Motor / Transmisie
Tourneo Connect a venit echipat în testul nostru cu cel mai puternic motor diesel care se poate monta în acest moment pe acest model. Este vorba de clasicul 1.6 TDCi în varianta sa de 115 CP. Cei 115 CP sunt dezvoltaţi la 3.600 rpm, iar cuplul maxim este de 270 Nm la 1.750 rpm. Pentru a transmite puterea către puntea faţă, Ford foloseşte o cutie de viteze manuală cu şase trepte, bine etajată şi plăcută la utilizare. Reprizele sunt însă destul de lente, masa maşinii de peste 1.6 tone spunându-şi cuvântul.
Motorul este eficient şi atât, iar dacă căutăm senzaţii sport cu Tourneo Connect va trebui să ne orientăm către motorul pe benzină Ecoboost 1.6 litri de 150 CP. Avantajele dieselului sunt autonomia, consumul de carburant şi rezervorul de 70 de litri, acestea făcând din Tourneo Connect partenerul ideal pentru un drum lung. Dacă traseul nostru ar fi inclus mai puţină autostradă şi mai multe drumuri naţionale, consumul mediu ar fi scăzut până undeva spre 6.5 litri/100 km.
uimitor pretul, uimitor pretul ... incredibil chiar :)