Mercedes-Benz CLS facelift: primele imagini şi informaţii oficiale

Publicat miercuri, 18.06.2014 13:01 de Sebastian Toma

Mercedes-Benz a aplicat o restilizare serioasă în gama CLS. Aceasta include o parte frontală nouă, sisteme multimedia actualizate, motorizări mai eficiente şi o transmisie automată cu nouă trepte.

Mercedes-Benz CLS, modelul care a inventat segmentul coupe-urilor cu patru uşi, a primit o restilizare pentru cea de-a doua generaţie a sa. Facelift-ul va debuta la Festivalul Vitezei de la Goodwood şi vine cu blocuri optice cu LED-uri şi o nouă grafică, o grilă frontală cu un format diferit, pachete de opţionale noi pentru a mări posibilităţile de personalizare, motorizări mai performante şi mai eficiente, un sistem multimedia actualizat şi o transmisie automată cu nouă trepte.

Toate motoarele din gamă respectă normele Euro6, iar gama are şi un motor diesel de 2.1 litri în cazul versiunii entry-level, acesta asigurând 170 CP şi 400 Nm. Vârful "gamei standard" se numeşte CLS400 şi are un motor V6 twin-turbo de 3.0 litri în locul unităţii aspirate de 3.5 litri. Cea mai puternică motorizare îi aparţine în continuare lui CLS63 AMG, un V8 twin-turbo de 5.5 litri, oferit şi în compania unui pachet de performanţă, care ajunge să livreze 585 CP în această versiune.

Mercedes CLS facelift, anticipat de imagini care dezvăluie noile faruri LED

Noile blocuri optice ale lui CLS prezintă tehnologia MultiBeam LED, care integrează 24 de LED-uri individuale care pot fi direcţionate într-o zonă specifică, în funcţie de analizele realizate de senzorii de la bord şi de camera montată în parbriz. Respectivele LED-uri au 255 de niveluri ale instensităţii luminii, iar reglarea acestora este refăcută de 100 de ori pe secundă. Facelift-ul aduce schimbări şi în habitaclul lui CLS, modelul german primind noi texturi, un ecran cu diagonala de 20.3 centimetri şi un volan redesenat.

Mercedes-Benz prezintă motorul lui AMG GT: V8 twin-turbo de 510 CP

Mercedes-Benz a prezentat în aceeaşi zi cele două versiuni de caroserie ale lui CLS facelift: Shooting Brake şi Coupe cu patru uşi.

Mercedes-Benz C-Klasse Estate: primele imagini oficiale ale break-ului german

Transmisia automată 9G-Tronic, cu nouă trepte, va fi disponibilă pentru motorizările care echipează versiunile CLS 220 BlueTEC, 250 BlueTEC, 350 BlueTEC şi CLS 500. În comparaţie cu unitatea pe care o înlocuieşte, 7G-Tronic, aceasta este mai rapidă şi oferă un consum de carburant mai redus. Dacă tot suntem la capitolul rapiditate, CLS facelift beneficiază de un sistem multimedia îmbunătăţit, care aduce posibilitatea de instala aplicaţii dedicate şi include navigaţie 3D, pe lângă deja-clasicul Bluetooth, oferit acum cu HD Voice, un sistem care asigură un nivel superior de calitate a redării convorbirilor.

TEST DRIVE MERCEDES-BENZ C200

Via Mercedes-Benz

  • razvanis, miercuri, 18.06.2014 13:15

    E senzational break-ul ala, cel mai tare break ever ...

  • Mercedes, miercuri, 18.06.2014 14:07

    Pe segmentul premium este clar: Mercedes face cele mai urate interioare.

  • xkr, miercuri, 18.06.2014 14:38

    Exteriorul este elegant,frumos. La interior aceeasi greseala,tableta aia ieftina nu are ce cauta ''agatata'' acolo pe bord. Urat!!!

  • Scorpionul.negru, miercuri, 18.06.2014 14:58

    @Mercedes @xkr Exact ! Asa zic si eu.....tableta aia strica tot bordul. Era mai frumos interorul celui vechi. PACAT ! Generatia asta de BEZ nu ma atrage deloc. Prefer Audi si BMW.

