
SuV
Atunci când vine vremea ca Porsche să-şi lărgească gama, întreaga industrie auto îşi ţine răsuflarea pentru câteva secunde. Pentru că încă o redută va cădea. Macan, noul SUV compact al germanilor, este dovada vie a faptului că întotdeauna se poate mai mult.
-
unckle, luni, 12.05.2014 14:34
@ivanoff - desi o parte din masina provine din Tiguan/Q5 sunt convins ca, fata de cele doua, avem de-a face cu o masina ce nu se simte la fel ... la banii astia nu cumperi cu buzunarul, cumperi ceea ce iti place, masina in care te simti bine.
-
SenkiKhan, luni, 12.05.2014 15:22
E cel mai misto Tiguan pe care l-am vazut (si in general, Tiguanul mi se pare o masina urata tare)
-
P&T, luni, 12.05.2014 15:46
Chiar si asa Tiguanul inca rupe in clasa lui. Cea mai echilibrata masina!
-
Scorpionul.negru, luni, 12.05.2014 16:21
La capitolul consum se poate rezolva problema cu un 3 litri diesel. La faza cu pretul mi se pare normal la cum arata si faptul ca e modificat complet fata de oricare dar 88 de mii e ENORM pt. un crossover. Mai mult de 70 de mii nu merita. Iar la 70 de mii primesti suficiente si il faci pe comanda in culorile dorite.
-
vianu, luni, 12.05.2014 17:12
@P&T Tiguan a fost pe locul 2 in 2013 in Europa avand vanzari cu 25% mai mici decat concurentul dar si cu o cadere mai pronuntata (dubla fata de primul loc) in termeni de procente comparativ cu anul 2012. Si la cum arata concurentul model 2014 probabil ca isi va asigura locul...2 Cat despre Macan...mie imi place dar ca si improbabil client m-as simti oarecum tras in piept pentru badge-ul Porsche pus pe o caroserie usor modificata de Tiguan. PS. buna gluma...la 80.000Eu "cea mai echilibrata masina"....:))
-
Sharks, luni, 12.05.2014 17:22
Mircea tizule, nu-i așa că dacă nu îl tracta Duster-ul în Maroc (pe 9 aprilie a.c.), i-ai fi dat punctajul maxim de 5 stele? :)
-
unu, luni, 12.05.2014 17:53
Bou sa fi sa dai atatia bani pe un vw cosmetizat(pardon...pe un auto5000) pt cine are un pic de cultura auto. Dar fraier nu e cine cere iar idioti sunt destui(mai ales in RO)
-
RS5, luni, 12.05.2014 17:56
Urat,la fel ca toata gama Porsche.Sunt masini performante,recunosc,dar design-ul exterior lasa de dorit.Pretul este exagerat.
-
Belu, luni, 12.05.2014 18:52
Toti frustratii, toti marii "cunoscatori" auto repeta acelasi lucru ca niste mori stricate: Tiguan= Macan. Banuiesc ca le-ati condus si ati facut cateva sute de km cu fiecare, ca sa va puteti da cu parerea despre acest "Tiguan overcost"...
-
dan_grc, luni, 12.05.2014 19:23
Mai @ivanoff, marian.nedelcu si nu in ultimul rand draga @mafia, Porsche are mai putine in comun cu VW decat are un Lexus cu o Toyota, eu zic sa te bagi la un Lexus care e pomana curata, daca nu nou atunci sh, care oricum e ca nou, indiferent de ani sau km, chiar nu inteleg de ce mai astepti.
-
Dacia Plant, luni, 12.05.2014 20:20
Nici macar nu am citit drive-testul ca mi se parea plictisitor. Cand am vazut de cate motorizari incepand sa vorbiti, ma diesel, ba benzina, n-am mai avut chef sa vad ce motorizare ati testat. M-am uitat direct la concluzii si in fisa tehnica si erau oarecum de asteptat sa fie asa. Eu unul nu mi-as cumpara o asemenea masina. Eu as prefera un GLA/GLK/ML/GL in 88.000 euro.
-
Scorpionul.negru, luni, 12.05.2014 20:48
@Dacia Plant Eu zic sa ramai la Dacia. Nu intelegi nimic din nimic :))...tipic ,, DACIOTILOR''
-
mishazaitev, marţi, 13.05.2014 11:56
@Scorpionul.negru Nu l-ai ghicit! Nu-i place Dacia decat atunci cand trebuie sa injure o alta masina noua. In rest cica i se pare prea scumpa, pentru ca fiind un IT-ist competent nu si-o poate permite. Nu te uita nici la ce zice el ca ar prefera! Vrabia malai viseaza! -::))).
-
rotila, marţi, 13.05.2014 15:51
masina este un porsche veritabil.adica performant dar si de fite ca asa cere piata are gene de Q5 .de la tiguan n-are nimic. textul insa este literatura dadaista; vorbeste de ingredientele unei prajituri in loc sa zica de comportarea pe noroi ,iarba sau macadam. iar pozele sunt "artistice" adica in ceata.
-
Marian.Nedelcu, marţi, 13.05.2014 16:49
Pretul este grosolan de mare pentru sigla porsche de pe capota pusa pe o masina cu platforma MQB , stiti la ce ma refer........aviz amatorilor de Moskwicz!
-
@marian.nedelcu, miercuri, 14.05.2014 22:36
Iar ai uitat sa-ti iei pastilele?
-
hcl, sâmbătă, 04.04.2015 18:18
De ce spuneti ca se adreseaza femeilor???? Este o prostie debitata de voi. Daca nu este la fel de mare ca un cayenne sau mai mare, hop si voi ca se adreseaza femeilor. nimic mai fals!!!
-
hcl, sâmbătă, 04.04.2015 18:23
Si referitor la consum. am vazut mai multe teste pe macan de catre oameni care chiar se pricep la masini, spun ca au un consum foarte mic. avand in vedere motorul de 3 l, 1700 kg este cel mai economic din segment. Intrati aici si invatati. https://www.youtube.com/watch?v=vrSKZUJ-2K8
-
[email protected], sâmbătă, 02.01.2016 09:53
l-am testat !-.e a vecinului -cadou de CRACIUN-primit de la un macaronan !- un MACACAJUN- MASINA DE COCALAR...!:)
-
Targa, miercuri, 05.10.2016 13:33
Masina e ok doar pretul e mare pt clasa din care face parte, cam 45000 euro ar fii corect oricum eu tot un 911 prefer
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
Prefer sa il pun langa Tiguan si tot acolo sa il si las... Dc vreti voi sa faceti din raia asta de masina un 911 sau mai stiu eu ce aura sportive sa ii dati, nu aveti decat, unul care cat de cat e informat il va vedea mereu ca pe un Tiguan nesimtit de scump... Succesuri baieti in promovarea produselor VAG pe mai departe!