
Febra disco
BMW credE că redescoperă muzica disco alături de noul M2. Adică acel cocktail de funk–psihedelic, soul și pop care părăsea Philadelphia la începutul anilor 70. Cum se traduce asta în drifturile nebune ale lui M2? Păi haideți să vă explic!
-
Small is Better, vineri, 12.01.2024 16:33
https://youtu.be/UpGLjStrQes?si=RwP9L8kf2KlFfpnu
-
Musk, vineri, 12.01.2024 16:39
Pana acum, 3 it-isti imi dau dreptate
-
Andrei, vineri, 12.01.2024 19:49
Pacat, M2-ul original (dar si Comp si CS) au fost niste masini frumoase. Asta nou e urat si prea greu. Iti iei cutie manuala si niste Michelin Cup si poti trece de la groaza rularii pe anvelope reci la o stabilitate excelenta. Am condus doua din modelele M anterioare, sunt delicioase, dar comparatia cu Cayman-ul e ca una dintre un topor si o Katana.
-
Banditos, sâmbătă, 13.01.2024 10:01
Ne-a placut "Designul exterior" E genul de masina pe care daca ar vedea-o ma-sa (daca ar avea una) ar ascunde-o de ochii lumii si ar ramane nemaritata. Stie sa faca o sumedenie de lucruri de la bine in sus, dar ideea e ca e urata acum si urata va ramane si la batranete. Ne auzim peste 30 de ani.
-
ConstantinCiobanu, luni, 15.01.2024 10:01
@Andrei Noroc, Andrei! Plăcut surprins să găsesc un cititor care a condus ambele modele - M2 și Cayman GTS și poate veni cu o părere avizată. Așa că te rog să detaliezi care e treaba cu toporul și katana... bănuiesc că vorbești în cunoștință de cauză!
-
Andrei, luni, 15.01.2024 19:28
Am condus variantele de top de la vechiul M2 si actualul Cayman. M2 (manual) este brutal, violent pe acceleratie si greu de stapanit (automata il face mult mai usor de condus). Trebuie sa ai foarte mare grija cu apasarea acceleratiei si pozitionarea rotilor. Te implica si e nevoie sa fii foarte atent. Cayman, este mult mai precis, mai liniar, motorul aspirat este demential, cutia scoate tot felul de zgomote, sunetul motorului este foarte puternic si fenomenal. Sunt doua masini foarte diferite, atat prin arhitectura cat si prin finete.
-
ConstantinCiobanu, marţi, 16.01.2024 11:12
@Andrei Iti respect punctul de vedere, din pacate, am dificultati mari in a crede ca ce ai scris acolo este rezultatul interactiunii tale cu acele modele. Asa ca, daca mai aduci “acuze” vis-a-vis de unele alegeri din textele mele, cum ar fi alegerea lui GTS ca rival ptr M2, ar fi bine sa ai temele facute cu grija. Parerea mea… Andrei.
-
Andrei, miercuri, 17.01.2024 21:34
Eu vorbesc despre comparatia dintre F87 si 718 GT4 RS (aka variantele de top). Modelele sunt foarte diferite din multe puncte de vedere, chiar daca sunt concurente. Cayman-ul este un instrument de precizie, iar M2-ul o bruta. Nu am condus M2-ul actual, am scris doar ca e greu si urat. Nu stiu unde ai vazut tu acele ''acuze'', probabil nu ai inteles ce am scris. E clar, acum?
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 15 apriliePremiantEV3 este mezinul familiei de modele cu zero emisii EV de la Kia. Un SUV subcompact, eficient și accesibil, comparativ cu frații săi mai mari, care trebui să convingă clienții că este momentul să treacă la o mașină electrică. Are șanse? Asta am încercat să aflăm în testul nostru. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 11 aprilieFabricat în RomâniaAm călătorit la Barcelona pentru a face cunoștință cu cea mai nouă mașină produsă la noi în țară. Este vorba despre noul Ford E-Transit Courier. Aceasta este prima autoutilitară electrică produsă în România, mai exact la fabrica Ford din Craiova. Cu o baterie de 43 kWh, E-Transit Courier oferă o autonomie de până la 300 de kilometri. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 7 aprilieMade in ChinaÎn ultimul an, industria auto din Europa a fost luată cu asalt de intrarea modelelor electrice fabricate în China. Desigur, acest lucru l-am văzut și noi în România, unde au intrat deja mărci precum MG, Geely sau Lynk&Co. Iată că noi am luat la test cel mai nou SUV electric chinezesc care se vinde în țara noastră. Este vorba despre Leapmotor C10, un atac direct la Tesla Model Y. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 1 aprilieDiferitȘtii cum se spune că majoritatea mașinilor din ziua de azi seamănă între ele? Ei bine, Cupra Tavascan este una dintre excepții. Noi am testat versiunea Tavascan VZ și mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 27 martieDeschizător de drumuriAm condus noua Dacia Bigster în cadrul testelor internaționale. Acum că a expirat embargoul pe impresiile de condus, îți putem spune cum se simte de la volan cea mai puternică, cea mai mare și cea mai tehnologizată Dacie de până acum. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
Daca nu e tesla, e degeaba. Pentru IT-stul roman, bogat dar in acelasi timp sarac fara bani de curent, nu conteaza decat tesla. De preferat si incarcare gratuita pe viata, ca deh, e mai cu mot.