
Asasin plătit
Atunci când scoți banii pentru un BMW M4 CS trebuie să știi ce primești. Sunt două variante: ori primești mașina visurilor tale, ori un asasin plătit, culmea, chiar de tine.
-
SIMPLE MINDS, luni, 08.10.2018 10:52
Daca unii dintre noi o aleg pe Sylvia Kristel (evident la zenit :-)) in dauna Alinei Plugaru n-o sa insemne ca se afla sub nivelul marii dpdv al abordarii auto ?:-)) Nu m-as hazarda sa afirm ca atatea declinari ascendente ale puterii si implicit cuplu motor (eu avand cunostinta de vreo patru pentru CP si vreo doua ptr. cuplu) in cazul celebrului coupe de clasa medie nu au fost facute fortuit ,ci doar pentru a contracara concurenta care n-a ezitat sa vina chiar cu valori de peste 500 CP. Ca un sedan milanez a fost mai *harnic* pe Ring cu sase secunde decat M4 CS si mai *prietenos * cu portofelele noastre cu echivalentul unui 114d reprezinta detalii care chiar meritau sa fie *uitate* de mentionat in articol. De salutat oricum prezenta unui BMW *asortat* c-un Otto pe AM fiindca nu faceti altceva decat o propaganda excelenta normalitatii.
-
bogdanm, luni, 08.10.2018 11:17
Multumim pentru comentariu, @kirotractor. Ne-am amuzat :) Da, BMW face și mașini accesibile care iti pot rupe capul. M140i poate fi una dintre ele.
-
Giulia, luni, 08.10.2018 11:41
@ Simple Minds, si asa a luat o nota cam micuta, daca mai bagau si Giulia QV in discutie, se mai micsora un pic,macar pe la "Pret" si "Performante" :) aaaa, da, Giulia are 2 usi in plus, d-asta nu au pomenit-o
-
Kirotractor, luni, 08.10.2018 12:14
@bogdanm: Pentru puțin. Și la mai multe teste bine scrise! Fie și unele ca ăsta, deși nu tocmai utile unor *normalos*... la portofele ca noi. @SIMPLE MINDS & @Giulia: Dacă am lua în calcul nu doar timpii de pe Nurburgerking, :-))) ci și prețul actual (cu discount) al Giuliei QV Aut.8 - 65.866 € - prăpastia monetară se adîncește și mai abitir de la cei deja f. mulți 52K € (125K - 73K = peste prețul unui M140i 4x4 de ex.). ...Și totuși, *badge*-ul contează încă-n segmentul ăsta, dincolo de orice alte argumente logice. Strict subiectiv, și designul BMW îmi pare o idee peste cel al Alfei... deși nu decisiv în sensul justificării supra-evaluării bavarezului. Cum însă nici juma de Giulia nu-mi pot permite...;-)
-
SIMPLE MINDS, luni, 08.10.2018 13:54
@kiro Stand stramb si judecand inevitabil drept :-)) , dupa verificari amanuntite *onorabilul* de-acuma 114d ,full echipat reuseste sa detroneze pretul unei Giulia Veloce 280 ,admirabil in opinia mea .:-)Daca si aici se poate invoca *badge*-ul las altora optiunea deciziei .Ca au corectat cronometrul pe Ring cu o varianta de 150.000 euro ,dar doar in inevitabila declinare coupe M4 GTS face doar sa reliefeze ingamfarea la adresa rivalilor de peste Alpi,deh latinii prezenti cu o *fiara* la 1/2 pret. P.S.Sa fie oare o coincidenta *dpdv auto* ca italienii numesc capitala Bavariei tocmai Monaco? :-))sau chiar o fi un pui de adevar in toate .;-)
-
Snow, luni, 08.10.2018 14:50
Frumos reportaj, frumoasa masina, felicitari ! Destul de trist ca trebuie sa calatoresti 2-3 ore (Bucuresti - Paduchosu') ca sa te poti bucura de ea in linistea Transbucegiului (probabil in cursul saptamanii ca in w-e e omor si pe-acolo). Iar pretul ... evident ca conteaza. Probabil ca in Romania sunt trei-patru pasionati care si-o pot permite. Si probabil 200-300 de pasionati care s-ar incadra intr-un buget de 35-40.000 euro. Putine masini noi performante intra aici, dar la mana a 2-a e loc destul. Cum mentioneaza Kirotractor mai sus de M140 i care 'iti rupe capul' putem vorbi si de Golf R, Focus RS, Civic Type R, Megane RS noi. Iar la mana a doua ... e loc pt toata lumea. Raman probleme uzuale, gen: traffc descurajant pt. uz zilnic, garaj necesar pt. parcarea in siguranta etc
-
Corocsenie Adrian, luni, 08.10.2018 22:57
La 130 de mii prefer oricand un M3 CSL cu cutie SMG. Prietenii stiu de ce ! Chiar daca nu il poti lua decat SH.