  • tzenu_bmw, miercuri, 18.06.2014 15:37

    ciudata tare 'tableta' aia......ma rog e doar un trend sa speram ca in cativa ani va gasi Mercedes alta modalitate de a 'difuza' experientele video in masinii..... in rest jos palaria...acelasi coupe care impresioneaza de fiecare data...

  • DanG, miercuri, 18.06.2014 16:07

    Pana acum Mercedes CLS era o masina cum e Pirlo in fotbal, nu te puteai lega de ea si nu prea puteai sa ii gasesti defecte, reusea sa impuna respect. Acum de cand i-au pus tableta aia pe bord, e ca un Pirlo care mai calca din cand in cand pe minge :-) In afara de asta e ok.

  • Gelu, miercuri, 18.06.2014 16:13

    Astia chiar sunt seriosi? Nu puteau sa lase naibii interiorul fara rahatul ala de tableta? E mare pacat ca o masina asa frumoasa nu are un interior pe masura.

  • Emilian, miercuri, 18.06.2014 16:32

    Varful gamei standard (non AMG) va fi CLS 500, nu 400 cum ati scris voi in articol! ;)

  • Catalin, miercuri, 18.06.2014 16:38

    comentarii rautacioase...voi nu aveti tableta acasa ?

  • EU, miercuri, 18.06.2014 17:42

    ce se mai leaga toti expertii de tableta aia...aia sunt prostii( designerii, inginerii etc) numai voi destepti... stati voi linistiti ca mercedes va vinde si daca nu va luati voi ca are ''tableta aia'' . Intai sa conduceti una cu tableta aia si apoi mai vedem

  • @EU, miercuri, 18.06.2014 18:20

    Nu trebuie sa fii inginer ca sa ai bun gust. Tableta aia arata ca naiba. Ma uit la S class si vad ce minunatie de interior poate sa scoata Mercedes, iar la o masina cam in aceeasi gama de pret pun chinezaria asta. Uita-te si tu pe forumurile Mercedes ( inclusiv cele straine), si-ai sa vezi ca o majoritate covarsitoare au aceeasi parere despre tableta asta.

  • Scorpionul.negru, miercuri, 18.06.2014 21:58

    @@EU Macar daca era mobila si se putea ascunde in bord ca la Audi....dar DE....Mercedes nu e Audi :)))

  • eee, joi, 19.06.2014 10:04

    sincer mie mi se pare geniala tableta aia acolo. altfel ar arata slab tenhologizata, parca ar fi un audi cu display-ul ala de cand lumea, cu rezolutie de rahat. Oricum, cum ati vrea toti in ziua de azi sa controlati toate sistemele masinii? Cu butoane nu mai merge, sunt prea multe setari, prea multe reglaje, optiuni. Est enevoie de display-uri in masini, altfel am fi plini de butoane inauntru (vezi insignia). trecand peste asta, break-ul asta este fara discutii cel mai frumos din toate timpurile, si bineinteles cupe-ul este referinta in segmentul lui, indiscutabil. frumoase masini!

  • Vlad08, joi, 19.06.2014 12:49

    Toata lumea se leaga de tableta,care intradevar nu da bine nicicum,dar eu nu pot sa inteleg de ce continua Mercedes cu acea consola centrala cu butoane pt numere de telefon,cand si Audi si BMW au facut pasul urmator si au facut sisteme mult mai eficiente si mai simplificate.Nu cred ca cineva se opreste din mers si incepe sa formeze pe consola un nr de tel.ca pe Nokia 1100. Butoanele de la climatizare iarasi,sunt aceleasi de acum 10 ani,la fel si ceasurile de bord.Am inteles ca au vrut un interior mai conservator,dar chiar arata prea invechit c=in comparatie cu exteriorul care este superb.Mercedes poate mai mult,dovada fiind S-klasse

  • Andrei, joi, 19.06.2014 15:54

    @ comentariile anterioare Toti aveti ceva cu tableta de pe Mercedes,insa in ziua de azi toti aveti tablete si telefoane cu touch screen, eu unul si acum am telefon cu tastatura,in materie de telefoane BlackBerry cu taste e cel mai frumos din punctul meu de vedere.....Ca tot veni vorba de "tablete" tesla are un "un geam" pe mijlocul bordului....probabil si Mercedes ar trebui sa puna una mai mare sa nu va mai luati de ea... Arata foarte bine CLS,cat despre Facelift e foarte putin vizibil...