Educație fizică
Suzuki Vitara S este versiunea Turbo de 140 de cai putere a celui mai vândut model al mărcii japoneze în ultimii ani. Venită la cererea clienților care doreau o variantă cu personalitate a SUV-ului subcompact nipon. Merită diferența față de versiunile mai moi? Răspunsul vine în acest test.
-
mircea, vineri, 01.07.2016 10:57
@hazard Știi cum e, atunci când trântești hayon-ul de 3 ori nu mai e atât de amuzant.
-
someone, vineri, 01.07.2016 11:02
asa m-am saturat sa aud de masini cu cutii cu 6 trepte, toate etajate lung pentru consum. daca ai 6 trepte, le poti mentine pe 2-3 scurte, si sa te joci cu etajarea 4-5-6 pentru consum. omori un motor bun din cauza cutiei si a consumului. scuze pt off-topic
-
Danke', vineri, 01.07.2016 11:22
Motorul 1.4 turbo de pe Vitara este net superior lui 1.4 TSI de pe Tiguan. Calitatea si performanta germana aramas doar un mit. @hazard, acest neajuns este si la Tiguan. Ca posesor de 2.0 TDI iti zic ca la Vitara nu-i atat de rau. Hai sa-ti zic una mia buna : carait la urcare.
-
ioi, vineri, 01.07.2016 12:49
nu stiu, (dar pt mine), are masina asta ceva, ce ma face sa o plac; desi nu mi-as lua suv
-
Marian, vineri, 01.07.2016 14:48
Sunt posesor de Vitara S încă din noiembrie anul trecut și pot să spun că în cei aproximativ 15000 de kilometri parcursi am fost incantat de confortul la drum lung, de motorizare cât și de cutia automată cu care vine mașina, când schimbi modul de rulare în sport mașina parcă se transformă și condusul devine și mai plăcut. Problema ușilor am avuto inițial dar acum nu se mai întâmplă, unii ziceau că ar fi de la chedere dar s-au așezat.
-
Dinu, vineri, 01.07.2016 16:11
Ceea ce nu inteleg e cum o masina asa mare e asa usoara. E mai usoara ca Logan ul.
-
Andy, vineri, 01.07.2016 16:22
@Dinu Loganul nou are 1059 kg, e sensibil mai usoara ca Vitara. Vitara e mai aproape de Lodgy ca greutate.
-
DB, sâmbătă, 02.07.2016 13:00
Este o mare diferenta intre cutia automată si cea manuală în termeni de factori de transfer. AT are primele 2 trepte scurte (mai potrivite pt off road) iar a 6-a mai lunga (pt confort pe autostrada) decât la cutia manuală. Avantaj AT. De exemplu la 130km/h cu AT in a 6-a motorul are 2500rpm fata de peste 3100 la manuală.
-
mmm, luni, 04.07.2016 10:58
pe viitor, cand mai faceti teste, ar fi bine sa si faceti teste, de exemplu, consumul declarat de producator il putem afla in fisa tehnica, am vrea sa stim cum sta consumul inregistrat de voi in diferite conditii, acceleratia, la fel cea declarata de producator (a caror conditii de testare nu le cunoastem), daca ati fi incercat pe modul sport, ati fi constatat ca aceleratia creste simtitor, asa ca va rugam faceti teste mai complete si incercati sa intrati in randul revistelor accesate nu doar prin exuberanta comentariilor
-
xxx, luni, 04.07.2016 13:42
Am condus in week-end un 1,6 si pe un macadam pe valea Doftanei (un drum nu foarte greu), este o mașină corecta, dar modesta, nu cred ca varianta S ar veni cu ceva excepțional Se compara cu Mazda CX-3 si Yeti, cred ca trebuie comparata numai cu Duster. Cele 5*ENCAP este in avantajul ei dar in mod 4x4 Duster este mai eficient Dusterul meu este mai zgomotos decat Vitara, in schimb Duster sta mult mai bine in viraje, sistemul de osie semi-rigida + diferențial al Vitarei o dezavantajează
-
DB, luni, 04.07.2016 19:53
@xxx Excepțional la Vitara S este motorul turbo. Condu întâi Vitara S de care este vorba in articol si dupa ai mai vedem cum este cu "nu cred ca ar veni cu nimic exceptional". Ar fi bine daca Duster s-ar putea compara la dotări cu Vitara S, avand in vedere ca Duster nici macar climatizare automată nu are ca sa nu mai vorbim de radar brake support sau pilot automat adaptiv.
