Al doilea descălecat
La începutul anului, BMW a lansat Seria 7 facelift. Nemții au propus modificări estetice, motorizări îmbunătățite și cel mai puternic pachet tehnologic de până acum. Am testat noua versiune plug-in hybrid 745e cu motor pe benzină de 3.0 litri și motor electric de 113 CP.
-
LEXMARK, marţi, 23.07.2019 11:06
Mult succes baieti! Anul acesta poate aveti bafta sa vindeti 5, doua din tara si 2,5-3 de afara "putin rulate de la reprezentanta"...
-
dan_grc, marţi, 23.07.2019 11:44
Ehei, pe olx sunt deja cateva la vanzare, gen 109.999 euro negociabil, deci o lasa sigur la 109.000, o sa sun sa vad daca mai lasa ceva.
-
adi_10, marţi, 23.07.2019 12:34
@Lexmark - la cate dislike-uri avem e clara treaba. sunt ceva cocalari si pe site-ul asta:)))
-
hazard, marţi, 23.07.2019 12:50
Grila aia e prea mica. Astept urmatoarea varianta, cand grila va cuprinde si farurile. Si apoi ma plimb cu ea pe plaja , ha! Cocaleeeroo, cocaleeeee--eeero!
-
@hazard, marţi, 23.07.2019 13:50
Macar nu mai poate spune cineva ca seria 7 se confunda cu seria 5, opulent si impozant.
-
hazard, marţi, 23.07.2019 15:01
@@hazard eu ma intreb de ce nu au pus si pe porbagaj o grila la fel de mare... Atunci sa vezi opulent si impozant!
-
pipo, marţi, 23.07.2019 16:49
Nu stiu ce toti ii dati cu cocalero ...eu unul nu vad prea multi indivizi din acea categorie la volanul unui astfel de model . Mai ales ca vorbim de un hybrid aici, fara prea multe valente sportivo/mafiote. Imi pare prea mult trecut spre zona elegantei pt. a mai fi pe placul celor categorisiti de voi mai sus. Nici eu nu agreez grila supradimensionata cu care ne blagosloveste BMW in ultima vreme (am mai scris despre asta pe-aici) dar in cazul de fata nu as putea spune ca imi displace atat de tare asa cum e cazul 7-arului rastignit pe cruce. Una peste alta acest model nu arata rau si imbina frumos si elegant clasicul cu modernul si cu materiale si constructie de exceptie. Nu m-as vedea vreodata intr-o asfel de masina decat printr-o pura intamplare ( sau pe la vreun Uber, mai stii !!??) , dar e clar ca ,asa cum sugereaza si autorul, masina asta degaja prin toti porii un " highclass/top management end use". Asta este targetul lui BMW , iar faptul ca din cand in cand mai apare cate un "Bangle" pe la design ce face sa apara si ceva victime colaterale prin randurile "cocalarilor" romani/estici , nu e problema lui BMW, din contra , asta face ca marca sa aiba expunere si reclama si la 10-20 ani de la productia modelului. p.s : dar mie tot A8 imi place mai mult, asta doar asa pt. statistica.
-
Xdrive, joi, 08.08.2019 21:29
Okey grila nu e cea mai frumoasa introducere dar totusi eu ma gandesc ca au vrut sa o mareasca gen ca la A8 si totusi sa pastreze simbolul clasic cu cele 2 branhii sau rinichi/plamani etc si ...a iesit ce vedeti. In realitate nu arata asa rau ba chiar impunator din oglinda retrovizoare . Eu unul insa nu inteleg cum sa iti iei S/8 SAU 7 ar dar mic , cu amapatament mic . E ca si cum ai vrut ceva scump dar ai luat de cati bani ai avut :))). Ori seria 5 ori seria 7 LLLLLLL. Simplu.
-
DemisCreed, luni, 16.09.2019 20:50
O adevarata limuzina care este prietenoasa și cu mediul ! Cât despre comentariile răutăcioase de mai sus .. stați liniștiti băieți , ca nu tot ce nu va permiteți nici sa visați și doar sa salivați , este de cocalar . Frustrarea voastră este maxima !
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
la cat de mare e ar trebui ca cel care o cumpara sa plateasca 2 impozite in loc de unul. iar pretul este o aberatie. si nici ca design nu imi place in mod deosebit.