Specialitatea casei
În prezent, versiunea M50 este cel mai puternic BMW X3, de ultimă generație, pe care îl poți cumpăra. Cum se conduce și ce oferă pentru aproape 100.000 de euro, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video cuprinzător.
-
nsrei, marţi, 18.02.2025 14:55
din fata (oarecum) bemveu, din spate veceu atat am de zis, oricum nu mi permit vreuna
-
DanG, marţi, 18.02.2025 15:15
Chiar daca BMW face si SUV-uri frumusele: X1 sau X5, asta este un monstru pe care l-as plasa langa X2 si X7. Din profil e defomat de-a dreptul, nici o proportie nu are. Masina de 100.000 Euro si ai plastice tari la interior. Welcome to shrinkflation, unde platesti mai mult si primesti mai putin: valabil de la industria auto pana la haine sau alimente. Paradoxul e ca vedem constructori generalisti gen Opel care vrea premium, si BMW care scade calitatea materialelor la interior. Asa plastice tari nu gaseai nici pe un E46 320d, ce sa mi vorbim de un 330i sau d.
-
Mihai, marţi, 18.02.2025 17:43
Sa dai 100000 Euroi pe un X3 benzinar, in 2025...asta da cocalareala. Pe langa aspectul grotesc si motorul marlanesc, ai plastice multe si ieftine. De partea celalalta poti lua altceva net superior de banii astia: o masina mai sigura, mai buna, mai putin galagioasa: XC60 T8. Faci lejer 50 km fara galagie si fara sa imputi. Daca vrei performanta ai 455 CP (desi ma indoiesc ca 5% din cei ce il iau vor face liniute ca sa se dea smecheri). Si ca bani, nu cred ca ajungi in versiunea de top full echipata la 100000 Euro.
-
Un cetățean, marţi, 18.02.2025 19:02
" Sa dai 100.000 pe X3 benzinar este cocalareala " Sa dai 100.000 pe un diesel este de noaptea minții, sa dai pe un hibrid este o prostie, sa dai în general pe un Bmw este imbecilitate ", ăsta este distrusul number one, nimic nu e ok la Bmw, doar la Volvo, care de 15 ani e sub la fiabilitate în orice clasament, pe orice piață.
-
@ds, marţi, 18.02.2025 21:20
Bmw n-a avut niciodată V6 .
-
ds, miercuri, 19.02.2025 09:49
@21.20 Corect, mea culpa! Dar, fie în V, fie în linie, sunetul e același : )
-
@ds, miercuri, 19.02.2025 10:16
E diferență mare între V6 și L6 la sunet și la vibrații.
-
Matei_cel_nou, miercuri, 19.02.2025 13:24
Complet pe lângă subiect dar da, L6 e mai civilizat decât V6. V6 exista pentru mașinile cu tracțiune la care motorul trebuie montat transversal și un L6 ar fi prea lung pentru lățimea mașinii. In general configurațiile se aleg astfel încât motorul să fie bine echilibrat, sa nu aibă vibrații și rezonanță mecanică. Un L6 e mai echilibrat decât un V6. V6 e un compromis - vrei 6 cilindri dat nu prea ai loc.
-
scamel, sâmbătă, 22.02.2025 10:02
numar de inmatriculare preferential, exclusuvist . cum e omul, si masina.
-
parere, vineri, 28.02.2025 14:23
Extrem de urata exterior si interior.
-
@un cetatean, sâmbătă, 26.04.2025 09:26
Corect, sa dai bani pe un BMW, orice model, inseamna sa fii prost si cocalar. Volvo e praf la fiabilitate in orice top in orice tara pentru ca cei cu BMW-uri trec cu spagile verificarile tehnice periodice si isi repara masinile la coltul blocului unde nu poti vedea in sistem international ce se schimba, de ce, din cate masini e facuta troaca. Am intalnit multi posesori de BMW care au un baiat care le repara masinile, ca ei nu isi permit service. Deci mai usor cu fiabilitatea, ca la cate BMW-uri iau foc...sau dispar in accidente rutiere, nu putem compara cu Volvo.
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 14 noiembrieRespectBMW M2 este genul de mașină pe care trebuie să o tratezi cu respectul cuvenit. În caz contrar, își arată colții și caută să te prindă nepregătit cu orice ocazie pe care o are. Noi am condus facelift-ul primit în vara anului trecut, însă exemplarul de test a fost departe de a fi standard. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 12 noiembrieEvoluția rombuluiCei de la Renault au decis ca în această perioadă superbă de toamnă să ne ducă pe Drumul Vinului. Dar nu cel din Franța, ci din România. Din județul Prahova, mai exact. Măcar ne-am aflat la volanul unui model francez și anume noul Austral facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 31 octombrieZero dramă, 100% utilHonda HR-V este genul de mașină care nu țipă după atenție, dar o primește oricum. Arată ca un coupe care a decis să fie responsabil, are portbagaj cât pentru un city-break spontan și o strategie clară: zero dramă, 100% util. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 24 octombriePerformanță fără excesAm condus noul BMW M235 Gran Coupe xDrive, un model compact de performanță, dar, totodată, bine echilibrat. Îți spunem cum se simte de la volan, dar înainte ți-am pregătit și un video Citeste tot -
DRIVE TEST | marţi, 21 octombriePoftă de condusMazda MX-5 este una dintre acele mașini care îți creează o poftă nebună de condus. La volanul unui MX-5 nu contează destinația, ci drumul pe care îl ai de parcurs. Cu cât mai virajat, cu atât mai bine. Noi am condus un MX-5 RF și ți-am pregătit și un video cuprinzător. Citeste tot
Sunetul motorului în boxe? Asta și cu masca luminată fac parte din categoria dotărilor pentru pițiponci pensați. Clar! Orice motor de la cinci pistoane-n sus, și nu numai, sună frumos, bărbătesc. De ce ai avea nevoie de surogate? Să ai un V6 de 3 l și să asculți sunetul artificial în boxe e ca și cum ai face chef cu bere fără alcool.