
Preţul corect
Al doilea facelift din carieră i-a adus lui Megane 3 schimbări de ordin estetic şi o motorizare nouă, oferită şi în compania transmisiei EDC cu două ambreiaje. Cei trei parteneri se mişcă bine pe şosea, făcând echipă pentru rafinament şi economie.
-
LauCalin, marţi, 20.05.2014 14:07
Daca tinem cont de vechimea pe piata a acestei masini, punctajul este unul foarte bun. Slabiciunile acestei masini par a fi datorate varstei. Trebuie tinut cont si de faptul ca mai toata concurenta are modele compacte mai recente.
-
Nicu din Iasi, marţi, 20.05.2014 14:07
mai oameni buni sa va spun si eu parerea mea! Eu niciodata nu mi-as cumpara o asa masina.Si sa va spun si de ce, in primul rand asta nu e limuzina! E o buburuza! Limuzina e un Alfa 166.Aia arata a masina! Apoi de ce sa imi iau un 1.2? Mai bine un 3.2 V6 de la Alfa.Asta da motor nu cutie de chibrit de 1.2!!! Doamne ce am ajuns sa cumparam masini
-
Andy, marţi, 20.05.2014 14:38
Destul de ciudata alegerea realizarii celui de-al doilea facelift in detrimentul unui model nou, mai ales ca probabil ca inca cel putin 2 ani nu vor lansa Megane IV. Motorizarea este performanta iar lipsa start@stop nu mi se pare un dezavantaj decat pe hartie pentru ca, in conditiile traficului bucurestean de exemplu, un sistem start&stop scade mult fiabilitatea unor componente (bine e adevarat ca sistemul poate fi oprit de sofer). Lipsurile ergonomice (gen pozitionarea mufei USB sau a faptului ca nu exista butoane pentru cruise control pe volan) sunt specifice Renault si par intr-adevar stupide pentru un model 2014 (cand si producatori mai fara pretentii pe piata europeana gen Kia sau Chevrolet stau mai bine la acest capitol de cel putin 2-4 ani). Ca model se adreseaza pietei vestice pentru ca in est Fluence-ul e preferat de catre consumatori datorita versatilitatii mai mari. La nivel european nu se va vinde mai bine decat Golf VII, Focus sau Peugeot 308 si s-ar putea ca si Cee'd sa-i ofere o surpriza.
-
ShelbyV8, marţi, 20.05.2014 15:01
@Nicu din Iasi Eu cred ca numai Rolls Royceu' e limuzina. Sa aiba motor de 6 litri cel putin. Sa se stie cine e bo$$u'. Alfa de care zici e o trotineta. Daca nu ai Rolls degeba.
-
P&T, marţi, 20.05.2014 16:15
Decat un cazan spart si gaurit de vreme ca 166 as cumpara oricand acest megan.
-
eee, marţi, 20.05.2014 17:13
decat orice cazan spart si fumegand ulei , mai bine si un logan nou. fie el si chel.
-
And, marţi, 20.05.2014 18:49
Groaznic de scump.
-
TC1900, marţi, 20.05.2014 21:25
mai cumpara cineva asa ceva ?? nu prea am mai vazut prin buc meganuri noi
-
LUCCI, marţi, 20.05.2014 21:34
,,Locul oferit pasagerilor din spate este suficient pentru trei adulţi''-Revin si va acuz de subiectivism in cazul Renaulturilor. Am condus un astfel de model la sfarsitul lui aprilie,la un drive organizat de dealerul local.A fost criticata si de Tudor Bratu la emisiunea de profil de pe TVR1 si-i dau dreptate: spatiul in spate este foate redus, pt. pretentiile clase si in comparatie cu ceilalti competitori!!Insa, ca de obicei, ne spuneti ca e loc suficient pt. trei adulti.Minciuna, doar daca nu cumva sunt coreeni ori vietnamezi.Daca era vorba de alta marca....nici nu comentez. Sa ne intelegem, Megane este ok ca masina, mi-a placut tinuta de drum, raspunsul motorului, antifonaea, scaunele feta sunt belea, dar nu ne mai aburiti cu ...obiectivitatea in cazul votarii firmei frantuzesti!
-
mog, vineri, 23.05.2014 12:12
adevarul e ca Tudor Bratu e si o mare somnitate in teste auto. nu zic ca n`ai dreptate, dar aia 2 sunt niste maimutoi opariti.
-
mog, vineri, 23.05.2014 12:39
pardon, somitate*
-
va spun, sâmbătă, 24.05.2014 02:26
Eu sunt in italia , iar dupa fiat si lancia, masinile frantuzesti predomina. Scenicul pe taxi e de altfel foarte des intalnit. Citroen vinde bine si el. Megane-ul n-am auzit sa fie vorbit decat de bine.
-
@va spun, duminică, 25.05.2014 17:10
daca ai scris cu i, mic, probabil ca esti din ... Mica Italie, nu? ar trebui sa fie numai limuzine pe acolo :)
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
pana la urma, are start-stop sau nu? la Tehnologie spuneti ca ar avea