Specialitatea casei
În prezent, versiunea M50 este cel mai puternic BMW X3, de ultimă generație, pe care îl poți cumpăra. Cum se conduce și ce oferă pentru aproape 100.000 de euro, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video cuprinzător.
-
nsrei, marţi, 18.02.2025 14:55
din fata (oarecum) bemveu, din spate veceu atat am de zis, oricum nu mi permit vreuna
-
DanG, marţi, 18.02.2025 15:15
Chiar daca BMW face si SUV-uri frumusele: X1 sau X5, asta este un monstru pe care l-as plasa langa X2 si X7. Din profil e defomat de-a dreptul, nici o proportie nu are. Masina de 100.000 Euro si ai plastice tari la interior. Welcome to shrinkflation, unde platesti mai mult si primesti mai putin: valabil de la industria auto pana la haine sau alimente. Paradoxul e ca vedem constructori generalisti gen Opel care vrea premium, si BMW care scade calitatea materialelor la interior. Asa plastice tari nu gaseai nici pe un E46 320d, ce sa mi vorbim de un 330i sau d.
-
Mihai, marţi, 18.02.2025 17:43
Sa dai 100000 Euroi pe un X3 benzinar, in 2025...asta da cocalareala. Pe langa aspectul grotesc si motorul marlanesc, ai plastice multe si ieftine. De partea celalalta poti lua altceva net superior de banii astia: o masina mai sigura, mai buna, mai putin galagioasa: XC60 T8. Faci lejer 50 km fara galagie si fara sa imputi. Daca vrei performanta ai 455 CP (desi ma indoiesc ca 5% din cei ce il iau vor face liniute ca sa se dea smecheri). Si ca bani, nu cred ca ajungi in versiunea de top full echipata la 100000 Euro.
-
Un cetățean, marţi, 18.02.2025 19:02
" Sa dai 100.000 pe X3 benzinar este cocalareala " Sa dai 100.000 pe un diesel este de noaptea minții, sa dai pe un hibrid este o prostie, sa dai în general pe un Bmw este imbecilitate ", ăsta este distrusul number one, nimic nu e ok la Bmw, doar la Volvo, care de 15 ani e sub la fiabilitate în orice clasament, pe orice piață.
-
@ds, marţi, 18.02.2025 21:20
Bmw n-a avut niciodată V6 .
-
ds, miercuri, 19.02.2025 09:49
@21.20 Corect, mea culpa! Dar, fie în V, fie în linie, sunetul e același : )
-
@ds, miercuri, 19.02.2025 10:16
E diferență mare între V6 și L6 la sunet și la vibrații.
-
Matei_cel_nou, miercuri, 19.02.2025 13:24
Complet pe lângă subiect dar da, L6 e mai civilizat decât V6. V6 exista pentru mașinile cu tracțiune la care motorul trebuie montat transversal și un L6 ar fi prea lung pentru lățimea mașinii. In general configurațiile se aleg astfel încât motorul să fie bine echilibrat, sa nu aibă vibrații și rezonanță mecanică. Un L6 e mai echilibrat decât un V6. V6 e un compromis - vrei 6 cilindri dat nu prea ai loc.
-
scamel, sâmbătă, 22.02.2025 10:02
numar de inmatriculare preferential, exclusuvist . cum e omul, si masina.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 11 februarieAsul electrizantNoul Mini Aceman vrea să fie recunoscut ca un model de referință pentru marca britanică. Am condus primul model exclusiv electric al producătorului, în versiunea de bază Aceman E. Ți-am pregătit tot ce trebuie să știi despre cel mai nou membru al familiei Mini și ți-am mai pregătit și un video cu noul model. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 5 februarieSamurai modernMazda CX-60 a crescut în dimensiuni, iar japonezii i-au montat încă un rând de scaune. Astfel, s-a născut noul CX-80. A păstrat caracterul premium al lui CX-60, dar a primit și câteva îmbunătățiri, despre care afli în rândurile următoare. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 1 februarieSimbiozăRenault a adus pe piață un nou model numit Symbioz, menit să umple golul dintre Captur și Austral în gama francezilor. Iată că noi am avut mașina pe mână timp de 3 săptămâni ca să vedem cine este cu adevărat noul Symbioz. Ți-am pregătit și o prezentare video, ca să te convingi singur. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 28 ianuarieLux la superlativBMW Seria 7 este una dintre cele mai luxoase limuzine de pe piață, dar dacă vrei să mergi "all in", îți poți îndrepta atenția către o versiune Individual. Noi am testat o astfel de versiune și nu a fost electrică. Ci echipată cu un motor de 3.0 litri diesel. Un adevărat devorator de kilometri. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 24 ianuariePuterea ursuluiSkoda a profitat de succesul primei generații Kodiaq, care s-a vândut în peste 750.000 de exemplare în întreaga lume, și a venit cu o nouă generație. O generație care nu este o revoluție, ci o evoluție a unui model de succes și îndrăgit de marea majoritate a clienților. Citeste tot
Sunetul motorului în boxe? Asta și cu masca luminată fac parte din categoria dotărilor pentru pițiponci pensați. Clar! Orice motor de la cinci pistoane-n sus, și nu numai, sună frumos, bărbătesc. De ce ai avea nevoie de surogate? Să ai un V6 de 3 l și să asculți sunetul artificial în boxe e ca și cum ai face chef cu bere fără alcool.