Opel GTC Astra, în România de la 18.990 euro
Importatorul Opel în România a anunţat preţul de pornire al noului GTC Astra. Cea mai ieftină versiune poate fi cumpărată pentru 18.990 de euro cu TVA inclus.
Opel GTC Astra, versiunea cu trei uşi a lui Astra, a debutat pe piaţa din România. Modelul are un preţ de pornire de 18.990 de euro cu TVA inclus pentru versiunea 1.4 Turbo Ecotec Start/Stop 120 CP. Primele exemplare nu au ajuns încă la dealerii din România, preţul publicat fiind valabil doar pentru comandă. În prezent, oferta celor de la
"Ne-am dorit ca modelul GTC Astra să reprezinte însăşi esenţa limbajului de design Opel, măiestria sculpturală întâlneşte precizia Germană, şi să cuprindă pasiunea noastră pentru autovehicule.Cu toate acestea am vrut ca emoţia să nu pună în umbră caracterul funcţional: GTC Astra este un dream car inteligent şi accesibil.", declară Mark Adams, Vicepreşedinte Design Opel/Vauxhall.
TEHNOLOGIE
Noul GTC Astra îşi propune să fie cel mai performant Astra în ceea ce priveşte dinamica de conducere şi designul, fără a face compromisuri în materie de spaţiu sau spirit practic. Modelul oferă în continuare cinci locuri şi se bucură de un portbagaj cu un volum de 370 litri, ce poate fi extins până la 1.235 de litri dacă se pliază bancheta din spate. În comparaţie cu generaţia precedentă, spaţiul interior a fost mărit cu 50%, spun cei de la Opel. Clienţilor li se oferă şi scaune faţă cu reglare pe opt direcţii şi suport lombar cu reglare pe patru direcţii, aprobate de experţii în sănătatea spatelui din cadrul asociaţiei AGR din Germania (Aktion Gesunder Rucken – Acţiune pentru un spate sănătos).
Printre elementele tehnologice ale lui GTC Astra se numără cea de-a patra generaţie a sistemului de faruri adaptive Bi-Xenon (AFL 4+), ce poate fi asistat de sistemul Opel Eye şi sistemul inteligent de reglare a iluminării. Cei de la Opel susţin că GTC Astra este echipat cu cel mai bun pachet de iluminare din segment. GTC Astra se mândreşte şi cu un sistem de direcţie EPS mai performant, care are motorul electric montat direct pe cremalieră (nu la baza coloanei de direcţie ca în cazul altor sisteme) şi care minimează efortul de virare la viteze mici şi reduce asistenţa automată la viteze mai mari. Sistemul nu necesită o pompă hidraulică, reducând consumul de energie al sistemului.
MOTORIZĂRI
Opel oferă noul GTC Astra în patru variante de motorizare: trei propulsoare pe benzină şi un diesel.Modelul dispune de un nivel de putere situat între 120 şi 180 CP. Ulterior, va fi introdus în gama un CDTI de 1.7 litri, care dezvoltă 110 sau 130 CP şi are Start/Stop în standard. Tot în 2012 va debuta şi o versiune OPC a acestui model, care va dezvolta 280 CP şi 400 Nm. Toate motorizările sunt oferite în standard în compania unei transmisii manuale cu şase trepte. Pentru pasionaţii transmisiilor automate, o cutie de viteze cu şase trepte va fi oferită în compania motorului 1.4 turbo începând cu anul 2012, iar unitatea va fi disponibilă şi pentru CDTI-ul de 2.0 litri.
CLICK AICI pentru a citi testul Automarket cu Opel GTC Astra 2.0 CDTI
Opel GTC Astra vs. CONCURENŢA
MODEL | Opel GTC Astra |
Volkswagen Golf | Volkswagen Scirocco | Renault Megane Coupe | Volvo C30 |
VERSIUNE DE BAZĂ | 1.4 Turbo Ecotec Start/Stop 120 CP | 1.4i M5 Trendline 80 CP | 1.4 TSI 122 CP | 1.6 16v 110 CP Colour Edition | 1.5 D2 115 CP M6 (diesel) |
PREŢ (Euro)* | 18.990 | 15.413 | 22.167 | 16.100 | 18.972 |
CEA MAI PUTERNICĂ VERSIUNE | Astra OPC - 280 CP şi 400 Nm | Golf R - 271 CP şi 350 Nm | Scirocco R - 265 CP şi 350 Nm | Megane RS - 250 CP şi 340 Nm | T5 Kinetic 2.5i 230 CP şi 320 Nm |
Via | Opel
Foarte frumos. Cel mai tare din clasa sa cel putin ca design!