Seat Arona este disponibil și cu motorizări diesel: 17.500 de euro pentru varianta echipată cu motorul de 1.6 litri de 95 CP

Publicat joi, 05.04.2018 16:15 de Cornel Șocariciu

Seat Arona este disponibil pe piața din România și cu motorizări diesel. SUV-ul producătorului spaniol poate fi comandat cu propulsorul 1.6 TDI în versiunile de 95 CP și 115 CP. Prețul de pornire este de 17.448 de euro cu TVA.

Noua generație Seat Arona s-a lansat pe piața din România în noiembrie 2017, însă la vremea respectivă, SUV-ul producătorului spaniol era disponibil doar cu o motorizare pe benzină. Acum, Seat a anunțat că Arona poate fi comandat pe piața din România și cu un propulsor diesel.

Clienții au la dispoziție motorul diesel de 1.6 litri TDI în versiunile de 95 CP și 115 CP. Varianta de bază pleacă de la 17.448 de euro cu TVA (echipare Reference), iar motorul este cuplat la o cutie manuală cu cinci rapoarte. Pentru versiunile Style și Xcellence, Seat oferă tot varianta de 95 CP, însă clienții au la dispoziție atât cutia manuală cu cinci trepte, cât și transmisia automată DSG cu 7 rapoarte.

Motorizarea de 115 cai putere este disponibilă doar pe versiunea de echipare FR și poate fi comandată doar cu o cutie manuală cu șase trepte.

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Reference Style Xcellence FR
1.6 TDI Diesel
95 CP
Man5
DSG7
17.448
-
18.228
19.630
21.177
22.579
-
1.6 TDI Diesel
115 CP
Man6 - - - 21.897

Varianta de bază Reference este oferită alături de sistemul Front Assist cu funcție de frânare automată în caz de urgență și avertizare prezență pietoni, cu sistemul Media Touch cu ecran de 5 inch, cu tehnologia Multi Collision Brake, cu asistent la pornirea în rampă și cu aer condiționat cu reglare manuală.

Noul Seat Arona diesel vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Seat Arona
1.6 diesel, Reference, Man5
95 4.0 11.9 17.448
Ford EcoSport
1.5 diesel, Trend, Man6
100 4.1 14 16.900
Mazda CX-3
1.5 diesel, Challenge, Man6
105 4.0 10.1 19.490
Opel Crossland X
1.6 diesel, Enjoy, Man5
99 3.9 11.6 15.320
Peugeot 2008
1.6 diesel, Allure, Man5
99 3.7 11.3 17.653
Citroen C3 Aircross
1.6 diesel, Feel, Man5
99 4.0 11.5 16.200
Renault Captur
1.5 diesel, Life Evo, Man5
90 3.6 13.1 14.600
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • Antoniu, vineri, 06.04.2018 09:09

    Mda...motor de 1600cc si 95 de CP. Astea erau valori pentru auto de acum 10-15 ani. Multumim VAG, sunteti vai mama voastra...

  • flavius, vineri, 06.04.2018 21:32

    Caii putere,de fapt martoage prapadite sunt moartea motorizarilor turbo.Curve care sunt tunate prin marketigul turbo ,3 cilindri si downsizing.

  • Tibi, sâmbătă, 07.04.2018 07:51

    @Antoniu Ia spune-ne ce parere ai despre motoarele Suzuki, sau Mazda. Alea sunt niste diamante, nu-i asa?

  • Coco, vineri, 13.04.2018 23:36

    @ Tibi Trebuie să fie obiectivi și corecți și să recunoaștem faptul că motoarele dezvoltate de Mazda sunt foarte bine gândite și foarte eficiente din toate punctele de vedere. La fel sunt și noile motoare turbo de la Honda care sunt mai eficiente decât decât motorizările echivalente oferite de producătorii europeni.