Primele imagini și detalii oficiale referitoare la noua generație Honda Jazz: modelul de clasă mică va fi disponibil exclusiv cu un sistem hibrid de propulsie

Publicat miercuri, 23.10.2019 12:12 de Cornel Șocariciu

Honda a publicat o serie de imagini și detalii referitoare la noua generație Jazz. Modelul de clasă mică va fi disponibil în Europa doar cu un sistem hibrid de propulsie alcătuit dintr-un propulsor pe benzină, un motor electric și un motor/generator electric secundar.

Honda a demarat campania de promovare a noului Jazz în urmă cu câteva săptămâni. Niponii au oferit atât imagini teaser, cât și o serie informații referitoare la a patra generație a modelului de clasă mică.

Acum, cu ocazia Salonului Auto de la Tokyo, producătorul japonez a publicat primele imagini și detalii oficiale referitoare la noul Jazz. Din păcate, reprezentanții companiei au fost destul de zgârciți cu informațiile și nu au dezvăluit toate noutățile pregătite de Jazz.

Honda Jazz: date esențiale

● Noua generație Honda Jazz va fi disponibilă pe piața din Europa doar împreună cu un sistem hibrid de propulsie. Acesta este asemănător cu cel utilizat de japonezi pe noul CR-V Hybrid. SUV-ul mizează pe un motor pe benzină de 2.0 litri, un motor electric și un set de baterii (arhitectură de tip hibrid cu sistem de propulsie în paralel). Alături de acest ansamblu, CR-V Hybrid dispune și de un motor/generator secundat și o transmisie cu raport fix despre care niponii spun că ese mai raficantă decât cutia e-CVT întâlnită pe majoritatea vehiculelor hibride. În cazul lui Jazz, producătorul nipon nu va miza pe motorul de 2.0 litri, ci va utiliza fie unitatea de 1.5 litri, fie pe cea de un litru.

● Cel mai probabil, detaliile tehnice complete vor fi dezvăluite în apropierea debutului comercial. Acesta ar urma să aibă loc la jumătatea anului viitor.

● Odată cu debutul noului Jazz, Honda lansează și sub-brand-ul Honda e:Technology, acesta urmând să fie utilizat pentru toate vehiculele electrificate ale companiei.

● Din punt de vedere estetic, noua generație Jazz mizează pe linii simple și pe o serie de elemente stilistice împrumutate de la modelul electric Honda e. Japonezii spun că montanții A sunt mai subțiri comparativ cu cei ai vechii generații, în timp ce rigiditatea structurii a fost îmbunătățită.

● Pentru prima dată în gama Jazz, Honda introduce și o versiune cross. Aceasta va purta numele de Crosstar și promite o gardă la sol mai generoasă decât cea a versiunii de bază, o grilă frontală cu design special și o tapițerie impermeabilă.

● La interior, noua generație Jazz va fi echipată cu un instrumentar digital de bord și cu un ecran central tactil cu un sistem de infotainment compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto. În plus, oficialii Honda spun că noul Jazz va continua să ofere spațiu generos la nivelul habitaclului. La fel ca până acum, modelul de clasă mică va fi echipat cu sistemul de pliere al banchetei spate numit Magic Seats.

● Pachetul de siguranță și asistare va include un sistem de frânare automată de urgență capabil să detecteze pietoni și bicicliști chiar și pe timp de noapte, un sistem cruise control adaptiv și funcția Lane Keep Assist.

  • Niggapls, miercuri, 23.10.2019 12:25

    Inca o reusita de design a baietilor de la Honda.

  • cornel, miercuri, 23.10.2019 13:05

    Imi place grozav!

  • Edikkk, miercuri, 23.10.2019 13:53

    Motor hibrid foarte bun Design foarte bun Bravo Honda!

  • Gabi, miercuri, 23.10.2019 15:14

    Care e "motorul hibrid foarte bun", ca din text eu inteleg ca inca nu se stie care va fi cel termic: 1, 1,5 sau 2 litri? Oricum eu am apreciat mereu Jazzul pentru spatiu interior raportat la dimensiuni. Acum ca avea si o garda la sol mai permisiva pe varianta Crosstar va deveni si mai atragatoare pentru mine.

  • pipo, miercuri, 23.10.2019 15:34

    Da..superb ! Vor umple strazile prin Europa ! Eu astept Type R-ul !

  • Johnny Răducanu, miercuri, 23.10.2019 16:25

    Acest jazz e foarte anost asa cum era si generatia anterioara.

  • Alex, miercuri, 23.10.2019 21:36

    Recunosc faptul ca design-ul acestei noi generatii nu este foarte tineresc. Dar nici nu cred ca s-a dorit asta. Jazz-ul era si este cumparat de persoane mai in etate sau familisti si cred ca s-au intors la linia primelor generatii cu versiunea asta. Au incercat ultimele doua sa le faca pe placul tinerilor dar tot nu s-au vandut, iar clientii fideli au ramas dezamagiti de linia "funky". In privinta spatiului interior bate absolut orice subcompacta, magic seats sunt geniale iar ca si fiabilitate Jazz-ul a fost intotdeauna foarte foarte bine. Aceasta e o masina f buna de oras! Eu personal intre Jazz si Civic Tourer oscilam, am ales-o pe cea din urma acum 3 ani pentru ca au avut niste super discount-uri.

  • Sax afon, joi, 24.10.2019 09:31

    @Johnny Maestre, nimic nu se compara cu muzica de pian.... poate doar sexofonul... totusi nu e greu sa fie mai frumoasa decat generatia anterioara

  • Andrei, joi, 24.10.2019 10:01

    E foarte greu sa lucrezi in vanzari la Honda. Un model mai urat ca celalalt. Incredibil.