
Aere de SUV
Opel ne-a invitat acasă în Russelsheim pentru a testa noul Combo Life, varianta dedicată persoanelor a utilitarei de clasă compactă. Am mers cu versiunea echipată cu motorul pe benzină 1.2 PureTech de 110 CP.
-
cornel.socariciu, marţi, 11.09.2018 15:49
@kirotractor În scurt timp vom afla și prețurile lui Opel Combo Life și finalizăm atunci :) Da, ai dreptate în ceea ce privește Dacia Dokker 1.2 TCe, doar că în acest moment versiunea nu este disponibilă în configuratorul Dacia. :)
-
ANV, marţi, 11.09.2018 16:33
@cornel.socariciu De parca Opel Combo Life este disponibil in configuratorul Opel...
-
SIMPLE MINDS, marţi, 11.09.2018 18:14
Sunt unele *constructii* a caror ultim si implicit singur alibi este: *frumusetea vine din interior* .Daca *creatia* de mai sus e una dintre ele inseamna ca afirmatia mea a aparut in locul oportun.:-)) P.S. Achtung Tavares, linia Maginot a esteticului de aceasta data se afla chiar in departamentul de design Opel ! Sper sa nu fie nevoie sa cautam un *nou* Petain al PSA !;-)
-
e-manuela, marţi, 11.09.2018 18:55
Buna! Nenea, sa fim serioși, nu înseamnă ca daca nu va place voua, mașina nu e reușită. Da' ce voi sunteti Deținătorii absoluti ai adevărului? Voi de cand nu v-ati mai uitat in oglinda?....
-
Zorba, marţi, 11.09.2018 21:58
@Kirotractor: New Insignia a fost conceput pe cand PSA era departe de Opel....
-
pipo, joi, 20.09.2018 17:06
@AM : uite ca-i bine sa va mai urmaresc si pe la TV. Bogdan a amintit acolo de un detaliu suparator la acest model pe care nu-l regasesc aici. Si anume ca pedalele sunt prea apropiate intre ele. Eu personal am mai intalnit la unele masini acest detaliu si-l consider extrem de deranjant si important. Cand apesi pe frana brusc risti de cele mai multe ori sa apesi concomitent si pe acceleratie ceea ce nu e deloc ok si e si derutant . De cate ori testez vreo masina eu ma uit la acest detaliu.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
În fine, un nou test după o lună+ de pauză - ăi încă unul c-o benzinară... Deși bine scris, după mine nu se pune totuși, fiind... neprețuit :-) (fără prețuri mai serios) și implicit fără vreo posibilitate de comparație cu concurența (btw, Dokker-ul TCe 1.2 115 CP accelerează mult mai bine decît cele 12,7 s comunicate pt sprintul de la 0-100, fiind și mai puternic, și mai ușor ca Peugeopelul; ce-i drept, consumă mai mult.) De acord în schimb că designul e f. modest la Combo, ba-i chiar în regres pe toate segmentele Opel de cînd cu preluarea de către PSA - New Insignia included, din păcate.