-
Andrei, marţi, 09.10.2018 10:48
E92, V8, cutie manuala. Ultimul M capabil de emotie si caracter. Sau un M2 pentru 95% din performantele acestui M4 CS la mult mai putini bani. La un astfel de buget huliganismul unui M actual nu poate fi ales in fata unui foarte manierat 911 GTS.
-
mo, marţi, 09.10.2018 15:40
@Corocsenie Adrian: de ce ? si de ce atat de scump M3 CSL?
-
Corocsenie Adrian, marţi, 09.10.2018 16:48
@mo Atat de scump M3 CSL pt. ca au fost editie limitata. De ce ? Pt. ca e mecanica pura la el si echilibrat perfect. + ca arata a BMW autentic. M4 si-a pierdut identitatea BMW din trecut.
-
adi_10, vineri, 12.10.2018 10:24
masina asta costa cat un BMW X5 model 2018 (3.0 265 CP 4x4) si un Mercedes clasa C (2.0 190CP 4x4) la un loc. Acum uitati-va la toate 3 masinile si trageti voi concluzia daca merita sau nu. Mai are si 2 usi...( da stiu pt ca e SPORT )
-
vw s-a apucat de facut carnati, sâmbătă, 13.10.2018 11:35
@ Snow Si inca ceva ptr. cei viseaza cai verzi si multi pe sosea : https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22755599-foto-video-dou-persoane-murit-urma-unui-accident-produs-timi-oferul-care-provocat-accidentul-cea-live-facebook.htm
-
Baltaru ionut daniel, marţi, 01.03.2022 13:04
As vrea un bmw x4 2012
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 15 apriliePremiantEV3 este mezinul familiei de modele cu zero emisii EV de la Kia. Un SUV subcompact, eficient și accesibil, comparativ cu frații săi mai mari, care trebui să convingă clienții că este momentul să treacă la o mașină electrică. Are șanse? Asta am încercat să aflăm în testul nostru. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 11 aprilieFabricat în RomâniaAm călătorit la Barcelona pentru a face cunoștință cu cea mai nouă mașină produsă la noi în țară. Este vorba despre noul Ford E-Transit Courier. Aceasta este prima autoutilitară electrică produsă în România, mai exact la fabrica Ford din Craiova. Cu o baterie de 43 kWh, E-Transit Courier oferă o autonomie de până la 300 de kilometri. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 7 aprilieMade in ChinaÎn ultimul an, industria auto din Europa a fost luată cu asalt de intrarea modelelor electrice fabricate în China. Desigur, acest lucru l-am văzut și noi în România, unde au intrat deja mărci precum MG, Geely sau Lynk&Co. Iată că noi am luat la test cel mai nou SUV electric chinezesc care se vinde în țara noastră. Este vorba despre Leapmotor C10, un atac direct la Tesla Model Y. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 1 aprilieDiferitȘtii cum se spune că majoritatea mașinilor din ziua de azi seamănă între ele? Ei bine, Cupra Tavascan este una dintre excepții. Noi am testat versiunea Tavascan VZ și mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 27 martieDeschizător de drumuriAm condus noua Dacia Bigster în cadrul testelor internaționale. Acum că a expirat embargoul pe impresiile de condus, îți putem spune cum se simte de la volan cea mai puternică, cea mai mare și cea mai tehnologizată Dacie de până acum. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
Bine găsit titlul, deși la modul obiectiv ar fi fost mai corect *Asasin SUPRA-plătit*, din moment ce un M5 (600 CP, 4x4) costă mai puțin. Și aici cred că-i vorbirea de o demonstrație de forță/tehnologie din partea BMW. Clar însă că bavarezii nu l-ar produce nici pe M4 CS dacă n-ar exista... cerere - inclusiv din partea unor pasionați (era să scriu maniaci :-)) de genul americanului ăla cu M4 CS cireașă pe tortul unui M2 - dacă nu cumva, doamne feri, bomboană pe colivă. Acu nu știu cîți practicanți ai turelor pe circuit(ele ungurești) sînt pe la noi, dar se va vinde probabil și aici. Rămîn totuși la părerea că și un *modest* M140i îți poate *rupe capu* cu maxim succes. Și cu cheltuială mult mai mică.