Metamorfoză
BMW X1 a fost considerat, încă de la apariția primei generații, un model atipic pentru BMW. Noua generație a celui mai mic SUV BMW rezolvă multe dintre "ciudățeniile" primeia.
-
Moldovean, vineri, 29.01.2016 12:26
Rivalul GLA nici nu arată a SUV. De fapt, cu greu îl deosebesc de A. Un fel de Sandero Stepway al Mercedesului. Q3 mi se pare mic și înghesuit. Pe lângă aceștia doi, X1 pare un mastodont, masiv, mare, masculin. Din acest punct de vedere, doar pe XC60 l-aș putea considera rival. Mă bucur să văd că au făcut un SUV și nu doar un hatchback cocoțat. Arată foarte bine. De preț nu are rost să mă plâng că oricum nu mi-l puteam permite nici dacă era 20.000 euro :D
-
FGI, vineri, 29.01.2016 13:12
De cand bagam in aceiasi oala X1 cu XC60?
-
mircea, vineri, 29.01.2016 13:15
@FGI În mod normal ai dreptate. În cazul ăsta, însă, am ținut să intruduc în comparație și XC60 - chiar dacă e teoretic mai sus - tocmai pentru a sublinia că au motorizări asemănătoare și mai ales prețuri relativ asemănătoare. X1 fiind - chiar și așa - mai scump. Dar da, în mod normal XC60 e cu X3. Problema e că, de când X1 a crescut, segmentele astea sunt atât de amestecate încât fiecare ia de la fiecare câte ceva. Anyway, dacă e deranjant XC60 în comparație poți să-l ignori pur și simplu. :)
-
WMB, vineri, 29.01.2016 17:48
Interiorul nu imi place deloc. Sigur, este de calitate, dar imi da impresia de masina deja "uzata moral". Dar asta este deja o traditie la Bmw...
-
BMW, vineri, 29.01.2016 20:45
Arata f bine. Interiorul e bestial. Dar, BMW cu motor asezat transversal si bazat pe model cu tractiune fata??? De ce sa nu cumperi un VW atunci? E mai ieftin.
-
name, vineri, 29.01.2016 21:02
Interesanta pe naiba. O arata ea mai bine ca aia veche, dar tot plictisitoare este. Optiuni de 24 de mii de euro pentru o masina care costa 32 de mii de euro? Bataie de joc. Fireste, nu doar BMW abereaza pe subiectul asta. La 56.000 de euro cumperi un Evoque daca tot vrei masina de femei. PS: E foarte stupid ca atunci cand apas sagetile laterale sa-mi sara in ochi galeria foto. Poate vreau sa corectez ceva, chiar trebuie sa folosesc si mouse-ul?
-
WJH_1One, duminică, 31.01.2016 14:04
Un motor mult prea putin performant. Pentru curiosi, recomand Mercedes GLA 220 2.2 CDI 177CP la 35.676 €
-
Scorpionul.negru, duminică, 31.01.2016 19:22
Mult mai bun si mai frumos ca prima generatie dar tot mai bine pui bani mai multi si iti iei X5 ! Nu se merita alt X...X1, X3. X4 X6 mi se par nereusite fata de X5.
-
scamel, marţi, 02.02.2016 11:20
versiunea cu integrala are putini adversari. versiunea cu tractiune fata are multi .intre care cei cu motoare de 1.6 d care nu sunt premium dar sunt cu 10k mai ieftine. probabil foarte important va fi noul tiguan care apare la primavara.
-
db, marţi, 02.02.2016 17:45
Foarte scump, cred ca mai scump decat Seria 3 tot cu tractiune integrala... nu inteleg politica de preturi la BMW, dar poate mizeaza pe vanzari mai slabe si atunci marja de profit e mai mare
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
interesant minusul dat pt.vizibilitatea in zona stalpului stanga...o fi vreo zona crepusculara....probabil....