
Drumul către uitare
Volvo continuă să lase în urmă moştenirile găunoase căutând un viitor luminos. Iubit în momentul lansării, Volvo XC60 caută să confirme aşteptările înalte şi după operaţia estetică suferită în această vară.
-
rotila, luni, 25.11.2013 15:33
motorul are sigur 5 cilindri daca la apasarea pedalei se trezesc doar 4, aste o eroare de calculator, al masinii sau al tau !
-
Catalin, luni, 25.11.2013 15:51
Are 5 cilindrii nu 4. De acolo si cuplul peste concurenta.
-
ar0gantul, luni, 25.11.2013 16:32
un test cu o masina echipata cu un motor menit sa fie inlocuit de noile unitati volvo, cu o transmisie obosita, cu o masina arhicunoscuta. inutil test
-
dd, marţi, 26.11.2013 01:43
oricum,dintre toate suv-urile din clasa lui,tot un volvo mi-as alege,incercati sa conduceti un x3,un q5 si un xc60 si sunt sigur ca veti alege c-a mine!
-
Constantin_u, marţi, 26.11.2013 09:47
Am cateva nelamuriri cu privire la articolul vostru... -cum au zis si colegii mai sus motorul are 5 cilindri nu 4 -cati km ati facut pentru a stabili acele cifre de consum?(media de consum cu km facuti preponderent in mediul urban e de 7,5-7,7l/100km + depinde si cati km are masina testata) -la capitolul tinuta de drum, daca intram intr-o curba stransa cu 100 si ceva km/h cu o masina cu o garda la sol de 23cm, oare nu e normal sa avem parte de acel ruliu? -pentru a porni fara cheie se poate comanda optiunea keyless -la interior mai puteti bifa noul ecran touch-screen cu "n" functii Concluzia, un test nu foarte bine documentat si facut comparand mere cu pere :)
-
posesor X60, sâmbătă, 22.03.2014 04:27
Am cumparat acum 1 an de zile un XC60, 6 cilindri, 3000cmc, 304HP (acum 329 HP ca am instalat si softul Polestar) , pe benzina, intr-o tara din Golf (unde zilnic conduc zeci de km, pe autostrazi). Conduc de 25 de ani, pe multe tipuri de masina. Ce pot sa va spun ca si concluzie ca este o masina extraordinara. Intr-un an de zile nu am avut odata senzatia ca motorul se forteaza sa dea putere; este foarte reactiva, efectiv parca iti citeste gandurile. Consmul este mai ridicat (11-12 la suta in oras,9 pe autostrada) ,dar eu zic ca este decent avind in vedere performentele. City Safety lucreaza bine, am avut ocazia sa il testez, fara sa vreau. O sa o aduc in tara, efectiv sint indragostit de masina asta. I-am pus si senzori de presiune, bara de remorcare (poate tracta 2 tone). O recomand fara nici o rezerva.
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 6 iunieSUV-ul poporuluiCel puțin pentru moment, dacă vrei o Dacia Duster cu tracțiune integrală, ai la dispoziție o singură motorizare, alăturată unei transmisii manuale. Noi am condus-o, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Ți-am pregătit, desigur, și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 30 maiPlanor terestruÎn garajul Automarket a ajuns „cel mai cel” Renault. Este vorba despre Rafale E-Tech 4x4, adică versiunea Plug-in Hybrid, care este cel mai mare, cel mai puternic și cel mai scump Renault din gamă, adică nava amiral a mărcii franceze. Rafale este un nume special, referință la avionul de luptă francez din anii 30. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 26 maiNouveau QuatrelleAnul trecut, legendarul Quatrelle a reînviat sub forma unui model pur electric. Noi l-am condus în cadrul testelor internaționale din Portugalia, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 23 maiFamilia extinsăMazda CX-80 a aterizat din nou la noi în redacție, doar că de data asta cu o motorizare foarte atractivă și interesantă. Mă refer aici la E-SKYACTIV D, care vine la pachet cu un motor diesel cu 6 cilindri, în linie, de 3.3 litri. Asta este pentru cei care susțin că zilele motorului diesel sunt numărate. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 16 maiSenzații tariOdată cu noua generație, BMW M5 a intrat într-o nouă eră. Cea a electrificării. Este primul M5 plug-in hybrid din istorie, o mașină care, dincolo de toate, promite să ofere senzații tari la fiecare apăsare mai hotărâtă a pedalei de accelerație. Ca de obicei, pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
mda. consumul exagerat si globalizarea au adus societatea sa catalogheze masini de genul Volvo XC60 ca "facuta pt autostrada". Trist dar cam adevarat. Urmatoarea intrebare ar cam fi : Porsche 911 pentru ce mai e facuta, pentru strazi intergalactice ?