Ford Tourneo Connect

1.6 Diesel Turbo (TDCI) 115CP Man6 LWB Titanium
4.2
de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai, joi, 22 mai

Sala polivalentă

Am testat utilitara medie de persoane Ford Tourneo Connect acum ceva vreme, în cadrul lansării internaţionale ce a avut loc în Germania. Am pus atunci la încercare o versiune cu ampatament scurt, cinci locuri şi motor pe benzină Ecoboost de 1.0 litru. A fost o experienţă interesantă, dar cel mai probabil majoritatea clienţilor vor alege un motor diesel. Aşa că am luat la test versiunea cu ampatament lung echipată cu motorul 1.6 TDCi de 115 CP. De data aceasta am avut la dispoziţie şapte locuri şi mult spaţiu pentru pasagerii din spate, plus cel mai puternic motor diesel din ofertă, un TDCI de 1.6 litri ce dezvoltă 115 CP.

Bineînţeles, trebuie să mai clarificăm odată sistemul de denumire a modelelor utilitare folosit de Ford. Între timp familia s-a mărit cu Tourneo Curier, utilitara mică bazată pe platforma tehnică a modelului Fiesta. Noul model a fost testat în versiunea de persoane de către colegul Bogdan, iar concluziile sale pot fi citite AICI

Fird şi-a împărţit familia de modele utilitate în două secţiuni. Automobilele destinate transportului de marfă se numesc Transit, iar cele pentru pasageri Tourneo. Apoi, fiecare subfamilie are la rândul ei câte trei membri bazaţi pe platforma folosită. Utilitară pe platforma de clasă B se numeşte Courier, cea de clasă C - Connect, iar cea pe platforma mare - Custom. Pentru modelele de pasageri, căci despre ele vorbim, avem Ford Tourneo Courier, Ford Tourneo Connect şi marele Tourneo Custom.

  • unckle, joi, 22.05.2014 11:57

    uimitor pretul, uimitor pretul ... incredibil chiar :)

  • lui, joi, 22.05.2014 12:30

    stiu ca nu e chiar aceasi masina, dar un Lodgy diesel in varianta de top e la 50 % din pretul Fordului . 50 % !!! unde naiba vor astia sa ajunga cu preturile ? in zece ani , un Golf o sa atinga pragul de 50000 EU ?

  • legionarul, joi, 22.05.2014 14:38

    e adevarat ca pretul e cam piperat de aici probabil si oferta de reducere de care are parte....dar sa compari masina asta cu un Lodgy tinand cont mai ales de dotari....e ca si cum ai compara Octavia cu C-classe....probabil si varianta entry-level a lui Tourneo e mai dotata ca Lodgy....arata si mai bn....e adevarat ca daca era cv mai ieftina dar tinand cont ca e vorba de varianta de top care cam la orce model ajunge sa fie piperata....de ex Loganul 1.5 dCi Laureate full ajunge aproape de 14.000-15000 de euro! ar da careva atata pe un Logan?eu unul nu

  • Suleyman, joi, 22.05.2014 19:17

    28.000 uratenia asta ? La jumatate pretul imi cumpar o Dacia Dokker care arata mult mai bine si are motorizari pe care si Mercedes le-o pus pe Citanul lor. Pana si 1.2tce cred ca e mai bun ca 1.0 de la Ford, deoarece are 4 cilindrii !

  • kbm, joi, 22.05.2014 22:42

    pana la urma rezervorul are 70 sau 60 de litri ? iar pretul sa ma ierte dumnezeu foarte mare .

  • antonny, joi, 22.05.2014 22:45

    domne scump 25000 euro .......pai hai sa ne uitam prin curtea altora la pretul asta gasim parbriz incalzit ,plafon panoramic din sticlă , s.a.m.d ???

  • nasu_bz, miercuri, 04.06.2014 00:12

    inspaimantator de mare pretul. I-mi place Fordul, dar pretul????? sa fim sinbceri.... nu merita