Mezinul familiei
Am testat cel mai nou și, probabil, cel mai controversat model Alfa Romeo. Acesta se numește Junior și este un crossover de segment B, realizat pe noua platformă Stellantis. Totodată, Junior va fi primul model electric din istoria Alfa Romeo, dar pentru moment noi am testat versiunea termică.
-
dan_grc, miercuri, 23.04.2025 15:32
Singurele modele reușite, atât la aspect, cât și la partea tehnică, din zilele noastre, sunt Giulia și Stelvio, se pare că ăsta a fost apogeul, cu noua Giulia în stilul Peugeot 408 și Stelvio inspirat din acest model Junior, Alfa va bălti în marea mocirlă numită Stelantis. AM, în titlu aveți Alfa Romeo Tonale .
-
Mana-rece-suflet-cald, joi, 24.04.2025 18:25
Dacă nu citeam titlul, aș fi jurat că e viitorul Sandero, cel puțin la partea din față. A renunțat Renault la desfăcătorul de bere și acesta aproape a revenit ca prin farmec la Alfa Romeo. Oricum ar fi, s-a dus naibii și designul la Alfa Romeo, care era o mașină pe care nu aveai cum s-o confunzi. Acum, nici nu știi dacă e Nissan, Citroen, Dacia Sandero sau o ”KiaSuzuki” oarecare.
-
Cătălin, vineri, 25.04.2025 09:13
Cum adica, Junior este controversat sau . ...cel mai controversat pentru că e SUV, cross-over sau ce? Tonale si Stelvio sunt ok, what?
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 14 noiembrieRespectBMW M2 este genul de mașină pe care trebuie să o tratezi cu respectul cuvenit. În caz contrar, își arată colții și caută să te prindă nepregătit cu orice ocazie pe care o are. Noi am condus facelift-ul primit în vara anului trecut, însă exemplarul de test a fost departe de a fi standard. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 12 noiembrieEvoluția rombuluiCei de la Renault au decis ca în această perioadă superbă de toamnă să ne ducă pe Drumul Vinului. Dar nu cel din Franța, ci din România. Din județul Prahova, mai exact. Măcar ne-am aflat la volanul unui model francez și anume noul Austral facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 31 octombrieZero dramă, 100% utilHonda HR-V este genul de mașină care nu țipă după atenție, dar o primește oricum. Arată ca un coupe care a decis să fie responsabil, are portbagaj cât pentru un city-break spontan și o strategie clară: zero dramă, 100% util. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 24 octombriePerformanță fără excesAm condus noul BMW M235 Gran Coupe xDrive, un model compact de performanță, dar, totodată, bine echilibrat. Îți spunem cum se simte de la volan, dar înainte ți-am pregătit și un video Citeste tot -
DRIVE TEST | marţi, 21 octombriePoftă de condusMazda MX-5 este una dintre acele mașini care îți creează o poftă nebună de condus. La volanul unui MX-5 nu contează destinația, ci drumul pe care îl ai de parcurs. Cu cât mai virajat, cu atât mai bine. Noi am condus un MX-5 RF și ți-am pregătit și un video cuprinzător. Citeste tot
Designul e respingător, partea frontala parcă a fost desenata de un nevrotic după ce s-a dat cu capul de perete. Linii peste linii in toate direcțiile și o grămadă de detalii în plus. Stellantis și designerul nu au înțeles filozofia de design a Alfa: curat, simplu și emoțional. Dacă asta e limbajul de design pe care vor merge și la viitoarele modele din gamă îmi e teamă că Stellantis va distruge și Alfa cum distrug Maserati. Nu-mi imaginez ca cineva sa cumpere modelul ăsta doar pentru că îi place cum arată, cum se întâmpla de multe ori cu Alfa. Atâția cumpărători au acceptat renumitele probleme de fiabilitate din trecut, atrași fiind de designul emoțional.