Concepte pentru toţi
Am testat propunerea Citroen în segmentul monovolumelor compacte: C4 Picasso. Modelul a reușit să devină excentric la exterior, în timp ce interior a fost "cumințit" în comparație generația precedentă.
-
arhitect, miercuri, 08.07.2015 15:13
"Colegul nostru" cu FIAT MULTIPLA se bucura ca, dupa doi ani de la aparitie, C4 PICASSO a ajuns in curtea Automarket. S-ar fi bucurat si mai tare, daca drive testul ar fi fost cu C4 GRAND PICASSO 2.0 HDI, cutie automata (pe care intre timp l-am achzitionat), dar timpul nu e pierdut... e omeneste sa traiesti cu speranta ! Spatiul (ampatament 284 cm) , dinamica (150 CO, 370 Nm, 10.2 s/0-100 km) si reprizele sunt altele, iar motorul e un diesel Euro 6 de ultima generatie. Fata de vechea generatie , in actuala generatie C4 Picasso varianta Grand pare mai reusita si mai vanduta. Impreuna c4 si Grand C4 Picasso sunt cele mai vandute monovolume in segmentul compact in Europa.
-
arhitect, miercuri, 08.07.2015 15:25
PS: Cele mai multe marci ofera perechi de monovolume in clasa compacta, vezi Citroen C4 (Grand) Picasso, Ford (Grand )C Max, VW Sportvan/Touran, Renault (Grand) Scenic, BMW 2(Grand) Tourer cu 5, respectiv 7 locuri si ampatamente diferite. Exceptie face Opel, care nu are un model "scurt". 1. Ca atare Citroen C4 Picasso , modelul scurt, trebuie comparat cu VW Sportvan, nu cu Touran. 2. De remarcat ca ampatamentul c4 Grand Picasso este identic (284cm) cu Ford S max , masina de clasa mare, ceea ce inseamna spatiu din belsug pt randul doi de scaune !
-
Sebastian, miercuri, 08.07.2015 16:57
@arhitect VW Sportvan este semnificativ mai mic decât un C4 Picasso. Am mers cu amândouă, nu se compară.
-
arhitect, miercuri, 08.07.2015 22:49
@sebastian Sunt amandoua monovolume de clasa / platforma compacta cu diferente minore ampatament: 269 cm VW Sportvan, 278 cm C4 Picasso lungime: 438 cm VW Sportvan, 444 cm C4 Picasso in rest e ...magia si harul designerului !
-
Vlad, joi, 09.07.2015 01:46
Nu inteleg de ce amplasarea ceasurilor de bord ar fi rea? Sa iti indrepti ochii in jos sau putin la dreapta e fix acelasi lucru, eu unu la Grand Picasso al meu nu sunt deranjat de asta. Mie motorul de 1.6 e-HDi mi se pare fabulos de economic, la viteza constanta cu tempomat imi iese si 1,6-2,0 litri/100 km!
-
irina logan, joi, 09.07.2015 23:15
credeam ca v-a placut si confortul
-
arhitect, luni, 13.07.2015 20:58
@sebastian alte opinii , obiective zic eu, in aceasta clasa: http://www.autoexpress.co.uk/citroen/grand-c4-picasso/92012/mpv-of-the-year-2015-citroen-grand-c4-picasso http://www.autoexpress.co.uk/citroen/grand-c4-picasso http://www.carbuyer.co.uk/reviews/citroen/c4-picasso/grand-mpv/review http://www.whatcar.com/car-news/citroen-grand-c4-picasso-long-term-review/1329860
-
dfag, marţi, 21.07.2015 14:38
arata f bine.......am mers cu un taxi in italia....mergea excelent masina...e si foarte confortabila
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 24 noiembrieIrezistibilBYD Atto 2 a primit o versiune Plug-in Hybrid, echipată cu sistemul inovator al mărcii chinezești. Vorbim despre unul dintre cele mai accesibile SUV-uri Plug-in Hybrid din Europa, dar nu doar acest aspect îl face irezistibil. Noi l-am condus pe drumurile din Spania, iar în acest articol îți spunem cum se simte de la volan. Citeste tot -
DRIVE TEST | sâmbătă, 22 noiembrieSuperstarVolkswagen T-Roc a primit o nouă generație, astfel că acum este mult mai apropiat de frații săi Tiguan și Tayron. Noi am condus noul T-Roc în cadrul testelor internaționale de la Lisabona, iar mai jos îți spunem totul despre SUV-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | marţi, 18 noiembrieCameleonDupă ce, acum un an și jumătate, am făcut cunoștință cu Geely Coolray în Slovenia, în cadrul testelor internaționale, a venit vremea să vedem cum se descurcă acest model și pe drumurile patriei. Avem pentru tine și un video Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 14 noiembrieRespectBMW M2 este genul de mașină pe care trebuie să o tratezi cu respectul cuvenit. În caz contrar, își arată colții și caută să te prindă nepregătit cu orice ocazie pe care o are. Noi am condus facelift-ul primit în vara anului trecut, însă exemplarul de test a fost departe de a fi standard. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 12 noiembrieEvoluția rombuluiCei de la Renault au decis ca în această perioadă superbă de toamnă să ne ducă pe Drumul Vinului. Dar nu cel din Franța, ci din România. Din județul Prahova, mai exact. Măcar ne-am aflat la volanul unui model francez și anume noul Austral facelift. Citeste tot
Eu nu aș fi trecut la minusuri performanțele dinamice. Înțeleg că BMW 2 Active Tourer sau Ford S-Max oferă așa ceva, dar la monovolume astea sunt bonusuri, nu neapărat ceva pentru care să fie penalizat odată ce acest gen de mașini sunt orientate către spațiu și confort. De asemenea, l-ați penalizat pentru lipsa volanului cu butuc fix, dar acesta a fost eliminat tocmai din cauză că nu oferea o ergonomie potrivită sau că acționarea comenzilor era mai dificilă. Prin urmare, nu ar fi trebuit să fie un plus? În final, acest test îl va bucura pe colegul nostru care tot întreabă de luni bune de un test cu acest model. Colegul care are avatar cu Fiat Multipla.