
Încrucişare
Ford vrea să ia pe sus concurenţa din segmentul utilitarelor şi propune o încrucişare interesantă între un monovolum şi un vehicul destinat transportului de marfă: Tourneo Courier.
-
RRR, marţi, 13.05.2014 14:37
Va fi foarte greu sa se impuna in segment.Deja este o concurenta foarte apriga.Dokker,Partner,Berlingo,Citan,Kangoo,Qubo,etc. Ford va avea preturi destul de piperate fata de majoritatea concurentilor. Cine cumpara un van nu il cumpara pentru "linii sportive" sau o liniiuta la semafor. Clientii unui astfel de model,nu sunt soferii de 18-25 ani ce vor adrenalina. Clientii sunt cei ce pun pret pe utilitatea masinii.Primeaza spatiul de incarcare si pretul !Nu este masina de curse,este carausul casei sau al firmei.Evident se poate pleca in vacanta cu o tona de bagaje si cu 5 pasageri.Aici avem avantaj imens fata de o berlina ! Deci nu ne intereseaza ruliul in viraje(mare pentru un astfel de autoturism/autoutilitara) sau zgomotul produs la rulare din cauza rezistentei aerului.....
-
kaus, marţi, 13.05.2014 18:22
Arata mai bine decat majoritatea modelelor din segment.Oricum,in segmentul asta frumusetea conteaza mai putin.
-
gogu, marţi, 13.05.2014 20:09
dupa pret, probabil ca vrea sa muste doar o bucatica din partea lui caddy, nu intra in concurenta cu dokker si kangoo. cam aceasi lucru l-a incercat si citan, dar nu prea i-a reusit, cel putin in romania
-
gogu, marţi, 13.05.2014 20:10
si apropo, era genial un motor de 100 de caluti la 600 rpm, chiar si pe aceasta caroserie :)
-
antonny, marţi, 13.05.2014 22:15
cat de mult ati gandit la comparatia cu Citroen Nemo sau Fiat Qubo???
-
MRC, miercuri, 14.05.2014 15:11
Daca ar fi fost lansata in urma cu 5-6 ani, masina asta s-ar fi batut cu Loganul MCV, preferat de mici intreprinzatori, buna la carat marfa pentru mica lor afacere dar suficient de versatila pentru un weekend la munte sau la mare. Acum insa, exista Dokker care, ca raport pret/ capacitate de transport bate cam orice (singurul dezavantaj fiind imposibilitatea de a acomoda un europalet intre pasajele rotilor spate, in mod transversal, pentru varianta van). Astfel, Ford Courier, se va situa ca nivel de pret langa un Dokker cu echipare medie/superioara. Dar ca spatiu interior, cu siguranta ca este mai mic. Intr-adevar, principalii concurenti sunt Fiat Qubo si Citroen Nemo (masini aproape inexistente pe soselele noastre). Poate o promovare inteligenta a celor de la Ford, alaturi de designul reusit al masinii, ar putea sa impuna modelul in randul celor enumerati mai sus (mici intreprinzatori care sunt in cautarea unei masini versatile care sa nu arate foarte tare a masina utilitara si care poate aduce un pic de stil).
-
Razvan, joi, 15.05.2014 17:35
Ford Courier nici nu-si propune sa concureze cu Cady, Citan, Kangoo etc. Pentru asta exista Connect. Courier este o masina mai mica decat cele enumerate mai sus. E in clasa cu Fiat Fiorino, Peugeor Bipper si Citroen Nemo. E o masina proiectata pentru distributie in orasele mari si aglomerate. E important sa fie rapida si manevrabila, nu pentru ca e condusa de pustani care merg cu ea la liniute, si sa te poti misca rapid si lejer in oras.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
hihihi ce urat e. bine, nu are nici o relevanta, ca o duba nu trebuie sa castige concursuri de frumusete auto, dar asa ca idee ...