
Aere de SUV
Opel ne-a invitat acasă în Russelsheim pentru a testa noul Combo Life, varianta dedicată persoanelor a utilitarei de clasă compactă. Am mers cu versiunea echipată cu motorul pe benzină 1.2 PureTech de 110 CP.
-
cornel.socariciu, marţi, 11.09.2018 15:49
@kirotractor În scurt timp vom afla și prețurile lui Opel Combo Life și finalizăm atunci :) Da, ai dreptate în ceea ce privește Dacia Dokker 1.2 TCe, doar că în acest moment versiunea nu este disponibilă în configuratorul Dacia. :)
-
ANV, marţi, 11.09.2018 16:33
@cornel.socariciu De parca Opel Combo Life este disponibil in configuratorul Opel...
-
SIMPLE MINDS, marţi, 11.09.2018 18:14
Sunt unele *constructii* a caror ultim si implicit singur alibi este: *frumusetea vine din interior* .Daca *creatia* de mai sus e una dintre ele inseamna ca afirmatia mea a aparut in locul oportun.:-)) P.S. Achtung Tavares, linia Maginot a esteticului de aceasta data se afla chiar in departamentul de design Opel ! Sper sa nu fie nevoie sa cautam un *nou* Petain al PSA !;-)
-
e-manuela, marţi, 11.09.2018 18:55
Buna! Nenea, sa fim serioși, nu înseamnă ca daca nu va place voua, mașina nu e reușită. Da' ce voi sunteti Deținătorii absoluti ai adevărului? Voi de cand nu v-ati mai uitat in oglinda?....
-
Zorba, marţi, 11.09.2018 21:58
@Kirotractor: New Insignia a fost conceput pe cand PSA era departe de Opel....
-
pipo, joi, 20.09.2018 17:06
@AM : uite ca-i bine sa va mai urmaresc si pe la TV. Bogdan a amintit acolo de un detaliu suparator la acest model pe care nu-l regasesc aici. Si anume ca pedalele sunt prea apropiate intre ele. Eu personal am mai intalnit la unele masini acest detaliu si-l consider extrem de deranjant si important. Cand apesi pe frana brusc risti de cele mai multe ori sa apesi concomitent si pe acceleratie ceea ce nu e deloc ok si e si derutant . De cate ori testez vreo masina eu ma uit la acest detaliu.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 15 apriliePremiantEV3 este mezinul familiei de modele cu zero emisii EV de la Kia. Un SUV subcompact, eficient și accesibil, comparativ cu frații săi mai mari, care trebui să convingă clienții că este momentul să treacă la o mașină electrică. Are șanse? Asta am încercat să aflăm în testul nostru. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 11 aprilieFabricat în RomâniaAm călătorit la Barcelona pentru a face cunoștință cu cea mai nouă mașină produsă la noi în țară. Este vorba despre noul Ford E-Transit Courier. Aceasta este prima autoutilitară electrică produsă în România, mai exact la fabrica Ford din Craiova. Cu o baterie de 43 kWh, E-Transit Courier oferă o autonomie de până la 300 de kilometri. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 7 aprilieMade in ChinaÎn ultimul an, industria auto din Europa a fost luată cu asalt de intrarea modelelor electrice fabricate în China. Desigur, acest lucru l-am văzut și noi în România, unde au intrat deja mărci precum MG, Geely sau Lynk&Co. Iată că noi am luat la test cel mai nou SUV electric chinezesc care se vinde în țara noastră. Este vorba despre Leapmotor C10, un atac direct la Tesla Model Y. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 1 aprilieDiferitȘtii cum se spune că majoritatea mașinilor din ziua de azi seamănă între ele? Ei bine, Cupra Tavascan este una dintre excepții. Noi am testat versiunea Tavascan VZ și mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 27 martieDeschizător de drumuriAm condus noua Dacia Bigster în cadrul testelor internaționale. Acum că a expirat embargoul pe impresiile de condus, îți putem spune cum se simte de la volan cea mai puternică, cea mai mare și cea mai tehnologizată Dacie de până acum. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
În fine, un nou test după o lună+ de pauză - ăi încă unul c-o benzinară... Deși bine scris, după mine nu se pune totuși, fiind... neprețuit :-) (fără prețuri mai serios) și implicit fără vreo posibilitate de comparație cu concurența (btw, Dokker-ul TCe 1.2 115 CP accelerează mult mai bine decît cele 12,7 s comunicate pt sprintul de la 0-100, fiind și mai puternic, și mai ușor ca Peugeopelul; ce-i drept, consumă mai mult.) De acord în schimb că designul e f. modest la Combo, ba-i chiar în regres pe toate segmentele Opel de cînd cu preluarea de către PSA - New Insignia included, din păcate.