Porsche Macan
SuV
Nu există multe momente în industria auto aşteptate aşa cum se aşteaptă un nou model Porsche. De la 911 la Cayenne, o nouă generaţie a unui model creat de marca germană devine instantaneu un reper. Iar dacă în cazul modelelor sportive de şosea Porsche vorbim întotdeauna despre modernizarea unor linii clasice care au făcut şi vor face întotdeauna deliciul celor pentru care dinamismul înseamnă mai mult decât cai putere şi atât, un nou Cayenne seamănă panică printre SUV-urile competiţiei pentru că, de fiecare dată, cel mai mare Porsche ne arată ce poate să facă un astfel de model atunci când este construit de oameni care îşi propun să bată recorduri generaţie după generaţie.
În aceste condiţii, apariţia unui model 100% nou în linia de modele semnate Porsche are darul de a executa cu sânge rece principiile celor care susţin că nu se poate mai mult în segmente pe care până în acel moment tronau modele construite ba pentru familişti, ba pentru femei, ba pentru tineri. Nu trebuie să privim mai departe de 918 Spyder, o sportivă hibridă care atinge 0-100 km/h în 2.5 secunde, adică mai repede decât aţi reuşit să citiţi această frază. Ei bine, ultima ispravă a inginerilor Porsche se numeşte Macan şi este un SUV compact care are rolul de a se infiltra în segmentul în care existau până acum X3, Q5, GLK şi XC60. Ce aduce în plus? Mult dinamism. De ce? Pentru ca Porsche să-şi anunţe intrarea într-un nou segment în stil de mare constructor: producând pur şi simplu cel mai sportiv SUV construit vreodată. Atât de sportiv, încât termenul "Utility" din "Sport Utility Vehicle" tinde să dispară uşor din peisaj în cazul lui Macan.
Prefer sa il pun langa Tiguan si tot acolo sa il si las... Dc vreti voi sa faceti din raia asta de masina un 911 sau mai stiu eu ce aura sportive sa ii dati, nu aveti decat, unul care cat de cat e informat il va vedea mereu ca pe un Tiguan nesimtit de scump... Succesuri baieti in promovarea produselor VAG pe mai departe!