
Iz de vacanță
Volkswagen Transporter este unul dintre titanii industriei auto. A debutat spre finalul anului 1949, iar de atunci a fost comercializat în peste 12 milioane de exemplare, la nivel global. Deloc surprinzător, Transporter este cea mai vândută autoutilitară din istorie.
În plus, Transporter este, fără îndoială, unul dintre cele mai importante simboluri ale culturii hippy.
În 2023, Transporter a intrat într-o nouă etapă a vieții sale. Dacă până atunci a fost construit întotdeauna pe o platformă proprie Volkswagen, începând cu acel moment, la baza lui Transporter a stat o arhitectură Ford. Aceeași pe care o regăsim și la Transit/Tourneo Custom.
Deloc neobișnuit, având în vedere că cei doi producători de automobile au un parteneriat care se derulează din 2019. Această înțelegere se reflectă în modele ca Volkswagen ID.4 și ID.5/Ford Explorer și Capri, Ford Tourneo Connect/Volkswagen Caddy sau Volkswagen Amarok/Ford Ranger.
Noi am avut ocazia să conducem noul Volkswagen Transporter, într-un moment aniversar pentru modelul german: împlinirea a 75 de ani de existență.
Deși a schimbat platforma, Transporter vrea să rămână un model de referință în segmentul său. Tocmai de aceea este oferit în mai multe variante, inclusiv Panel Van, Kombi, Caravelle, Panel Van Plus și Cabină Dublă. Din această listă lipsește varianta de șasiu cu cabină simplă, ea fiind eliminată.
Așadar, pentru a conduce noul Transporter, ne-am îmbarcat în avionul de Atena, iar acolo ne-am urcat la volanul versiunii Caravelle (pentru transport pasageri). Dar nu orice Caravelle, ci e-Caravelle, adică pur electrică. În rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan.
În plus, așa cum te-am obișnuit, ți-am pregătit și un video cuprinzător.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE DE NOI
Una dintre cele mai insipide generatii