Specialitate Bavareză
Într-o mare de modele compacte cu motoare în patru cilindri, BMW a decis să mențină vie flacăra celor șase cilindri regulamentari din istoria sa și să facă din M240i xDrive un stindard al ideii de coupe veritabil.
-
Mike, joi, 11.08.2022 16:48
La poluare câte stele îi dăm? 5 stele la poluare. Mda
-
@Snow, joi, 11.08.2022 17:39
O minune de masina, cu o minune de motor si o minune de cutie ZF, dar, desi sunt fan cu state vechi al arhitecturii clasice BMW si fan BMW in general, nu mi-as mai lua azi asa ceva. In 2022 o astfel de masina (perfecta pentru un impatimit al condusului sportiv, dar deh.., cu aglomeratia asta omniprezenta, nu prea mai avem spatiul pe unde a o face nestingheriti, in afara de un circuit adevarat gen Motor Ring Cerghid) pare nepotrivita pentru uzul cotidian, invechita, depasita tehnologic si total ineficienta, mai ales pentru cineva care a pus piciorul intr-o Tesla Model 3 sau sa zic in noul i4, ca sa raman in curtea BMW. Daca intrebam un tanar obisnuit de 18-25 ani azi care ar fi masina lui de vis, cel mai probabil ar spune Tesla sau ceva similar, pe cand daca i-ai prezenta un astfel de BMW, in ciuda cifrelor admirabile legate de performanta, ar zice ca ar fi mai potrivita pentru cineva de peste 60 ani, probabil ar fi ideala pentru ta-su sau unchi-su. Stiu, stiu, e pentru pasionati, dar realizeaza cineva ca pasionatii aia reprezinta pe piata auto un procent aproape egal cu zero, oricum ceva neglijabil? Eu unul in Bucuresti am vazut un singur BMW seria 2 coupe si nu era un M, ci motorizare obisnuita si recent inca unul la Nadlac, cu numere de export de Germania, adus tocmai atunci ca sh de la nemti de vreun pasionat. Si inainte sa sariti la gatul meu, cumparati-o voi ca sa nu regretati apoi disparitia ei de pe piata, va invit, dar sunt sigur ca o veti cumpara doar din gura, precum ati cumparat si monovolume si sedanuri medii si 4x4 pe sasiu si masinute de clasa mini, care toate usor usor dispar de pe piata si unii plang dupa ele cu lacrimi de crocodil, dar niciodata nu si-ar deschide punga pentru asa ceva. In caz ca cineva ar dori sa ma intrebe, daca un BMW seria 2 este nepotrivit si invechit, atunci care ar fi o masina potrivita dupa parerea mea pentru 2022, as zice simplu: orice masina cu minim o forma serioasa de electrificare si caroserie practica, gen o Honda Civic precum cea testata de Automarket luna trecuta sau un Renault Captur PHEV sau un Kia Sportage PHEV.
-
Seriff, vineri, 12.08.2022 09:03
Masina e top, sa o compari cu Renault Captur, e ca si cum ai cumpara mere cu pere, stai linistit ca sunt oameni care isi doresc o astfel de masina, legat de ce isi doreste un tanar, nu stiu unde traiesti tu, dar eu in Tesla vad numai pensionari obositi si zgarciti care si-au luat Tesla fiindca e benzina scumpa, nu dau 2 lei pe mediu, ii intereseaza sa iasa ieftin. @ Mike legat de poluare, polueaza mult mai putin decat orice fabrica producatoare de baterii pentru panaramele electrice.
-
adrian, miercuri, 17.08.2022 14:31
de mentionat ca interiorul a suferit mici modificari
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
O minune de masina, felicitari BMW ! Nu stiu de ce ti-ai lua M4 competition, la 96.000 de Euro cand inca exista asa ceva la 57.000 de euro. Superlativ absolut, cu mici accente negative la designul discutabil si masa proprie cam mare (1765 kg) pt. un coupe compact. Un plus totusi pentru tractiunea integrala care iti da posibilitatea sa folosesti toti cei 374 CP in relativa siguranta.