghici care dintre ele sunt vandute in Europa?

  • dan_grc, vineri, 14.08.2015 18:10

    @Tony Obiectivitatea ta s-a dus pe apa sambetei de la aceasta fraza" "Lexus suna Made in Japan in timp ce BMW, Audi si Mercedes sunt de fapt Made in China )". Apoi in privinta clasei mari, 80% dintre seriile 5 existente la noi nu sunt de 2 litri diesel, la fel si la A6, cel putin jumatate sunt de 3 litri, la clasa medie exista acest procent cu motorizari de 2 litri, de unde ai luat aceste impresii, de pe un forum Lexus? Deci Tony, fii mai obiectiv, cat de cat.

  • Tony_LPP, vineri, 14.08.2015 19:09

    Pe masura ce aproape tot ce se vinde la nivel mondial are eticheta "Made in China", nu va bazati pe un argument concret. Da ! BMW 5-SERIES se asambleaza in tari precum : Germania (Dingolfing), Rusia (Kaliningrad), Egipt (Cairo), Thailanda (Rayong), Indonesia (Jakarta), India (Chennai), China (Shenyang) şi Malaysia (Kuala Lumpur), iar asta este o mare problema, care la un moment dat poate fi chiar fatala, si voi prezenta un link mai jos, cu un W222 cumparat de doua saptamani care a ars in intregime. http://www.autostrada.md/stiri/a-fost-semnalat-primul-caz-de-incendiu-al-unui-mercedes-benz-s-class Va astept cu argumente solide si chiar profesionale ( daca exista , imi cer scuze ). Va rog...!

  • AndreRN, vineri, 14.08.2015 19:24

    @Tony are dreptate. Nu se compara calitata unui produs chinezesc cu unul 100% japonez. Lexus da mai batai de cap concurentei.

  • mowgli, vineri, 14.08.2015 19:36

    @Tony n-am inteles ce legatura are un Mercedes care a luat foc ? Absolut zero. Iarasi n-am inteles cum de doar tu si Ivanoff postati linkuri din fabuloasa Moldova, care este clar un reper al umanitatii si de ce nu, al insasi pietei auto. Daca vrei si sa ne explici ce relevanta are pentru Europa, faptul ca BMW produce masini pe alte continente ? Tu ai idee care sunt costurile de a exporta sute de mii de masini ? Evident ca au fabrici peste tot unde au o prezenta puternica, la fel de evident cum tu nu ai nicio treaba cu business-ul sau managementul. Pe mine, ca si locuitor umil al Europei, ma intereseaza unde este fabricata masina mea. Unde e fabricata masina lui Xing Pao sau a lui Anand Mupavarrappu Sirivanasi din Bangladesh, ma intereseaza mai putin, trebuie sa recunosc. Am vizitat si fabrica din Munich si cea din Dingolfing, am vazut cum se incarca trenurile, pe mai multe cai ferate paralele, cu sute de masini, zi si noapte. Ma gandesc ca nu le exporta pe Saturn. Si nu, nu ma refer la fabuloasa statiune de pe litoralul Romanesc. Mai mult, Toyota are unitati de productie inclusiv in Franta, Australia, Pakistan, Zimbabwe, Cehia, India, Mexic, TURCIA!!!, Tailanda si da... in China.

  • @Ivan, vineri, 14.08.2015 19:40

    Pardon, Tony, incepi sa te dai de gol, las-o si tu mai moale cu made in Japan, iti iese obsesia prin toti porii, un link cu minunatul furnizor mondial Takata nu ai, daca tot esti la chestii periculoase? Si nu-ti mai da imediat 6 voturi pozitive, la 5 minute dupa postarea comentariului, bate la ochi.

  • Tony_LPP, vineri, 14.08.2015 22:38

    Inca nu am primit un raspuns considerabil care sa reflecte datele reale si concrete cu argumentarile necesare polemicii . Inca mai astept ! Ce ti-am arata eu nu s-a intamplat in MD, ai inteles gresit. Website-ul este o publicatie de stiri ca toate celelate, ori ca este romanesc , moldovenesc, sau terte nationalitati, stirile sunt entitati reale. Mercedesul are strict legatura cu subiectul de rigoare pe care l-am dezbatut impreuna mai sus. PS: Toyota este cumva marca premium ? Multumesc anticipat ! @@Ivan, imi pare foarte rau sa te dezamagesc, dar nu sunt userul Ivanoff. Parerile sunt impartite in functie de preferinte, iar afirmatiile mele, vin din propriile experiente. Acum, te rog.......salveaza-ne de propria-ti prostie si aroganta. Cu consideratie,

