Moderaţie
L-am testat în România pe Audi A3 Sportback în versiunea 1.6 TDI DSG. Modelul joacă în liga compactelor premium cu motoare diesel de cilindree mică şi transmisie automată, acoperind o nişă interesantă.
-
gelu, marţi, 24.09.2013 14:48
un diesel de 105 cp cu un pret final de aproape 35.000Eu. Pentru ce? Pentru pretentiile de premium....hmmm. Si pentru familistii cu malai Ok, A3 Sportsback imi place la maximum dar pretul e usor cam prea sus.
-
Scorpionul.negru, marţi, 24.09.2013 15:18
Nu stiu cum pot unii sa dea atatia bani pe ea...e doar un Golf mai bine finisat si mai frumos. La banii aia poti cumpara o Alfa Romeo Giulietta full de 170 cp si mai raman si bani. E cat se poate de premium si Alfa + ca arata mult mai bine. ps. detin un Audi...asa ca nu am nimic cu marca. Chiar imi plac si sunt foarte bune ! Dar unele modele de la ei chiar nu isi merita banii.
-
slVW_83, marţi, 24.09.2013 16:12
Într-adevăr preţul e prohibitiv. Cu aceşti bani îţi poţi cumpăra lejer cel mai dotat şi bine finisat Golf şi mai rămâi în cont cu o sumă frumoasă pretabilă altor potenţiale investiţii. În fond maşina e un Golf mai fandosit însă pentru cei ce si-l permit!
-
un oarecare, marţi, 24.09.2013 17:27
Exorbitant, imi vin atatea variante in minte incat nu pot sa le enumar!
-
Dacia Plant, marţi, 24.09.2013 19:49
Nu exceleaza nici prin design, iar motorul ala la +30.000 e de-a dreptul penibil. As cumpara o Noua Mazda 6 de banii aia.
-
ShelbyV8, marţi, 24.09.2013 23:16
Daca tot suntem la categoria ,,un fel de Golf", poate testati si noul Leon.
-
ala, miercuri, 25.09.2013 09:28
Asta inseamna premium nu este pentru orice retard care compara mere cu pere. Exista o diferentiere atat la oameni cat si la masini. Dar cui sa ii spui asta ??!!
-
frumoasa, miercuri, 25.09.2013 09:34
E frumoasa masina, chiar daca nu exceleaza la asta. Interiorul e cam simplu, putin banal. So, overall ok. Dar cand auzi pretul... NU FACE BANII. Imi plac Audi-urile, dar, in Romania sa dai atatia bani pe MASINUTA asta MICA tb. sa fii putin mai "special" (ca sa nu zic altfel)
-
mog, miercuri, 25.09.2013 13:35
ShelbyV8: clar, noul Leon, cel putin la aspect exterior, e senzatie. si nici preturile nu sunt mari comparand cu ce ofera concurenta. personal consider, ca si multi de pe aici, ca nu merita sa dai atat pe acest audi cand ai varianta leon - o masina nu f diferita, tehnic, de a3.
-
MarchenM, vineri, 27.09.2013 09:21
Prost nu e ala care cere...
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 19 septembrieVive la FranceNoua generație Peugeot 3008 este o mașină care te face să strigi "Vive la France", de fiecare dată când o vezi. Noi am testat versiunea 3008 Hybrid, iar în rândurile următoare îți spunem dacă se conduce la fel de bine precum arată. Avem și video, desigur. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 28 augustDulce și săratHyundai Bayon este cel mai mic SUV din oferta coreenilor pe piața din România. Și cel mai accesibil. Iar acum a primit un facelift complet, cu multe noutăți pe care le disecăm în acest test drive și într-un clip de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 22 augustRemarcabilÎn ciuda curentului pro crossover și SUV din industria auto, Mercedes-Benz a găsit resursele necesare pentru a aduce pe piață încă o generație a emblematicului SL. Am testat versiunea AMG 63 și am pregătit impresii de la volan și un video de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 6 augustGrand TourerMercedes-Benz CLE este înlocuitorul vechilor Clasa C Coupe și Clasa E Coupe. Noi am condus versiunea CLE 300 4Matic, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Nu am uitat de video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 18 iulieGerman sub acoperireAm fost în Slovenia pentru a testa noul Ford Explorer 100% electric. Fructul colaborării dintre Ford și Volkswagen, noul Explorer este prima electrică de pasageri produsă de Ford în Europa, la Koln mai exact, iar în procesul de dezvoltare a fost implicat și un român. Pe lângă impresiile de la volan, în acest articol vei regăsi și un video cuprinzător. Citeste tot
desi este cel mai slab ca putere din gama motoarele diesel de 1.6, singurul lucru care ma impresioneaza la acest propulsor este faptul ca dezvolta puterea la o turatie f scazuta, respectiv 3000 rpm, fata de 4400 rpm cu era vechiul 1.6 tdi de la VAG. dar acum cu noile motoare diesel de 1.6 de la honda, fiat, ford, renault si mai ales de la competitorul de o viata, opel, care au venit cu niste motoare excelente, VAG trebuie sa faca urgent un upgrade de putere la acest motor