Renault Laguna facelift, în România de la 22.000 euro cu TVA

Publicat vineri, 15.10.2010 10:07 de Sebastian Toma

Renault Laguna facelift este disponibil pe piaţa din România. Modelul porneşte de la 22.000 de euro cu toate taxele incluse pentru versiunea 2.0 16v 140 CP.

Oficialii Renault România au anunţat preţul lui Laguna facelift pe piaţa internă. Versiunea 2.0 16v 140 CP a lui Laguna porneşte de la 22.000 de euro cu TVA inclus, ceea ce reprezintă o creştere de 350 de euro faţă de preţul versiunii pre-facelift(faza I). Dotarea standard include acum şi sistemul de navigaţie Carminat de la Tom-Tom.

Laguna este oferit în unele versiuni şi cu sistemul 4Control, care oferă patru roţi directoare, toate controlate electric în funcţie de manevrele pe care le operează şoferul.

Sistemul 4Control vine doar cu motorul 2.0 dCi de 180 CP şi cu transmisia manuală cu şase rapoarte. Cei de la Renault oferă şi o motorizare 2.0 dCi de 175 CP pentru Laguna, care vine alături de o cutie de viteze automată cu şase rapoarte. Motorizarea 2.0 Turbo care intră în echiparea lui Renault Laguna Coupe nu este disponibilă şi în gama Laguna berlină.

În materie de design, schimbările operate sunt destul de puţine, dar de efect şi se referă la partea frontală şi la câteva elemente ale posteriorului. În schimb, cei de la Renault au preferat să ofereze un "facelift" la motorizări, dotări şi elementele tehnologice. Oficialii Renault caracterizează nivelul de dotări standard ca fiind "extrem de generos", ceea ce ar trebui să atragă mai mulţi clienţi din moment ce preţul modelului a crescut cu doar 350 de euro faţă de versiunea intitulată "faza I" a lui Laguna.

CLICK AICI PENTRU A VEDEA LISTA COMPLETĂ DE PREŢURI ŞI DOTĂRI A LUI RENAULT LAGUNA FACELIFT.

Via | Renault

  • dmd, vineri, 15.10.2010 10:33
    laguna

    E mai ok acum dar parca tot nu se leaga ceva. Au gresit designul din fasa si acum le e greu sa-l mai refaca.

  • vxf, vineri, 15.10.2010 11:13
    Cam da

    In rest e ok masina dar fata aia are ceva eronat tare de tot. Motoare interesante , la fel si preturi si dotari .

  • jan, vineri, 15.10.2010 12:32

    Este praf. I-au belit ochii. URATA RAU

  • Hadouken, vineri, 15.10.2010 13:06

    si zicea lumea ca vw are modele scumpe...

  • eu2, vineri, 15.10.2010 15:17
    laguna

    Cand "duduia" economia, n-au stiut sa aduca motorizarile astea,bine ca le aduc in plina criza.

  • mandrake, vineri, 15.10.2010 18:12
    ce gluma de masina

    Trebuie sa fii mort de beat sau drogat praf sa dai banii astia pe aceasta masina . Nici pe bunica-mea nu o atrage aceasta masina din punct de vedere al design-ului. Daca stai sa te gandesti tehnologia motoarelor a avansat la toate modelele deci nu este o premiera , nu socheaza nici un motor de la renault.

  • Marius, vineri, 15.10.2010 21:44
    Renault - inger si demon

    Renault este perceput drept un creator de automobile, care vinde masini la preturi bune. Pana aici toate bune si la locul lor. Foarte corect. Pe de alta parte, multa lume se vaita de designul oarecum bizar al masinilor, de tehnologia relativ fiabila, precum si de costurile de intretinere cam piperate. De ce oare? (Prietenii stiu de ce). :P

  • Faurelianu, sâmbătă, 16.10.2010 00:47

    pentru mine dilema numarul 1 este cum naiba Renault nu da faliment la ce jafuri de masini sunt.Doar cele Renault Sport se pot numii masini adevarate care dupa parerea mea sunt peste multe alte masini de prestigiu.

  • xtr, sâmbătă, 16.10.2010 01:54
    21.000

    doamne fereste ce castravete murat pe roti doua zeci de mii de euro aceasta muratura cheala :)))))))

  • BaditzaEx, sâmbătă, 16.10.2010 12:46
    2.0 d 180 cp

    are un motor cel putin interesant fata de tdi-ul passatului, imi place muuult mai mult , vizavi de design prefer ceva mai avangardist si cu forme mai aerodinamice decat patratul ala pe 4 roti , sters de passat

  • BaditzaEx, sâmbătă, 16.10.2010 12:48
    dar...

    prima generatie a fost super

  • Maka, sâmbătă, 16.10.2010 21:16

    Aproximativ la fel de urata si probabil aproximativ la fel de vanduta. Noul Laguna; nimic semnificativ. Uite asa are Renault si el generatia lui ratata. Cred ca nu degeaba au investit in Romania; similitudini la tot pasul.