  • Tony_LPP, sâmbătă, 15.08.2015 08:54

    Daca vrei sa continuam polemica, te rog sa-ti folosesti vocabularul in limitele bunului simt, altfel tinzi spre limitele grosolaniei atroce. Ideea era ca nu ai un argument stabil prin care sa demonstrezi ca ce se produce in China si alte tari nu se exporta si in alte parti ( eu am ) , in sfarsit nu era asta ideea, am sa-ti explic la sfarsit. In alta ordine de idei, faptul ca sunt produse in Europa ( Ungaria , nu neaparat tari non-UE), sa inteleg ca pt unii nu reprezinta nimic aceste ''abateri de calitate'' . Bun ! Nu toti traim in ''glota cu mocirla'' numita Europa, iar faptul ca un client chinez,indian, tailandez nu se poate bucura de un ''produs'' 100% original asamblat in Germania, denota faptul ca la Audi-BMW-Mercedes, nu exista nici o disciplina, iar calitatea pt ei nu-i un reper primordial. Sunt de parere ca nu ai inteles, voi pune capat polemicii si nu voi raspunde decat atunci cand vii cu argumente solide, fara ''trolling'' si ''spam'' . Cu consideratie,

  • @Tony, sâmbătă, 15.08.2015 12:18

    Am inteles acum se invarte treaba, defapt vrei sa zici ca cei din china nu primesc masini made in Germany ca si europenii. Spui sa vorbim argumentat, poftim aici gasesti toate locatiile in care Audi produce masini: http://www.audi.ro/compania/locatii_de_productie_1/ Dupa ce analizezi link-ul sa revii sa ne spui o parere. OnTopic: Acest Lexus mi se pare urat sincer , grila frontala ( zici ca aduni iarna zapada cu ea) care seamana cu cea de pe mirai este urata , spatele nu ma incanta deloc iar interiorul nu mi se pare ceva iesit din comun . Audi sta mai bine la interioare , de exemplu cel de pe Audi TT este bestial. Am vorbit de Audi din pura conicidenta pentru ca vorbeam mai sus de el. Dupa cum spun si vanzarile la nivel mondial , topul acestora la categoria premium este dominat de cele 3 germane: BMW, Audi , MB iar asta ar trebui sa spuna destule despre preferintele clientilor cu bani.

  • Tony_LPP, sâmbătă, 15.08.2015 21:18

    Linkul pe care mi l-ai ''demonstrat'' tu, nu are nici o legatura intrinseca, si nu vine sa sustina un argument solid. Stiam si eu unde se asambleaza modelele Audi. Si dovedesc fix ce am dezbatut mai sus. Audi A3 asamblare: Germania (Ingolstadt) şi China (Foshan). Audi A1asamblare: Belgia (Brussels). Audi A4 asamblare: Germania (2 locaţii – Ingolstadt şi Neckarsulm), India (Aurangabad) şi China (Changchun). Audi A8 asamblare: Belgia (Brussels) şi China (Foshan) ( ti se pare cumva in regula treaba asta ? ) In sfarsit, te abati de la subiect. Ai inceput cu BMW apoi ai dat-on Audi, infine nu mai conteaza. Ceea ce am vrut sa subliniez este ca Lexus este singurul brand premium ''Made In japan'' adica construit ''la mama lui'' . Ce insemna asta ? Inseamna ca se respecta standardele de calitate impuse cu stricteze, fiindca in orice alta tara ar fi asamblat (cum fac Audi-Mercedes-BMW ), standardele nu sunt respectate cu strictete, chiar daca sunt ''dirijate'' de niste caiete de sarcini, si aici intra in discutie chiar tertii, care nu coincid cu interesele ''politice'' de ''manufacturare'' ale japonezilor, dar figureaza in procesul de asamblare. In alta ordine de idei, ce pot sa zic, concluzia ta de mai sus are o abordare chiar ''foarte profesionala''. Ma gandesc si eu asa ca un om ''simplu'' cum de reusesti sa tragi o asemenea concluzie, cand probabil nici nu ai testat masina. Audi TT este cumva ''executive sedan '' ? Multumesc anticipat ! Audi A4, bate Lexus IS la interior si asta datorita lansarii mult mai tarzie, diferenta fiind de 2 ani , insa calitatea asamblarii nu va fi ''made in Germany'' peste tot, iar asta este o problema. Audi A6, o masina pe care mi-as cumpara-o la categoria E, datorita pretului ''low'' fata de concurenta directa, insa tehnologia, ergonomia si confortul amintesc ca este totusi o masina lansata in 2010. In schimb A3 bate CT-ul de la Lexus din mai multe puncte de vedere, doar la calitatea asamblarii nu, si asta fiindca se asambleaza doar in Belgia nu si in Germania. Ca o incheiere, vanzarile nu definesc un reper primordial al calitatii, mai de graba definesc satisfactia clientilor. Cu consideratie,

  • @Tony_LPP, luni, 17.08.2015 09:54

    Inteleg ce zici tu, dar Japonia e la o aruncatura de bat de China (cea mai mare piata auto), pe cand Germania e la o aruncatura de Rusia distanta, si inca ceva de China. Ce s-ar intampla daca Japonia era o tara cam pe unde e Polonia acum? Mai conta atat de mult sa fie facute in tara de origine, chiar daca crestea pretul masinii din cauza logisticii?

  • Demis, luni, 17.08.2015 10:18

    Aici se face si diferenta intre diferite marci, unele aleg sa fabrice si in tari mai slab economice si Lexus doar in Japonia..sigur ca designul este de partea nemtilor, dar japonezi in domeniul fiabilitati chiar sunt cei mai tari!