Echilibru
Am testat noul Audi Q5, în versiunea echipată cu motor diesel de 2.0 litri, care oferă 204 cai putere. Acum că a expirat embargoul de comunicare, îți putem spune cum se simte de la volan noul SUV german. Ți-am pregătit și un video.
-
Matei_cel_nou, vineri, 07.03.2025 11:40
70k pentru un diesel puturos care consuma 9.1 litri/100 de km la o viteza medie de 45km/h? LOL Mai e și urâtă cu spume.
-
aha, vineri, 07.03.2025 11:59
70.000 de euro pentru o masina ale carei minusuri depasesc plusurile. What a time to be alive.
-
Dizăl Rulz Forevăr, vineri, 07.03.2025 13:15
Să se dea câte una sa ajungă la tot boborul. Cât e una cu 90k km reali-reali, nu bate, nu trancane?
-
espertul, vineri, 07.03.2025 13:28
Unii vor ca un SUV, sa coste in 2025, cam 30k, doar pt ca e diesel, pentru asta exista Bigster, fara diesel .
-
Matei_cel_nou, vineri, 07.03.2025 13:37
In 2025 un SUV electric e 50.000. Ia-ți tu diesel-ul asta la 70.000. Sau peste 15 ani când se va încadra în bugetul tău.
-
dan_grc, vineri, 07.03.2025 15:02
Presupunând că Q5 a rămas în zona premium ( nu l-am testat, nici pipăit), echivalentul electric de la orice altă marcă nu are cum să fie 50.000 euro, fratele Q6 e tron cred ca de abia pleacă de la 70.000 euro .
-
Matei_cel_nou, vineri, 07.03.2025 15:15
Chiar dacă sunt la paritate tot arata ca devine nedezirabil. Vorbim de 2.0, nu 3.0. Q6 are mai mult spațiu în interior și e considerabil mai rapid. In plus, nu știu exact ce mai înseamnă premium în cazul Audi. Ecrane are toată lumea. Un 2.0 TDI și, în cazul lui Q6, autonomie cu vreo 100km mai mica decât e-5008 nu prea înseamnă premium, în opinia mea. 5008 arata mult mai bine și la exterior și în interior. Pe vremuri toată lumea zicea ca nu poți emite pretenții premium cu motoare de 2 litri.
-
Jian de la Calafat, vineri, 07.03.2025 15:39
Domnul Monenciu a concluzionat perfect in opinia mea, echilibru. Acest Q5 TDI 204 CP poseda acele fundamentale atribute care contribuie la accesul catre satisfactiile la care aspira fiecare client: balansul ideal in utilizare. Nu inchei pana nu emit un verdict vis-a-vis de pseudoalternativa Q6 e-tron: balast pentru orice connoisseur.
-
@jenel, vineri, 07.03.2025 15:45
Mânca-te-ar tata de connoisseu!
-
Jian de la Calafat, vineri, 07.03.2025 16:01
Profane, ți-e atât de foame ?!? Constat ca ai înghiţit pe nemestecate ultima dintre consoane.
-
dan_grc, vineri, 07.03.2025 16:26
@ Matei, Audi emitea pretenții premium și cu 2.0, când urcai într-un A6 era o diferență față de orice de la VW, Skoda, cel puțin calitatea materialelor și asamblarea erau bune bune, acum din păcate nu mai este așa.
-
rotila @jian, vineri, 07.03.2025 20:08
chiar crezi ca masina e echilibrata cu Alex la volan?
-
Andi, vineri, 07.03.2025 20:10
Este suficient să te uiți și să te urci în noul A6 Avant ca sa înțelegi cam cum stă treaba cu mașinile premium!
-
quest ^^, sâmbătă, 08.03.2025 08:25
nu, nu e suficient. tre sa conduci. masina premium are performante dinamice superioare,dar este si mai sigura si comfortabila la drum. suprafete lucioase? chestie de gust.
-
Sandu, sâmbătă, 08.03.2025 08:31
Care e faza cu butoanele alea langa manerele de la usile din fata? Par sa fie niste butoane lipsa de la o viitoare dotare
-
aha, sâmbătă, 08.03.2025 10:55
Apropo, ecranul pentru pasager nu este disponibil si ca optiune de sine statatoare. Cine il vrea, trebuie sa comande fie pachetul Tech Plus de 7.523 de euro, fie pachetul Tech Pro de 10.273 de euro.
-
Intre timp, marţi, 11.03.2025 00:02
Audi Q6 etron are probleme grave in Canada. Proprietarii au initiat un class action pentru ca masina pierde sporadic accesul la baterie si te lasa in mijlocul drumului fara nici un avertisment. Se pare ca Audi stia de treaba asta si totusi a continuat sa vanda masinile cu defect. Daca o firma cu traditie in industria auto are problemele astea, ce sa te mai astepti de la newcomers?
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
performantele si consumul publicate de constructor au fost obtinute in conditii normale. in cazul testului nostru au fost alterate de prezenta la volan a unui megalodriver.