Un altfel de sedan
Sedanurile nu mai sunt la modă. Așa că înlocuitorul vechiului Citroen C5 este orice altceva, numai sedan nu. L-am testat la Barcelona și am încercat să ne dăm seama dacă se bate cu Volkswagen Passat Alltrack. Am pregătit și un clip video.
-
Daniel, joi, 07.04.2022 10:28
Comparatia cu Passat Alltrack sau Octavia Scout e putin fortata evident, pentru ca ambele au ceea ce Citroen se face ca nu baga de seama :) .... Tractiune integrala?...
-
pipo, joi, 07.04.2022 11:00
Superb Scout are/avea si variante cu tractiune fata dar cu Passat Alltrack nu inteleg comparatia, din cate stiu nu sunt variante decat 4x4 ! Pare o masina practica ,dar parca cu un aspect "fortat" prea elegant sau invers ! Dar consumul cred ca va fi principala problema la acest model, cuplul este prea mic pt. o asemenea caroserie si cine isi cumpara asa ceva in general o face si pt. calatorii cu familia, bagaje si toate cele - ceea ce va duce la valori mari ale consumului .
-
xxx, joi, 07.04.2022 12:20
Passat, Mondeo, Talisman game over, Citroen are o infima șansă sa vândă ceva intr-un segment care s-a restrâns mult. Tracțiune integrala pe un sedan, este o frecție la un picior de lemn! Ajuta cu absolut nimic!
-
bravos, joi, 07.04.2022 20:24
@ AM, Mirica la toate masinile testate,vorbesti de liniaritatea schimbarii la cutia de viteze. noi nu prea stim ce inseamna.te rugam sa ne explici.
-
Brabus, joi, 07.04.2022 21:25
@BravOs, Liniaritatea schimbării înseamnă că schimbătorul se mișcă liniar, nu circular, triunghiular, dreptunghiuliar:)))))
-
quest, vineri, 08.04.2022 20:04
@Brabus No,tre sa fii jurnajist auto
-
Andrei, duminică, 10.04.2022 18:07
Urata la exterior, si fara imaginatia franceza, la interior. Va fi un nou ''succes'' in vanzari. Nota 4.3/5 ca la toate masinile, desi asta e de 3.5/5.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Senzația că este o struțo-cămilă am avut-o și eu, când o privești din anumite unghiuri este cam urâțică. Spre exemplu, în chiar prima fotografie pare o mașină făcută din două bucăți, fața de sedan, spatele de suv coupe. Și chiar, de ce neo-sedan? Bine, având în vedere ce inovații a adus Citroen de-a lungul timpului, este posibil să vedem o nouă clasă, cea a neo-sedanelor. De remarcat spațiul generos de la interior și faptul că bordul și consola centrală nu sunt sufocate de butoane și butonașe.