Spațiul, ultima frontieră. Noul Ssangyong Tivoli XLV vine cu 5 locuri, dar cu un portbagaj colosal: 720 de litri
Ssangyong a creat o versiune cu 24 de centimetri mai lungă a SUV-ului de segment mic Tivoli. Toată diferența merge în portbagaj, care acum are un volum de încărcare mai mare decât al unui Ford S-Max.
Dacă ați trecut în ultimul an pe la un showroom Ssangyong, ați testat un Tivoli - noi am făcut-o AICI - și ați plecat dezamăgiți de dimensiunile portbagajului, rugile v-au fost ascultate.
Ssangyong a lansat la Geneva Tivoli XLV, o versiune ceva mai lungă a modelului său. Noul Tivoli XLV este cu 24 de centimetri mai lung decât versiunea normală a SUV-ului construit de marca sud-coreeană.
Strategia celor de la Ssangyong poate părea stupidă la prima vedere, însă ascunde câteva adevăruri interesante. Primul ar fi că foarte puține familii folosesc într-adevăr scaunele de rândul al treilea acolo unde ele se regăsesc în dotarea mașinii, acestea fiind mai degrabă pseudo-locuri cu un nivel minim de confort. Mai mult, o familie cu șapte membri nu poate călători pe distanțe lungi, pentru că spațiul rămas pentru bagaje este de obicei infim după ce toate cele 7 scaune sunt puse pe poziții. Al doilea argument pe care mizează Ssangyong este unul care are legătură cu ce cumpără europenii astăzi. Astfel, în loc să dezvolte un monovolum care ar avea șanse infime să iasă în evidență pe piață, coreenii transformă un SUV într-un cărăuș, deci într-un soi de SUV-break sau SUV-monovolum sub acoperire.
Evident, toate celelalte caracteristici tehnice ale lui Tivoli rămân neschimbate. Vorbim de aceleași motorizări de 1.6 litri diesel sau 1.6 litri benzină, opțiunile de transmisie fiind o cutie manuală sau una automată cu șase trepte semnată de japonezii de la Aisin. Tivoli XLV este disponibil, la fel ca fratele său "simplu", în versiuni 4x2 sau 4x4.
autobuzu' lu' bunicu....vai da urat mai e