Mai aproape de lumea dezlănțuită
Unele mărci au tras proverbialul „băț scurt” atunci când s-a ajuns la discuția despre hibridizare sau electrificare. E greu să îți închipui anumite modele rulând pe orice altceva în afară de benzină sau, uneori, motorină. Chiar și așa, producătorii nu mai au de ales în ziua de azi și trebuie să se adapteze, sau să își înfrunte destinul.
Unul dintre aceste branduri este, fără îndoială, Jeep. Creat în urma celui mai mare război din istoria omenirii, ca un răspuns la o nevoie punctuală de mobilitate pe front, brandul american și-a clădit o anumită reputație de-a lungul timpului. Exact ca Willys atunci când își făcea apariția pe câmpul de luptă.
Ironia sorții a făcut ca Jeep să își clădească reputația pe pământ european, deși a fost adus la viață de partea cealaltă a oceanului Atlantic. Tot aici, Jeep avea să se reinventeze odată cu fuziunea dintre Chrysler și Fiat. Așa au luat naștere unele modele „europenizate” precum Renegade sau Compass, primul fiind cea mai accesibilă opțiune pentru cei care își doreau să intre în familia Jeep.
Construit pe aceeași platformă cu unele produse Fiat, mulți au strâmbat din nas la ideea de a conduce un Jeep cu subansamble de 500X, dar puștiul teribilist al companiei americane s-a încăpățânat să rămână pe piață.
Acum, în zorii erei electrificate, s-a transformat încă o dată, oferind clienților și o opțiune plug-in hybrid, pe care am luat-o și noi la ochi. Am fost curioși să vedem cum transformă hibridizarea caracterul unei mașini care vrea să te ducă „departe de lumea dezlănțuită”. Te aduce cumva mai aproape de lumea dezlănțuită?
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE
50.000 euro? Pe bune? La banii astia iti cumperi mazda cx-60 versiunea de baza.