Specialitatea casei
În prezent, versiunea M50 este cel mai puternic BMW X3, de ultimă generație, pe care îl poți cumpăra. Cum se conduce și ce oferă pentru aproape 100.000 de euro, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video cuprinzător.
-
nsrei, marţi, 18.02.2025 14:55
din fata (oarecum) bemveu, din spate veceu atat am de zis, oricum nu mi permit vreuna
-
DanG, marţi, 18.02.2025 15:15
Chiar daca BMW face si SUV-uri frumusele: X1 sau X5, asta este un monstru pe care l-as plasa langa X2 si X7. Din profil e defomat de-a dreptul, nici o proportie nu are. Masina de 100.000 Euro si ai plastice tari la interior. Welcome to shrinkflation, unde platesti mai mult si primesti mai putin: valabil de la industria auto pana la haine sau alimente. Paradoxul e ca vedem constructori generalisti gen Opel care vrea premium, si BMW care scade calitatea materialelor la interior. Asa plastice tari nu gaseai nici pe un E46 320d, ce sa mi vorbim de un 330i sau d.
-
Mihai, marţi, 18.02.2025 17:43
Sa dai 100000 Euroi pe un X3 benzinar, in 2025...asta da cocalareala. Pe langa aspectul grotesc si motorul marlanesc, ai plastice multe si ieftine. De partea celalalta poti lua altceva net superior de banii astia: o masina mai sigura, mai buna, mai putin galagioasa: XC60 T8. Faci lejer 50 km fara galagie si fara sa imputi. Daca vrei performanta ai 455 CP (desi ma indoiesc ca 5% din cei ce il iau vor face liniute ca sa se dea smecheri). Si ca bani, nu cred ca ajungi in versiunea de top full echipata la 100000 Euro.
-
Un cetățean, marţi, 18.02.2025 19:02
" Sa dai 100.000 pe X3 benzinar este cocalareala " Sa dai 100.000 pe un diesel este de noaptea minții, sa dai pe un hibrid este o prostie, sa dai în general pe un Bmw este imbecilitate ", ăsta este distrusul number one, nimic nu e ok la Bmw, doar la Volvo, care de 15 ani e sub la fiabilitate în orice clasament, pe orice piață.
-
@ds, marţi, 18.02.2025 21:20
Bmw n-a avut niciodată V6 .
-
ds, miercuri, 19.02.2025 09:49
@21.20 Corect, mea culpa! Dar, fie în V, fie în linie, sunetul e același : )
-
@ds, miercuri, 19.02.2025 10:16
E diferență mare între V6 și L6 la sunet și la vibrații.
-
Matei_cel_nou, miercuri, 19.02.2025 13:24
Complet pe lângă subiect dar da, L6 e mai civilizat decât V6. V6 exista pentru mașinile cu tracțiune la care motorul trebuie montat transversal și un L6 ar fi prea lung pentru lățimea mașinii. In general configurațiile se aleg astfel încât motorul să fie bine echilibrat, sa nu aibă vibrații și rezonanță mecanică. Un L6 e mai echilibrat decât un V6. V6 e un compromis - vrei 6 cilindri dat nu prea ai loc.
-
scamel, sâmbătă, 22.02.2025 10:02
numar de inmatriculare preferential, exclusuvist . cum e omul, si masina.
-
parere, vineri, 28.02.2025 14:23
Extrem de urata exterior si interior.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 15 apriliePremiantEV3 este mezinul familiei de modele cu zero emisii EV de la Kia. Un SUV subcompact, eficient și accesibil, comparativ cu frații săi mai mari, care trebui să convingă clienții că este momentul să treacă la o mașină electrică. Are șanse? Asta am încercat să aflăm în testul nostru. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 11 aprilieFabricat în RomâniaAm călătorit la Barcelona pentru a face cunoștință cu cea mai nouă mașină produsă la noi în țară. Este vorba despre noul Ford E-Transit Courier. Aceasta este prima autoutilitară electrică produsă în România, mai exact la fabrica Ford din Craiova. Cu o baterie de 43 kWh, E-Transit Courier oferă o autonomie de până la 300 de kilometri. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 7 aprilieMade in ChinaÎn ultimul an, industria auto din Europa a fost luată cu asalt de intrarea modelelor electrice fabricate în China. Desigur, acest lucru l-am văzut și noi în România, unde au intrat deja mărci precum MG, Geely sau Lynk&Co. Iată că noi am luat la test cel mai nou SUV electric chinezesc care se vinde în țara noastră. Este vorba despre Leapmotor C10, un atac direct la Tesla Model Y. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 1 aprilieDiferitȘtii cum se spune că majoritatea mașinilor din ziua de azi seamănă între ele? Ei bine, Cupra Tavascan este una dintre excepții. Noi am testat versiunea Tavascan VZ și mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 27 martieDeschizător de drumuriAm condus noua Dacia Bigster în cadrul testelor internaționale. Acum că a expirat embargoul pe impresiile de condus, îți putem spune cum se simte de la volan cea mai puternică, cea mai mare și cea mai tehnologizată Dacie de până acum. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
Sunetul motorului în boxe? Asta și cu masca luminată fac parte din categoria dotărilor pentru pițiponci pensați. Clar! Orice motor de la cinci pistoane-n sus, și nu numai, sună frumos, bărbătesc. De ce ai avea nevoie de surogate? Să ai un V6 de 3 l și să asculți sunetul artificial în boxe e ca și cum ai face chef cu bere fără alcool.