
Mereu în formă
Deşi a fost lansat pe piaţa din România în urmă cu doi ani, Mazda CX-5 are un spirit încă tânăr. Designul şi performanţele sale tehnologice sunt deasupra multor modele lansate recent, multe dintre ele cu pedigree.
-
ctincristi, joi, 15.05.2014 15:20
Cum puteti cataloga limbajul de design Kodo "putin cam imbatrinit" dupa 2 ani? Pai atunci cat de des ati dori sa apara facelift-uri si modele noi? Atunci cat de batran vi se pare limbajul de design al VW Tiguan?
-
Cristi C, joi, 15.05.2014 17:40
De acord cu concluziile testului, desi punctajul final acordat mi se pare ca este putin prea mare... Totusi, am urmarit indeaproape si drive-testurile facute in alte tari si marea majoritate au acordat punctaje f. mari acestui suv compact. In alta ordine de idei, as face o observatie pe care nu am gasit-o nicaieri in articolele de la noi : pentru motor de 2.2 cmc impozitul este aprox. 800 lei/an fata de 160lei/an pt un motor de 2.0 (cum este pe Kuga, Tiguan etc). La aceasta suma se adauga o crestere a RCA, CASCO, care in total duc la o diferenta prea mare de plata anuala pt doar 200cmc in plus.
-
Jiminy, joi, 15.05.2014 19:32
@Cristi C Corect, insa o alta informatie care nu prea apare este ca motorul diesel de la Mazda este euro 6, deci timbrul de mediu e zero, iar in alte tari mai normale masinile se impoziteaza dupa norma euro si dupa volumul emisiilor. De asemenea, tot in tarile alea, asta e criteriul dupa care circuli gratis sau nu in anumite zone din anumite orase. Nu cred ca regulile de la noi au fost chiar in topul prioritatilor la Mazda cand au conceput masina. Pe de alta parte, diferenta de circa 600 lei la impozit inseamna cam 50 pe luna, pe care cred ca ii economisesti lejer prin consum.
-
Andrei, joi, 15.05.2014 21:03
Frumos CX 5 insa consider ca nu este mai bun decat fratele Qashqai,acum depinde si de preferintele fiecaruia.
-
Rain, vineri, 16.05.2014 16:43
Nimic despre comparativul din UK al unei celebre reviste auto (nu dau nume) intre Qashqai, Duster si CX5 unde Mazda s-a clasat pe ultimul loc?
-
Rain, vineri, 16.05.2014 16:43
Nimic despre comparativul din UK al unei celebre reviste auto (nu dau nume) intre Qashqai, Duster si CX5 unde Mazda s-a clasat pe ultimul loc?
-
lord, vineri, 16.05.2014 20:14
@Rain Am vazut eu acel comparativ dupa ce am fost si m-am urcat in toate cele 3 masini in showroom. doar nu credeai ca o masina produsa in UK (Nissan) va pierde acel comparativ?? Dusterul a iesit pe 2 pt ca este ieftin si are capabilitati offroad fff bune(de origine tot Nissan). Iar englezii chiar apreciaza lucrurile astea. Iar Mazda a pierdut pt ca este un concurent serios pt prea scumpul qashqai. Cam asa vad eu lucrurile.
-
lord, vineri, 16.05.2014 20:24
Intrebare pt redactie si detinatorii MAZDA: 1.Pe cand un test cu un CX5 benzina?? 2. Stie careva un dealer care sa aiba la drive test CX5 benzina?Pt ca eu am cautat si nici un dealer nu are o asemenea masina , situatie dpmdv INACCEPTABILA!!! Pur si simplu daca vrei benzina pe masina asta nu pot sa faci un drive test ca sa-ti faci o parere. Mai bine ar scoate din oferta benzina pt Romania si ar ramane doar cu diesel. Nu or fi si ei obligati cumva de MAZADA sa aiba la teste cate o masina din fiecare(ma refer la una diesel si una pe benzina)??
-
gtrazvan, marţi, 20.05.2014 00:09
@lord, eu am facut drive test cu ambele modele, si cea pe benzian si cea diesel. BDT - pe splaiul Unirii. Este adevarat ca cea pe benzina am testat-o acum mai mult de 1 an si pot sa-ti spun ca merge exceptional.
-
alex, marţi, 20.05.2014 12:14
800-1000 lei pe an cat te costa in plus impozitul plus asigurarea fata de un model sub 2 litri, nu-i scoti usor din asa zis-ul consum mic. 8-9% urban scot cu 2 litri 140 CP break automat de 1700 kg fara start stop. Nu-i nimic nemaivazut la consumurile alea. 1000 lei inseamna un 2000~2500 km kilometri pe care nu-i faci pentru ca la noi tot ce e peste 2 litri trebuie sa moara. In plus peste 5-6 ani nu-ti mai cumpara nimeni masina asta strict din cauza impozitului. E o afacere proasta indiferent de ce nume pompoase dai diferitelor "tehnologii". Cea mai tare tehnologie incorporata in masina asta este reducerea greutatii. Restul sunt consecinte directe.
-
alehandro69, miercuri, 28.05.2014 22:26
Masina e f buna,pt ca motorul de 2,2 e deosebit de fiabil,fiind produs si de Honda,Toyota...insa la noi se pun taxe si pe aerul de la balcon!! Nemtii,suedezii,danezii,olandezi... au acum,americane cu V8 -ri de peste 5 litri,dar dotate cu un catalizator,si chiar GPL,insa nu platesc atatea taxe si asigurare,comparativ cu salariul noustru de nimic....800 ron/luna!! https://www.youtube.com/watch?v=BSWw6uJT4Us
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
cum se face ca un crossover la care" suspensia nu este calibrata pentru a absorbi atat de bine imperfectiunile unui teren accidentat" primeste cinci stele la tinuta de drum? in text folosesti de cinci ori cuvantul generos cat de generosi au fost cei ce au comandat articolul?