250 de milimetri
La câteva luni de la debutul celei de-a treia generaţii a lui Hyundai Santa Fe, producătorul din Coreea de Sud a lansat o versiune mai mare a acestuia, intitulată "Grand". Pe cele două le despart 250 de milimetri. Să vedem cum se simte diferenţa pe drumurile din România.
-
Scrooge, joi, 28.08.2014 12:21
desi se vede clar progresul celor de la Hyundai, desi masina arata destul de bine nu pot sa exclam decat: "prea microbuz, prea ca la tara".
-
Andy, joi, 28.08.2014 13:27
@Gelu vorbim de o marca care pana acum vreo 10-15 ani era low-cost. Acum concureaza cu marci precum Skoda, Renault, Kia (desi sunt din acelasi grup) - adica cu marci de volum din categoria buget - si nu cu marci gen VW, Peugeot - marci de volum - si nici cu cele premium ca sa ofere motoare biturbo sau alte briz-brizuri. Vorbim de Europa. Per total pare reusita, pretul fiind corect pentru ceea ce ofera (desi muti vor fi tentati sa zica: "de banii astia iei...". La urma urmelor fiecare alege ce vrea si cu cat sunt mai multe oferte pe piata cu atat mai bine pentru toti consumatorii.
-
Suleyman Cunoscatoru, joi, 28.08.2014 13:32
Sunt curios ce priza va avea la publicul din Romania ?
-
mog, joi, 28.08.2014 13:34
culmea ca au un 3.0crdi v6 de ~240hp...dar e doar pe ix55/veracruz, care nici nu cred ca se mai vinde oficial la noi.
-
someone, joi, 28.08.2014 14:03
@ gelu...motorul asta chiar e biturbo
-
joe.giorgica, joi, 28.08.2014 21:47
evoluat ca aspect,dar ramas in urma la cutia de viteze, si calutii scrisi in cartea tehnica sunt ponei!.AM facut 300.000 cu vechiul santa fe. confortabila la drumul lungi[picat cutia automata la 280 mii/cost reparatie 2 mii euro],,apoi semne de turbina stricata[ulei scurgeri] si de cateva ori schimbate bujiile incandescente!..in rest,,totul ok
-
dan, vineri, 29.08.2014 11:43
@mog Ala nu era al lor, ci de la VM Motori, adica un pic de Fiat. De altfel, cam toate motoarele diesel pana la marea schimbare la fata a grupului Hyundai/Kia au fost de la VM Motori. Avand in vedere ca trendul e spre motorizari mai mici chiar si la ML sau X5, e arhisuficient. Problematica e cutia lor automata, destul de inceata in reactii pt vremurile de astazi, si modul in care coreeni apeleaza la diverse trucuri gen rapoarte lungi in cutie ca sa respecte normele de poluare fara a investi in sisteme sofisticate. Sunt masini normale pt oameni normali. Problema e ca pretul asta de 45.000 nu prea se mai pupa cu normaliatea, insa daca e sa ne gandim ca Mini cere absolut nejustificat si 30.000 E pe o masina si se vinde in draci, nimic nu ma mai mira.
-
Silviu, joi, 04.09.2014 16:50
O porcarie koreana !
-
mda, sâmbătă, 06.09.2014 22:15
9.8 urban? Ori glumiti ori l-ati injumatatit.
-
mihai, duminică, 15.02.2015 18:26
De ce aceasta masina care are un consum declarat de 7.6 iar consumul real al masinii,in realitate este de aproximativ 8%,diferenta fiind de mai putin de jumatate de litru,a primit doar 4.5 stele iar Audi A1 1.0 TFSI cu un consum declarat de sub 4.5% si care in realitate scoate undeva la 9% a primit acelasi punctaj,adica 4.5 stele.Sponsorizeaza mai bine Haudi,nu?Normal,cum altcumva sa-si mai vanda si ei carutele,pacalesc fraieri.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Pacat ca nu ofera un motor mai potent, gen 2 litri diesel biturbo sau chiar un 3 litri diesel.