Primele imagini cu Suzuki Vitara facelift: modificări estetice minore și motoare turbo pe benzină de 1.0 litri și 1.4 litri

Publicat luni, 30.07.2018 16:33 de Cornel Șocariciu

Suzuki a publicat primele imagini și informații referitoare la Vitara facelift. SUV-ul constructorului nipon primește modificări estetice minore, îmbunătățiri la nivel tehnologic și motorul BoosterJet de 1.0 litri. Pentru moment, japonezii nu oferă detalii despre o viitoare versiune echipată cu motor diesel.

Suzuki a publicat primele imagini cu Vitara facelift. SUV-ul producătorului japonez va fi disponibil în noua versiune începând cu luna septembrie.

Din punct de vedere estetic, Suzuki Vitara facelift primește câteva modificări minore. Grila frontală a fost restilizată, spoilerul față a primit și el elemente noi, iar în partea din spate, niponii au pregătit stopuri cu o semnătură luminoasă revizuită. De asemnea, viitorul Vitara facelift va fi disponibil cu două nuanțe noi de caroserie și cu jante cu design modificat.

Pentru interior, niponii au pregătit materiale ceva mai bune și un instrumentar de bord modificat care integrează un ecran color. Gama de sisteme de asistență include următoarele: Dual Sensor Brake Support, Lane Departure Warning and Prevention, Traffic Sign Recognition, Blind Sport Monitor și Cross Traffic Alert.

Suzuki Vitara facelift renunță la motorul de 1.6 litri benzină și va fi disponibil doar cu unitățile BoosterJet de 1.0 litri și 1.4 litri. Motorul de 1.0 litri produce 112 cai putere, în timp ce unitatea de 1.4 litri oferă 140 CP și 220 Nm. Pentru moment, niponii nu au furnizat detalii despre versiunile diesel. Așa cum era de așteptat, sistemul Allgrip va fi și el disponibil pe viitorul Suzuki Vitara facelift.

  • Kirotractor, luni, 30.07.2018 17:30

    Deși posesor de Swift Sport și implicit fan Suzuki... oarecum, Vitara îmi pare-n continuare urâțică - spre deosebire de precedentele versiuni, dintre care prima rămîne după mine ce mai reușită-n simplitatea ei inspirat proporționată. Proporții care nu înțeleg de ce au fost alese la actuala declinare - cu consola față prea lungă, onduleul ăla lateral dizgrațios conturat/orientat (ca și la Baleno de fapt). Plus stopurile oribile, pe care nu le salvează nici mama LED-urilor. :-) .

  • ACE - Craiova, luni, 30.07.2018 21:28

    Ma asteptam, ca ``noutate`` - sa puna la dispozitie si unitatea centrala cu varianta de 10`` - valabila in Brazilia de ani buni - care arata excelent. Personal nu sunt un fan declarat al motorizarilor turbo....motorul actual de 1.6 - 120 C.P., aspirat normal, este/era unul ......DE CURSA LUNGA .....

  • Kirotractor, marţi, 31.07.2018 13:03

    P.S. Era să scriu că aștept și argumente din partea celor care bagă mânuțe roșii - na c-am comis-o. :-) De ce le place LOR adică Vitara asta (repet, mediocră ca stil - un gen de copie jalnică de Range Rover.) Mi-am revenit însă la timp - sîntem p-un website auto, și-ncă unul românesc...

  • Ron, marţi, 31.07.2018 14:12

    Este posibil ca nu toata lumea sa iti impartaseasca preferintele estetice, indiferent de nationalitate

  • corny, miercuri, 01.08.2018 09:24

    duster e la ani lumina fata de acest model degeaba ne laudam cu duster eu am toate modelele nu sint asa de happy de el. inteleg competitia cu renault dar e aiurea pentru standardul national care ar putea mai mult