Dinozaurul
Într-un viitor nu foarte îndepărtat, în care străzile vor fi populate de mașini electrice și hibride, apariția unui V12 ca cel de pe BMW Seria 7 va fi la fel de neobișnuită ca apariția unui dinozaur dispărut de mii de ani.
-
dan_grc, joi, 12.10.2017 13:05
@Nicolae Este asemănătoare cu a lui Mercedes C180, care are rezervor de 38 litri în standard, vorbim de 4 cilindri benzina. Despre acest test pot să spun că cei care se plâng de puzderia de dieseluri testate, ar trebui să se bucure, practic este ca o gură de aer proaspăt :). Foarte posibil să fie ultimul V12 produs de Bmw.
-
Andy, joi, 12.10.2017 13:10
Limuzina la superlativ. Nu pot insa sa nu zambesc cand ma gandesc ca-s destui care critica modele de volum care au pretul de pornire X, iar varianta testata costa 2X sau 2.5X (in general varianta de top). Asta e lumea masinilor noi. Get used to it.
-
~, joi, 12.10.2017 14:50
@automarket iar ati scris o mica prostiuta. Rivalul lui M760LI xDrive este Mercedes-AMG S 65L, nu Mercedes-AMG S63 4Matic cum ati scris in articol. S65 este cel cu V12 si 630 CP, iar S63 este cu V8 4.0L dupa cum ati spus si voi In rest, jos palaria pentru test-drive.
-
zen, joi, 12.10.2017 15:21
Cum ar fi sa poti alege intre un M760Li si un B7 Alpina? https://www.alpina-automobiles.com/en/models/b7-biturbo/highlights/
-
Adrian C, joi, 12.10.2017 16:39
@zen Asa e....grea decizie. Dar totusi daca alegi rational, cand vrei sa stai pe locul din spate dreapta si sa lasi soferul sa te duca la destinatie, alegi M760Li. Daca ai de gand sa iti conduci septarul, alegi Alpina. Sunt sigur ca Alpina ofera mai multa adrenalina la volan....
-
Kirotractor, joi, 12.10.2017 18:05
De unde le-o-ți scoate, fraților, p-astea cu rezervor 38 litri la C-Klasse? Că sub 59 n-a avut niciodată, iar actuala generație are 66. Ontopic acum, mastodonți bivalenți (adică și sportivi) ca BMW-ul testat se vor mai produce încă destul timp, cererea existînd mai ales pe la cămilarii miliardari - zic și eu, cu riscul să mă electrocutez :-) cînd oi atinge viitorul E-Șeptar de 1.333 kW.
-
Kirotractor, joi, 12.10.2017 18:20
P.S: Testul e f. la obiect și plastic scris, dar am o unică nelămurire: cum vine autonomia de 330 km cu 78 l benzină? - care ar implica un consum mediu mai mare și decît cel constatat în oraș (unde s-ar fi ars fix 66 litri.)
-
dan_grc, joi, 12.10.2017 18:46
@kirotractor Actuala generatie are 66 de litri, dar este optional, pentru cine nu vrea sa plateasca in plus, are 41 de litri, nu 38, am gresit.
-
nume, joi, 12.10.2017 20:14
Altii fac masini electrice cu autonomie de 500+ km si suspensii care ridica masina in caz de impact lateral; BMW baga control prin gesturi si ala limitat / prost optimizat. Noroc cu Mirica, care aplauda cu toata inima toate rahaturile.
-
@nume, joi, 12.10.2017 20:58
aia care fac masini ce se ridica in caz de impact lateral, ce masini electrice au ? Macar Bmw are un model, iar aici este un articol despre altceva, nu pentru fan boy Tesla.
-
REALLY, joi, 12.10.2017 22:11
aia care fac masini care se ridica in caz de accident dar uita sa modifice si designul macar putin asa de rusinea concurentei ca totusi farurile generatiei din 2012 sunt mai interesante si par mai evoluate decat cele de pe noul a8...sa renunti la ecranul ala care iesea din bord ca sa revii la o pozitionare sub nivelul marii, pardon a ochilor ca modelele din anii 95-2000 asta da evolutie .
-
nume, joi, 12.10.2017 22:24
Corect. Este vorba despre Seria 7. Adica varful de gama al BMW. Adica tot ce are mai bun de oferit marca bavareza. Si ca sa vezi, cea mai tare chestie la masina asta e ca poti da muzica mai tare doar rotind un deget in aer. Apoi, ce sa vezi?! Seria 7 nu e singur in segmentul lui. Si cand te uiti la concurenta, vezi suspensii care ridica masina in caz de impact lateral, vezi sisteme mild hybrid, chestii cu rol functional, nu material pentru baietii de la marketing. Iar referitor la faza cu Tesla, fan boy sau nu, nu schimba cu nimic faptul ca BMW sau altii nu au fost in stare sa faca nici pana acum o masina competitiva, cu autonomie de 500+ km.
-
LOL, joi, 12.10.2017 22:26
Am mari indoieli ca ala care are bani de asa ceva o sa sufere din cauza consumului. Sa fim seriosi... Totusi, pt cei care viseaza la asa ceva, mai stati vreo 15 ani. O sa fie plin OLX de m760li trecut pe GPL, proaspat adus din Germania, condus DOAR de o batrana pana la piata si inapoi.
-
TheArrogantOne, vineri, 13.10.2017 10:59
ridicatul masinii lateral tradeaza o slabiciune a usilor la impactul lateral, cine stie, poate ca au trebuit sa taie din materiale ca iesea masina prea grea si consuma prea mult, si asa au gasit o solutie care sa ia ochii fraierilor , aplaudacilor si lingailor Audi, niciodata nu vom uita SOT din 2012. On topic; respect BMW pt ca in Era de plin ecofascism inca mai sunt unii producatori care sa respecte dorintele clientilor care cer motoare adevarate
-
nume, vineri, 13.10.2017 21:49
Desigur. Si prezenta sistemului MHEV tradeaza o viitoare scumpire a carburantilor. Cat despre baietii cu design-ul, nu a zis nimeni ca noul A8 te da pe spate. Partea amuzanta e ca nici Seria 7 nu sta mai bine la acest capitol. Parca e un Seria 3 pe steroizi. Nici nu e de mirare ca va primi un facelift la numai 2 ani de la lansare. Atentie, nu am nimic cu Seria 7. Pana la urma-urmei e prima limuzina care foloseste carbon la platforma, are faruri cu laser si ofera directie integrala. Din pacate, unii se uda doar pentru ca pot da muzica mai tare rotind un degent.
-
GuguValentin99, marţi, 24.10.2017 01:29
Cum te inscrii pentru test drive? :)
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
autonomie 400 km ... cool