Cutezătorii
Acum mai bine de 25 de ani, oamenii începeau să vadă mașini electrificate pe drumurile publice. Sigur, erau modele mult diferite de cele complet electrice pe care le vedem în ziua de azi, dar automobile precum Toyota Prius erau primul semnal că lumea trebuia să facă un pas către sustenabilitate.
Toyota a fost, așadar, unul dintre pionierii electrificării, fără doar și poate. Producătorul japonez a fost asociat cu grija pentru natură, pentru mediu, iar cercul albastru plasat în jurul siglei sale tradiționale a marcat de atunci modelele sale hibride.
Însă, vremurile se schimbă, iar mașinile hibride nu mai sunt de ajuns. Mai ales acum când piața și legiuitorii fac presiuni uriașe în favoarea modelelor complet electrice. Toyota nu a abandonat însă rețetele sale inovative. A creat un model pe hidrogen, care a fost, pentru multă vreme, SINGURUL oferit în toată industria, la scară largă.
Acum, a venit momentul pentru primul lor model electric pe baterii (pentru că și Mirai este electric, dar funcționează cu pile de combustie), unul foarte așteptat de mulți fani ai companiei.
Toyota bZ4X este, așadar, un moment istoric pentru cea mai mare companie din industria auto, iar înălțimea așteptărilor la care trebuie să se ridice este amețitoare.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE
Nu v-a placut consumul ridicat de energie, pai normal ca are consum ridicat fiindca e o masina foarte grea, autonomia aia scoasa pe dn cu viteza medie de 66 km/h e lux, in realitate ati vazut si voi ca faceti in jur de 230 de km, penibil, sa dai 60.000 euro sa mergi 200 si ceva de km, se mai mira cineva de ce prefera oamenii termicele?