Forme cu fond
Am testat noul Cupra Formentor, mașina cu care spaniolii clădesc cu migală o imagine nouă, oferind un pachet dinamic de top, la pachet cu un design unic. În testul nostru veți afla impresii de la volan și un clip video de prezentare.
-
DanG, marţi, 03.01.2023 14:57
@ds Are sasiu de 7R, deci din punctul asta de vedere masina sigur e bomba, ramane doar pretul care si mie mi se pare exagerat pentru un Seat. Chiar daca nu mi-as cumpara asa ceva, mie design-ul imi place, e si modern si are si ceva italienesc in el.
-
Cp, miercuri, 04.01.2023 18:16
Toate modelele au un standard de dotare foarte ridicat. Eu am varianta de baza, motorizare 1.5 tsi, cu maxim de optionale necesare. Este o masina cu elemente si dotari premium, la pret rezonabil. In raportul pret-beneficiu nu intra niciun alt brand. La un pret de catalog de 37k, ii lipseste trapa, scaune scoica, full piele. In rest, are tot, inclusiv toate elementele de siguranta activa si pasiva. Intradevar, motorizarile mari au preturi pe masura, dar trebuie sa ne obisnuim cu asta. Pentru articol, felicitari! P.S.: ai uitat de acces keyless si portbagaj cu pedala. Si pe astea le-am pus in optionale. Pretul final a fost considerabil mai mic.
-
Andrei, miercuri, 11.01.2023 17:10
O gramada de bani si nici macar capac de motor sau amortizor de capota nu are. Cu astea doua costa 70000 euro, modelul asta ''premium''. Inca o masina 4.5/5, ha, ha!
Svejk6969, miercuri, 01.03.2023 01:24Nu știu de unde iti iei informațiile dar mașina nu costa atât.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Mda... Total neinteresant brand. Cu un spate copiat după Porsche Cayenne coupe 2019 și o parte frontală comună, fără să rupă gură târgului, cu un ecran proțăpit în mijlocul bordului, fără pic de inspirație, este departe de ceea ce oferă diviziile de competiții sau premium ale altor firme. Desigur, sunt subiectiv, dar mi se pare insipid dintoate punctele de veder. Și, în final, care este prețul? 52.600 cât ziceți că este prețul minim, sau 46.210 cum este trecut în tabelul cu detalii? Nu de alta, dar la banii ăștia mai pui 6-7000 și te orientezi spre un XC 60 Recharge, care este cu totul altceva.