
Spirit liber
Mini a operat o serie de modificări pentru toată gama Hatch și Cabrio. Noile versiuni au ajuns și în România, iar noi am testat varianta Cabrio Cooper S facelift cu 192 de cai putere și cutie automată cu dublu ambreiaj.
-
mircea, joi, 14.06.2018 12:53
@Kirotractor N-aș zice că interesul e tocmai zero, dar ai intuit bine: când vine vorba de Mini, reacțiile de pe Automarket au fost dintotdeauna ceva mai rezervate. Nu știu de ce, pentru că marca are poveste, iar mașinile sunt chiar speciale. Probabil pentru prețul lor foarte ridicat.
-
Kirotractor, joi, 14.06.2018 13:48
@mircea: Cred că ai dreptate - ca (aproape) întotdeauna. ;-) Fiindcă-n restul Europei... mai bănoase Mini vindea de ex. în 2016 de 10 ori (!!!) mai multe Cooper S decît Clio RS. Îți mai zic pe scurt și-o întîmplare distractiv-sugestivă apropo de *ispita Mini*. Înainte să-mi iau Swift-ul Sport 1.6, am probat metodic mai multe alternative - de obicei singur, dar la testul c-un Mini comparabil, deși mult mai scump (Cooper, fără S) am avut nefericita inspirație s-o iau și pe nevastă-mea. Cînd i-am spus la final că-i cel puțin egala Swift-ului (deja probat) în mai toate domeniile, dar nu merită luată (mda, banii bată-i vina), mai să bufnească-n plîns - chiar dacă, după oareșce meditație... financiară, a recunoscut că am oarecum :-))) dreptate. Concluzie inevitabilă: pentru sexul frumos cel puțin, Mini rămîne irezistibil. Dar și pentru destui bărbați (mai ales S / JCW-urile).
-
Megale, miercuri, 05.09.2018 00:03
Pai cine nu a avut si nu a "rupt" un JCW nu stie . Daca ai bani de gaz,si mentenanta , poti sa incerci una . Bafta la "drum"
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 16 iunieTemperatAm urcat la volanul noii generații Hyundai Kona, de această dată în echiparea de top N Line. Cu un preț mai mare cu 500 euro față de echiparea obișnuită Premium+, SUV-ul sud-coreenilor configurat astfel vrea să demonstreze că este mai mult decât doar un simplu pachet vizual. Va reuși noua Hyundai Kona N Line să impresioneze? Răspunsul îl vei afla în testul nostru, acolo unde ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 12 iunieAmenințare directăRecent, BYD, cel mai important producător de vehicule electrice la ora actuală a intrat oficial în România. Iată că, la puțin timp după acest eveniment, producătorul chinez a lansat deja oficial primul model la noi în țară. Este vorba despre Dolphin Surf, cel mai mic și accesibil model din gamă, care reprezintă un atac direct la Dacia Spring. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 6 iunieSUV-ul poporuluiCel puțin pentru moment, dacă vrei o Dacia Duster cu tracțiune integrală, ai la dispoziție o singură motorizare, alăturată unei transmisii manuale. Noi am condus-o, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Ți-am pregătit, desigur, și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 30 maiPlanor terestruÎn garajul Automarket a ajuns „cel mai cel” Renault. Este vorba despre Rafale E-Tech 4x4, adică versiunea Plug-in Hybrid, care este cel mai mare, cel mai puternic și cel mai scump Renault din gamă, adică nava amiral a mărcii franceze. Rafale este un nume special, referință la avionul de luptă francez din anii 30. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 26 maiNouveau QuatrelleAnul trecut, legendarul Quatrelle a reînviat sub forma unui model pur electric. Noi l-am condus în cadrul testelor internaționale din Portugalia, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Hmm, zero comentarii, deci zero interes - deși mașinuța-i dezirabilă. Evident că și... cumpărabilă doar pentru cei (sau mai ales cele ;-) - aloo, s-aude-n Dorobanți?) cu bani în exces, așa că singura deducție logică ar fi absența lor-pițipoancelor din zona AM. P-o notă ceva mai serioasă, accentele de stil / dotările care dau caracterul așa-zis *lifestyle* Mini-urilor sînt nimerite la fix de BMW (pînă și ipocrizia steagului britanic din stopuri exercită atracția ei.) Că toate astea-s plătite mai scump decît fac nu remarcă oricum nimeni circumscris *targetului* vanitoșilor vizați de marca britanică doar cu numele.