
Funcţia deasupra formei
Am testat în România noul BMW Seria 3 GT cu pachetul Modern Line. Acesta ne prezintă o aromă complet diferită a unui 320d, prin intermediul unui tip de caroserie nou în gama de segment mediu a nemţilor.
-
antonny, miercuri, 14.08.2013 22:37
Pentru un motor galagios si cu 184 cp sa dai 58000 euro ......??? La pretul asta avem ceva minunat si cu o clasa peste BMW .....Jaguar XF facelift 3.0D v6 275 CP sa nu mai vorbim de Infiniti Q50 care apare la anu ....
-
Adrian, miercuri, 14.08.2013 23:16
@antonny Q50 da....XF e in clasa cu seria 5. evident ca masina este supraevaluata. Nu imi pot imagina ce e in mintea unui viitor propietar de asa ceva. Pe langa pretul enorm care nu il merita e si urata. Nu are sens masina....mai bine cumperi versiunea touring care e superb si il comanzi full si tot nu ajungi cu el la pretul asta.
-
@antonny, miercuri, 14.08.2013 23:50
La 58 de mii iti cumperi si seria 5 cu motor de 3 litri care nu este cu o clasa sub XF, cand va aud ca la banii astia va cumparati voi nu stiu ce modele...va cumparati pe naiba.
-
luca, joi, 15.08.2013 14:52
Au vazut cei de la BMW ca au succes cu X6, si si-au zis sa incerce sa cocoseze si seria 3 si seria 5. Eu personal, nu mi-as lua nici x6, nici seria 3 sau 5 GT. Mai degraba un seria 3 touring, care e mult mai frumos, si ceva mai ieftin.
-
ALEX, sâmbătă, 17.08.2013 08:53
ori am eu impresia ori s-a cam lasat pielea pe scaunul soferului dupa 12000 km si 60000 euro cheltuiti? wtf?
-
Adrian, sâmbătă, 17.08.2013 13:03
@ALEX Da....e lasata putin. In general BMW are probleme de genul asta....nu stiu ce fac ei dar nu o prin bine si se deplaseaza. Am vazut asta si la seria 7 si la 6, 5 etc. Modele mai vechi mai noi. Asta e...fiecare marca are buba ei.
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
este 60k euro ... calca pe un teritoriu atat de pretentios incat tre sa faca mult mai multe decat ceva spatiu la pasagerii din spate si 184CP ... sa ne aducem, inca odata, aminte ca 550i costa 62000Euro in romania, varianta "stock", si ca este superior trotinetei asteia din cam toate punctele de vedere, chiar incepand de la varianta de baza. De asemenea sunt de parere ca ideea de "spatiu" nu este vizibila la 3GT decat pasagerului din spatele unui sofer care are mai mult de 1.90m "altitudine" ... altfel, daca soferul este un om "mediu" de 1.75 si are scaunul tras in fata, spatiul ala maret cu care se lauda 3GT este absolut invizibil. Nu mai vorbesc despre faptul ca, pe datele tehnice de la BMW se vede cum 3GT este mai ingust decat 3 ... ceea ce ma duce cu gandul la "spatiul" oferit de un matiz ... oferit numai deasupra capului, exact acolo unde iti este cel mai folositor. (puteti sa scrieti de doua ori "Design-ul nu este pe placul oricui" ... ca nu se supara nimeni)