Ford Tourneo Connect
Sala polivalentă
Am testat utilitara medie de persoane Ford Tourneo Connect acum ceva vreme, în cadrul lansării internaţionale ce a avut loc în Germania. Am pus atunci la încercare o versiune cu ampatament scurt, cinci locuri şi motor pe benzină Ecoboost de 1.0 litru. A fost o experienţă interesantă, dar cel mai probabil majoritatea clienţilor vor alege un motor diesel. Aşa că am luat la test versiunea cu ampatament lung echipată cu motorul 1.6 TDCi de 115 CP. De data aceasta am avut la dispoziţie şapte locuri şi mult spaţiu pentru pasagerii din spate, plus cel mai puternic motor diesel din ofertă, un TDCI de 1.6 litri ce dezvoltă 115 CP.
Bineînţeles, trebuie să mai clarificăm odată sistemul de denumire a modelelor utilitare folosit de Ford. Între timp familia s-a mărit cu Tourneo Curier, utilitara mică bazată pe platforma tehnică a modelului Fiesta. Noul model a fost testat în versiunea de persoane de către colegul Bogdan, iar concluziile sale pot fi citite AICI.
Fird şi-a împărţit familia de modele utilitate în două secţiuni. Automobilele destinate transportului de marfă se numesc Transit, iar cele pentru pasageri Tourneo. Apoi, fiecare subfamilie are la rândul ei câte trei membri bazaţi pe platforma folosită. Utilitară pe platforma de clasă B se numeşte Courier, cea de clasă C - Connect, iar cea pe platforma mare - Custom. Pentru modelele de pasageri, căci despre ele vorbim, avem Ford Tourneo Courier, Ford Tourneo Connect şi marele Tourneo Custom.
uimitor pretul, uimitor pretul ... incredibil chiar :)