-
MisuG, luni, 04.07.2016 21:55
Salve. Am intrat de cateva zile in posesia unui Suzuki Vitara S. Masina merge impecabil, modul Sport este impresionant, te "baga" in scaun cand accelerezi! Radarul cred ca este cea mai buna inventie posibila, imi place foarte tare! Poti seta 3 distante: mai aproape, mai departe sau intermediar. Asta inseamna ca o pui pe pilot automat si daca se apropie de un auto care ruleaza in fata iar distanta scade, iti franeaza elegant, asta si in functie de ce ai ales (mai departe, mai aproape sau intermediar). Am testat peste 15 marci pana la Vitara, insa Vitara m-a convins, in detrimentul unor marci mai cunoscute si laudate. Nu am testat inca capacitatile off road, insa de-abia astept. Nu vreau sa urc muntii, ci mai mult dealurile.
-
Kirotractor, marţi, 05.07.2016 08:54
Suzuki comunica in general date oficiale "prudente" apropo de performantze (ex: 0-100 in 12,3 s si Vmax. 165 km/h pentru Swift-ul de 94 CP - care-n realitate sint depasite lejer, testele serioase masurind cca. 180 km/h si 11 s.) Si Vitara S cred deci ca "scoate" rezultate mai bune decit cele din cartea tehnica, dar oricum alte lucruri sint mai importante la o masina de genul ei decit sprintul de la 0-100 km/h. Reprizele de pilda. Sau consumul. In fine, strict ontopic, cred ca Vitara e o oferta echilibrata, cu o buna tinuta de drum si bine plasata ca pretz de vanzare, dar (parere subiectiva, clar) dezamageste la capitolul design - si exterior, si interior. In plus, consola fatza prea lunga ii reduce capacitatile de trecere in teren greu, pe linga disparitia reductorului odata cu schimbarea de generatie. Asta-i insa trendul se pare, spre SUV-uri axate mai mult spre sosea.
-
joe, joi, 07.07.2016 02:44
niciodata nu am vazut un test de zgomot interior la diferite viteze,,test de franare,rece cald.
-
xxx, joi, 07.07.2016 09:28
@DB Nu contest ce spui tu, masina are foarte multe dotari, pretul este extrem de atractiv, dar dotarile lor au o prestatie modesta, spre exemplu clima lor automata se chinuie, este zgomotoasa trebuie sa "butonezi" mult pana gasesti setarea care te avantajeaza Nici confortul din scaune nu te da pe spate Atentie Nu ridic Dusterul in slavi, nu mai revin, am criticat ce era de criticat (am dreptul pentru ca il detin) In 2010 cand mi-am luat Duster, Vitara era o masina relativ scumpa, inghesuita, recunosc ca daca modelul de acum era in 2010 aveam mari probleme in a alege
-
Kirotractor, miercuri, 13.07.2016 11:17
P.S. : Acceleratia reala 0-100 km/h a lui Baleno 1.0 Turbo 111 CP a fost masurata recent de nemti (auto motor un sport) la 10,1 secunde - si nu 11,4 s, cit comunica Suzuki, desi masina testata abia terminase rodajul. O noua dovada ca producatorul japonez e foarte "prudent" cind vine vorba de performantele scrise-n cartea tehnica - remarca valabila mai mult ca sigur si-n cazul Vitarei S.
-
AdiTzu, miercuri, 13.07.2016 16:58
Ati uitat sa precizati ca nu vine in standard cu COTIERA. Adica dai peste 20.000 pe o masina si nu ai o amarata de COTIERA in standard ..cea originala costa in jur de 300 EURO ... Mie unul mi se pare penibil... in rest masina e interesanta. Nu as da Sportage-ul meu pe ea insa e o varianta buna la acest pret
-
DB, marţi, 27.12.2016 13:58
Testele practice in modul sport au masurat acceleratia 0-100Km/h ca fiind 8.43s! http://performancedrive.com.au/2016-suzuki-vitara-s-turbo-review-video-0618/ Cred ca la acest nivel ar trebui scos "Performanțe dinamice modeste" de la drive test :)
-
Kirotractor, luni, 23.10.2017 19:01
Confirmat ! - 0-100 km/h în 8,6 s (AlVolante.it.)
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
"Deficiențe la închiderea ușilor" de departe cea mai amuzanta neplacere gasita la teste :))